Zbiór zastrzeżony. Miał zniknąć, a nadal ma si ę dobrze.

Data: 2019-03-08 00:36:11
Autor: Bruno Brunowski
Zbiór zastrzeżony. Miał zniknąć, a nadal ma si ę dobrze.
"IPN winą za opóźnienia w odtajnianiu komunistycznych akt obarcza ... obecne służby. Odpowiedź IPN na moje wystąpienie ws. zz: ,,Wielokrotnie występowałem do ABW o zwrot akt.. Jeśli sytuacja się nie zmieni rozważę możliwość wystąpienia na drogę sądową""
https://twitter.com/KrzysztofBrejza/status/1103922929195147264

Za dużo pisiorów wypada z ZZ?

--
Bruno

Data: 2019-03-08 02:56:41
Autor: Bruno Brunowski

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-03-08/abw-odpowiedzialna-za-opoznienia-w-odtajnieniu-komunistycznych-akt-ipn-nie-wyklucza-pozwu/

--
Bruno

Zbiór zastrzeżony. Miał zniknąć, a nadal ma si ę dobrze.