Zbiegowisko

Data: 2020-11-02 10:09:45
Autor: J.F.
Zbiegowisko

Jak media donosza - policjanci jakos nie chca poprzec PiS i wylapaly kilku zbyt agresywnych zadymiarzy, co to rzekomo atakowali  kobiety, i postawila zarzuty "uczestnictwa w nielegalnym zbiegowisku".

To jak sie ma zbiegowisko do zgromadzenia spontanicznego ? :-P

J.

Data: 2020-11-02 11:15:57
Autor: Olin
Zbiegowisko
Dnia Mon, 2 Nov 2020 10:09:45 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Nazispaślaki wyszły na apel Cacescu, żeby bronić dojnej zmiany, dlatego to
było zbiegowisko.
Przecież Robert tłumaczył, że wyprowadzanie ludzi na ulice do niczego
dobrego nie prowadzi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-02 11:52:19
Autor: _Master_
Zbiegowisko
W dniu 2020-11-02 o 10:09, J.F. pisze:
do zgromadzenia spontanicznego

Zacznijmy od tego że to nie żadne spontaniczne zgromadzenia tylko pod przywództwem, o czasie i miejscu i ze zgłoszonymi pojazdami...

A policja się boi bo jest AŻ cztery siksy na jednego policjanta ;-)

Data: 2020-11-02 14:01:08
Autor: RadoslawF
Zbiegowisko
W dniu 2020-11-02 o 11:52, _Master_ pisze:

[...]

Niektórzy twierdzą że przez nowego szefa komitetu do spraw
bezpieczeństwa policja wypowiedziała rządowi posłuszeństwo.
Dowodem na to ma być obrona manifestacji kobiet przez policję
w całym kraju.
Orientuje się ktoś czy te manifestacje miały zgody władz lokalnych?

Pozdrawiam

Data: 2020-11-02 14:29:20
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 02.11.2020 o 14:01, RadoslawF pisze:
Orientuje się ktoś czy te manifestacje miały zgody władz lokalnych?

O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
otrzymać.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-02 15:32:38
Autor: RadoslawF
Zbiegowisko

Orientuje się ktoś czy te manifestacje miały zgody władz lokalnych?

O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
otrzymać.

Więc dlaczego policja ochrania uczestników nielegalnych manifestacji?

Pozdrawiam

Data: 2020-11-02 15:44:25
Autor: Shrek
Zbiegowisko
W dniu 02.11.2020 o 15:32, RadoslawF pisze:

O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
otrzymać.

Więc dlaczego policja ochrania uczestników nielegalnych manifestacji?

Zasadniczo to jakoś specjalnie nie ochraniała. Jak normalnie kibole burdy robią to też ich pacyfikują wcześniej czy później.

--
Shrek

Data: 2020-11-02 16:03:47
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa01b47$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

We wroclawiu pilnowali ... sam nie wiem czego - trasy przemarszu, miejsca protestu, ulic w okolicy ?

J.

Data: 2020-11-02 16:08:51
Autor: Shrek
Zbiegowisko
W dniu 02.11.2020 o 16:03, J.F. pisze:

We wroclawiu pilnowali ... sam nie wiem czego - trasy przemarszu, miejsca protestu, ulic w okolicy ?

U nas ich po prostu nie było widać - jak już to drogówka. Jedyne białe kaski widziałem na świętokrzyskiej poza trasą marszu.

Na karowej stali przed BBN - potem pojechali do kaczki na żoliborz i została smętna polewaczka. Z ciekawostek - ruchu o tej porze nie było a pod nielicznymi światłami na wisłostradzie swoje odstali - ludzie jakoś wolno się rozjeżdzali i w praktyce musieli poczekać na zielone;)

--
Shrek

Data: 2020-11-02 17:16:25
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa02101$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Hm, z jednej strony widac na zdjeciach ja pilnuja ulicy panu prezesu,
ale z drugiej - wylapali kilkadziesiat osob "agresywnych", to widac byli.

