Zbedne aplikacje w Androidzie

Data: 2012-08-24 01:10:39
Autor: spiderpl
Zbedne aplikacje w Androidzie
W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 09:55:31 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Czolem,

Na mojej Xperii Arc S z Androidem 2.3.costam jest masa kompletnie i do

niczego mi niepotrzebnych aplikacji typu fejsbuk, twitter i inne badziewia.

Wiem, ze niektorych nie da sie usunac bez grzebania z uprawnieniami roota,

ale mnie wystarczy ich trwale wylaczenie, zeby nie zarly pradu i innych

zasobow.

Polecicie mi jakas porzadna aplikacje do tego?

Żeby usunąć aplikację systemową musisz mieć roota. Spróbuj Titanium Backup, jest w niej funkcja zamrożenia aplikacji (wyłączenia bez kasowania)

Zbedne aplikacje w Androidzie