J.

Data: 2020-11-02 18:43:02
Autor: Shrek
Zbiegowisko
W dniu 02.11.2020 o 17:16, J.F. pisze:

U nas ich po prostu nie było widać - jak już to drogówka. Jedyne białe kaski widziałem na świętokrzyskiej poza trasą marszu.

Hm, z jednej strony widac na zdjeciach ja pilnuja ulicy panu prezesu,

Tak jak pisałem w innym poście - pod kurnikiem zawsze są.

ale z drugiej - wylapali kilkadziesiat osob "agresywnych", to widac byli.

Widać byli tajniacy, bo normalnych nie widać poza domkiem kurdupla oraz kościołami, gdzie pilnowali, zeby się obrońcy nie rozleźli i kłopotów nie narobili;)

--
Shrek

Data: 2020-11-02 16:14:17
Autor: Jacek Maciejewski
Zbiegowisko
Dnia Mon, 2 Nov 2020 15:32:38 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Wykaż że nielegalnych. Nie pozdrawiam.

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-02 16:55:02
Autor: A. Filip
Zbiegowisko
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
[...]

Wolisz wersje "Równie legalnych jak demonstracje przeciwników
obowiązkowych maseczek"?  Jak dla mnie może być.

--
A. Filip

Data: 2020-11-02 17:23:34
Autor: Jacek Maciejewski
Zbiegowisko
Dnia Mon, 02 Nov 2020 16:55:02 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

Nie wykazałeś. Czyliś dureń. Umiesz tylko judzić i mieszać.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-02 18:04:25
Autor: RadoslawF
Zbiegowisko

[...]

Ty też nie wykazałeś że legalnych. Czyliś dureń?
Bo to że judzisz i mieszasz to już pokazałeś?

To jak, któraś z manifestacji miała zgodę władz lokalnych?
Bo jak nie to nie była legalna.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-11-02 18:31:57
Autor: Jacek Maciejewski
Zbiegowisko
Dnia Mon, 2 Nov 2020 18:04:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

Ty też nie wykazałeś że legalnych. Czyliś dureń?
Bo to że judzisz i mieszasz to już pokazałeś?

To jak, któraś z manifestacji miała zgodę władz lokalnych?
Bo jak nie to nie była legalna.  :-)

Nie pierwszy raz wychodzisz na głupca, Radosławie. W istocie klasą nie
odbiegasz od Filipa. Ad meritum: Art. 53 Konstytucji plus kilka
wyjaśnień od RPO:
https://www.rpo.gov.pl/pl/content/wolnosc-zgromadzen-w-polsce-jest-naruszana-zrenica-wolnosci-raport-rpo
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-02 20:56:09
Autor: RadoslawF
Zbiegowisko

[...]

Ważne że klasą odbiegam od ciebie. Człowieka który stosuje inną miarę
dla siebie niż rozmówcy.

odbiegasz od Filipa. Ad meritum: Art. 53 Konstytucji plus kilka
wyjaśnień od RPO:
https://www.rpo.gov.pl/pl/content/wolnosc-zgromadzen-w-polsce-jest-naruszana-zrenica-wolnosci-raport-rpo

Od 17 października "w zgromadzeniach publicznych może uczestniczyć
max. 25 osób" w strefie żółtej a max 10 osób w strefie czerwonej.
Wiesz dla czego czy podać linka?
Dla pewności podam:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/nowe-zasady-profilaktyki-przeciw-covid-19

Pozdrawiam

Data: 2020-11-02 22:16:18
Autor: Jacek Maciejewski
Zbiegowisko
Dnia Mon, 2 Nov 2020 20:56:09 +0100, RadoslawF napisał(a):

Ważne że klasą odbiegam od ciebie. Człowieka który stosuje inną miarę
dla siebie niż rozmówcy.
Owszem, odbiegasz.

Wiesz dla czego czy podać linka?
Dla pewności podam:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/nowe-zasady-profilaktyki-przeciw-covid-19
Mówisz o "Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 października 2020"
zapewne. Umknęło ci że ograniczenia dot. zgromadzeń publicznych mogą być
nałożone jedynie w drodze ustawy. Kolejny raz wychodzisz na głupka.

ps. "dla czego" pisze się łącznie. Teraz powinienem ci powiedzieć że z
ludźmi nie znającymi pisowni nie rozmawiam :)

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-02 23:56:47
Autor: A. Filip
Zbiegowisko
[...]

W rozporządzeniu nie powołali się na podstawę ustawową czy ty
poważasz prawidłowość delegacji? "Konstytucja to nie pakt samobójczy" - sędzia SCOTUS.

Jeśli ustawa o zapobieganiu epidemii z 2008-12-05 nie daje prawa zakazu
zgromadzeń (w jakimś trybie) to jest o kant dupy potłuc, a Tusk i PO są
pierdołami które powinny zostać wykopane z polityki NATYCHMIAST.

Przy czym żeby była całkowita jasność: dla mnie jest *FUNDAMENTALNA*
różnica między wagą epidemiologicznego zakazu zgromadzeń w
kilku/kilkunastu gminach na miesiąc lub dwa a zakazem dla całej Polski
prawdopodobnie przynajmniej na pół roku [ do końca sezonu grypowego ].

https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/zmiana-rozporzadzenia-w-sprawie-ustanowienia-okreslonych-ograniczen-19038283
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 30 października 2020
r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii

--
A. Filip

Data: 2020-11-03 11:23:24
Autor: Tomasz Kaczanowski
Zbiegowisko
W dniu 02-11-2020 o 23:56, A. Filip pisze:
[...]

nie powinna dawać takich możliwości. Jeśli ktoś chce wprowadzać większe ograniczenia, musi rozważyć opisane w konstytucji stany i z pełną odpowiedzialnością zastosować.

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2020-11-02 17:26:54
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa01a47$0$520$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I skad wiedza gdzie ruch blokowac

https://gazetawroclawska.pl/marsz-osmiu-gwiazd-ruszyl-z-trzech-miejsc-komunikacyjnych-paraliz-wroclawia/ar/c1-15270276

Jest nazwa, to powinnien chyba byc jakis organizator.
UM pewnie by im chetnie zgode wydal ... ale z powodu epidemii nie moze ?

J.

Data: 2020-11-03 15:47:18
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 02.11.2020 o 17:26, J.F. pisze:

[...]

Sposobów jest masa. Można obserwować ruch manifestacji. Można po prostu
się dogadać z organizatorem i się dowiedzieć. Celem demonstrantów nei
jest zabawa z Policjantami w "kotka i myszkę", tylko zademonstrowanie
czegoś tam. Wbrew pozorom tam bywają normalni ludzie, którzy zdają sobie
sprawę z ryzyka.

https://gazetawroclawska.pl/marsz-osmiu-gwiazd-ruszyl-z-trzech-miejsc-komunikacyjnych-paraliz-wroclawia/ar/c1-15270276
Jest nazwa, to powinnien chyba byc jakis organizator.

Pisanie o "spontaniczności" tych spotkań, to ściema. Przecież
organizatorzy muszą wiedzieć, gdzie iść. Nie uzgadniają tego metodą
głosowania w marszu. Oczywiście po strukturze uczestników można z
grubsza przewidzieć, gdzie pomaszerują.

UM pewnie by im chetnie zgode wydal ... ale z powodu epidemii nie moze ?

Co z kolei właśnie powoduje więcej komplikacji, niż wyrażenie zgody. Bo
jak masz legalne zgromadzenie, to wiadomo, co tam można, a co nie.
Wiadomo, gdzie pójdą. Wiadomo z kim dyskutować. Zakaz zgromadzeń
powoduje, że ludzie i tak się gromadzą, tylko już na wstępie robi się
lekki bajzel.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-03 16:09:54
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa16d76$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ustawiaja sie na drodze wczesniej.
Nawiasem mowiac, widzialem wlasnie drobne zgromadzenie radiowozow, i jakos sie rozeszlo.
Gdzies pojechali ?

Można po prostu się dogadać z organizatorem i się dowiedzieć.

A tu ponoc organizatora nie ma ...

Celem demonstrantów nei jest zabawa z Policjantami w "kotka i myszkę"

a tu akurat roznie bywa, ale tym razem widac chec wspolpracy ... to moze sie jakos organizator znalazl i dogadal.

tylko zademonstrowanie czegoś tam. Wbrew pozorom tam bywają normalni ludzie, którzy zdają sobie
sprawę z ryzyka.

Czyli nie "spontaniczna demonstracja", tylko dobrze zorganizowana, z doswiadczeniem.

Choc sporo organizacji wielokrotnie demonstrowalo, a tu mogly sie polaczyc feministki, KOD, LGBT, i kto wie kto jeszcze ...

[...]

Pierwsze mogly byc bardziej spontaniczne.
No ale sam pisales ze "obejrzyjmy zachod slonca" to nie zadne organizowanie zgromadzenia.

Tu jednak trasy zaplanowane.

[...]
I policja musi pilnowac trasy :-P

Wiadomo z kim dyskutować.

Jakie dyskusje masz na mysli? Jest jakies miejsce na dyskusje w procesie wydania zezwolenia ?

J.

Data: 2020-11-03 16:17:49
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 03.11.2020 o 16:09, J.F. pisze:

Można po prostu się dogadać z organizatorem i się dowiedzieć.
A tu ponoc organizatora nie ma ...

A Ty w to wierzysz?

[...]

Też, ale później wiadomo z kim rozmawiać.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-03 16:39:03
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa1749d$0$6329$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 03.11.2020 o 16:09, J.F. pisze:
Można po prostu się dogadać z organizatorem i się dowiedzieć.
A tu ponoc organizatora nie ma ...

A Ty w to wierzysz?

Nie wiem. Ujawnil sie jakis ?

[...]

Ale potem to jest dziki tlum, ktory organizatora nie musi sluchac ;-)

J.

Data: 2020-11-03 18:29:51
Autor: Shrek
Zbiegowisko
W dniu 03.11.2020 o 16:39, J.F. pisze:

Można po prostu się dogadać z organizatorem i się dowiedzieć.
A tu ponoc organizatora nie ma ...

A Ty w to wierzysz?

Nie wiem. Ujawnil sie jakis ?

To akurat z grubasza wiadomo. Władza twierdzi, że trak zwany trybunał jest prawodłowo obsadzony i niezależny, a ludzie, że spontanicznie wybrali się na spacer w obronie owej prawidłowości obsadzenia i niezależności tak zwanego trybunału.

Zawsze bawi mnie oczekiwanie, że obywatele mają szanować prawo ustanowione przez władze, które otwarcie z prawem lecą w chuja. Widać ktoś się naczytał pierdół, że 99% polakow to katolicy i teraz zdziwko, że nie nadstawiają drugiego policzka:P

--
Shrek

Data: 2020-11-03 16:46:53
Autor: J.F.
Zbiegowisko
[...]

P.S.
https://gazetawroclawska.pl/protesty-we-wroclawiu-co-bedzie-sie-dzialo-we-wtorek-3112020-na-wroclawskich-ulicach-gdzie-zbieraja-sie-manifestanci/ar/c1-15271668

"We wtorek, 3 listopada, zapowiedziany jest protest "Czarownice na ulice!!! Sabat Rowerowy". Jego uczestniczki i uczestnicy spotkają się o godz. 18.00 na pl. Wolności. Organizatorzy: Pieróg na Kole i Plakaciary przeciw przemocy wobec kobiet [...]

Wydarzenie ma rozpocząć się o godz. 18. Organizatorzy informują, że prawdziwe miejsce, w którym odbędzie się protest zostanie ze względów bezpieczeństwa wskazane chwilę przed rozpoczęciem. Na razie na stronie wydarzenia na Facebooku wpisany jest wrocławski rynek."

I badz tu madry, policjancie :-)

J.

Data: 2020-11-03 17:32:39
Autor: Kviat
Zbiegowisko

Pisanie o "spontaniczności" tych spotkań, to ściema.

I dlaczego znowu się kompromitujesz?

Przecież
organizatorzy muszą wiedzieć, gdzie iść. Nie uzgadniają tego metodą
głosowania w marszu.

Właśnie tak.
Po pierwsze, nie tyle organizatorzy, co ludzie dysponujący zapleczem technicznym (np. nagłaśniającym), którzy w trakcie się przyłączają do _spontanicznego_ protestu.
Po drugie, gdybyś miał choć blade pojęcie jak to wygląda (a możesz mieć, bo relacje filmowe, również na żywo, są dostępne publicznie), to byś zauważył, że dość często padają pytania przez głośniki w stylu: "to gdzie teraz idziemy?", "może pójdziemy tam, albo tam?" itp.

Oczywiście po strukturze uczestników można z
grubsza przewidzieć, gdzie pomaszerują.

Oczywiście.
Tylko skoro twierdzisz, że te demonstracje nie są spontaniczne, tylko mają organizatorów, to dlaczego piszesz, że policja "może przewidzieć"?
Przecież może zapytać organizatora, zamiast zgadywać.
Znowu sam sobie przeczysz.

UM pewnie by im chetnie zgode wydal ... ale z powodu epidemii nie moze ?

Co z kolei właśnie powoduje więcej komplikacji, niż wyrażenie zgody. Bo
jak masz legalne zgromadzenie, to wiadomo, co tam można, a co nie.

Nie ma czegoś takiego jak zgoda. Poczytaj sobie wypowiedzi prezydentów miast (niedawno Dulkiewicz z Gdańska napisała dość obszernie jak to wygląda) - w skrócie, jest zgłoszenie, jak spełnia wymogi formalne to urząd przyjmuje do wiadomości i już.
Po pierwsze, nie można nie wyrazić zgody (bo Konstytucja daje ludziom prawo do zgromadzeń). Po drugie, jak zgłoszenie nie spełnia warunków, to wtedy jest to zgromadzenie bez zgłoszenia (co nie znaczy, że nielegalne - można organizatorów ewentualnie "ścigać" za brak zgłoszenia, ale nie demonstrantów za wzięcie udziału).
I po trzecie, każde spontaniczne zgromadzenie jest legalne (dopóki nie łamią prawa) i nie wymaga zgłaszania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-03 21:46:54
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 03.11.2020 o 17:32, Kviat pisze:

[...]

A następnie wzywają komponent lotniczy i desantują się w innej części
miasta? Czy może jednak tam idą :-)

[...]

O ile organizator zechce powiedzieć i nie zechce pokłamać.

[...]

Toteż piszę przecież, że trzeba je chronić, by sobie uczestnicy do
gardeł nie skakali i tyle. Żeby nie dochodziło do blokady przejścia dla
pieszych, bo ktoś nerwowo nie wytrzyma. Bo w każdej grupie osób znajdzie
się jakiś idiota, co to wywoła burdę.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-04 14:37:16
Autor: Kviat
Zbiegowisko
[...]

A którego fragmentu znowu nie zrozumiałeś?

"Pisanie o "spontaniczności" tych spotkań, to ściema."
"Nie uzgadniają tego metodą głosowania w marszu."

Właśnie tak uzgadniają.
Że się powtórzę, skoro za pierwszym razem nie dotarło.

[...]

Albo wyląduje UFO i zachipuje wszystkich kulsonów.

To skoro nie zechce powiedzieć, to przewiduj. Przecież napisałem wyraźnie, że zgadzam się, że można przewidywać.
Druga część to wykazanie ewidentnej sprzeczności w twoim "rozumowaniu", że spontaniczne demonstracje to ściema.
Znowu pieprznąłeś głupotę.
Skup się, nie chodzi o to, czy się da przewidzieć, czy się nie da, tylko czy demonstracje mogą być spontaniczne, czy nie mogą i czy jest to ściema.

[...]

Nie. Zasugerowałeś, że demonstracje "bez zgody" są nielegalne, co jest kolejną bzdurą, którą wyprodukowałeś.

by sobie uczestnicy do
gardeł nie skakali i tyle. Żeby nie dochodziło do blokady przejścia dla
pieszych,

Nie bredź. Policja ma pilnować żeby sobie do gardeł nie skakali _pomimo_ zablokowanego przejścia podczas demonstracji.
Na tym polega demonstracja żeby blokować przejście i żeby była uciążliwa, czyli zauważalna.
Już ci tu ludzie tłumaczyli, że demonstrowanie w lesie nie ma sensu i nadal nie dotarło?

bo ktoś nerwowo nie wytrzyma.

Więc policja powinna pacyfikować tych, którzy nerwowo nie wytrzymują.
Wjeżdżających samochodem w ludzi, albo tych rzucających się na ludzi z pałkami i gazem.

Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć... niepojęte...

Bo w każdej grupie osób znajdzie
się jakiś idiota, co to wywoła burdę.

Nie bredź.
Typowe tłumaczenie prawackiego i religianckiego oszołomstwa: "gdyby nie robiły burdy i nie prowokowały, to by pałą nie dostały".

Protest przeciwko opresyjnej władzy to nie jest burda. Blokowanie przejścia dla pieszych to nie burda i nie jest to prowokowanie do tego, żeby ktoś wjeżdżał samochodem w ludzi. Jak kretyn poczuł się sprowokowany do wjechania samochodem w ludzi, to znaczy, że ma coś z głową i powinien jak najszybciej zgłosić się do lekarza po pomoc.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-04 15:34:18
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa2ae8e$0$543$65785112@news.neostrada.pl...
[...]
[...]

Hm, zauwazalna to jakby nie to samo, co uciazliwa.

A przeciw uciazliwym protestuje ... zreszta poczekaj az wladza przejdzie do kontrataku i bedziesz odczuwal uciazliwe demonstracje koscielne :-P

Albo wladza ci wladze zademonstruje i godzine policyjna wprowadzi, co juz zapowiada :-)

bo ktoś nerwowo nie wytrzyma.
Więc policja powinna pacyfikować tych, którzy nerwowo nie wytrzymują.
Wjeżdżających samochodem w ludzi, albo tych rzucających się na ludzi z pałkami i gazem.

A tych czepiajacych sie samochodow tez ? :-P

[...]

No to sie okresl - co demonstrantowi wolno, a innym nie wolno.

Protest przeciwko opresyjnej władzy to nie jest burda. Blokowanie przejścia dla pieszych to nie burda i nie jest to prowokowanie do tego, żeby ktoś wjeżdżał samochodem w ludzi.

A jak ktos stanie na przejsciu, zeby demonstracji nie przepuscic ?

J.

Data: 2020-11-04 15:49:28
Autor: A. Filip
Zbiegowisko
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Jak uciążliwe dla Trzaskogrodu będą demonstracje "Słuchaczek RM"
z zachowaniem epidemiologicznych 2 metrowych odstępów między
demonstrującymi?  Ile godzin w takim trybie będzie trwał
(zorganizowanie) "spontaniczny" Marsz Niepodległości?

<ironia> Skoro Tusk mówił (przed wyborami prezydenta) jaka to zabójcza
pandemia szaleje, a teraz leci po linii "świętego prawa do protestów"
(przeciw orzeczeniu TK-PIS) to *trzeba* protestować (za orzeczeniem)
z zachowaniem najwyższych zaleceń epidemiologicznych! </ironia>

--
A. Filip

Data: 2020-11-04 16:28:10
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+joo93t1wif-kb43@wp.eu...
[...]

80 tys osob po 8 w rzedzie to 20 km dlugosci :-)

J.

Data: 2020-11-04 16:27:33
Autor: Kviat
Zbiegowisko
W dniu 04.11.2020 o 15:34, J.F. pisze:

A przeciw uciazliwym protestuje ... zreszta poczekaj az wladza przejdzie do kontrataku i bedziesz odczuwal uciazliwe demonstracje koscielne :-P

Tak jakbym nie odczuwał... łażą z jakimiś procesjami co roku, blokują ulice, śmiecą rozrzucając szczątki roślin (jeszcze nie widziałem żeby kiedykolwiek to po sobie sprzątali) i zawodzą przez głośniki, że aż szyby w oknach drgają.

I co? Powinienem w te głośniki zacząć rzucać kamieniami, bo mi spać nie dają i prowokują tym hałasem? Powinienem w nich wjechać samochodem, bo mi wyjazd z parkingu blokują, a mi się spieszy do sklepu, bo teściowa kazała kupić cebulę?
Albo w jakąś pielgrzymkę, bo akurat zachciało im się zablokować pół jezdni i nie ma jak wyprzedzić?

[...]

Tych czepiających się samochodów bez powodów też.
A jak UFO zacznie strzelać do ludzi laserami, to też.

[...]

Nie wolno wjeżdżać samochodem w ludzi i nie wolno napierdalać ludzi pałami i gazem. Ani demonstrantom, ani innym ludziom.
Masz jeszcze jakieś pytania?

[...]

To trzeba wybić szyby, podłożyć ogień i upiec kiełbaski, a kierowcę związać i zanieść do muzeum lotnictwa.

Ile ty masz lat, że takie pytania zadajesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-04 17:21:55
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa2c866$0$6345$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

ano laza, ale raz do roku i czesto po jakis osiedlowych uliczkach.
Choc jak czlowiek w to trafi, to bez znaczenia czy stoi na osiedlowej czy na arterii.

śmiecą rozrzucając szczątki roślin (jeszcze nie widziałem żeby kiedykolwiek to po sobie sprzątali)

Ale to ci tak bardzo przeszkadza ?
Po obecnych chyba tez jakies kawalku tektury zostaly ...

i zawodzą przez głośniki, że aż szyby w oknach drgają.
I co? Powinienem w te głośniki zacząć rzucać kamieniami, bo mi spać nie dają i prowokują tym hałasem?

Raz do roku w samo poludnie ... przenies sie gdzies w poblize dzwonnicy, to bedziesz mogl chwalic prawo do demonstrowania i uciazliwosci :-)

Powinienem w nich wjechać samochodem, bo mi wyjazd z parkingu blokują, a mi się spieszy do sklepu, bo teściowa kazała kupić cebulę?

Sklep zamkniety w swieto ...

Albo w jakąś pielgrzymkę, bo akurat zachciało im się zablokować pół jezdni i nie ma jak wyprzedzić?

One to jakos chyba bardzo bocznymi drogami chodza .

Data: 2020-11-05 17:34:58
Autor: Kviat
Zbiegowisko
W dniu 04.11.2020 o 17:21, J.F. pisze:

śmiecą rozrzucając szczątki roślin (jeszcze nie widziałem żeby kiedykolwiek to po sobie sprzątali)

Ale to ci tak bardzo przeszkadza ?

Normalnemu człowiekowi śmiecenie przeszkadza. Tobie nie?

Po obecnych chyba tez jakies kawalku tektury zostaly ...

To jakieś usprawiedliwienie?

Bredzisz jak obrońcy kościelnych pedofilów: "a bo wśród murarzy/nauczycieli też są pedofile".
No są. I nijak to nie usprawiedliwia pedofilów kościelnych.

Śmiecenie tekturami nijak nie usprawiedliwia śmiecenia podczas tzw. procesji.

i zawodzą przez głośniki, że aż szyby w oknach drgają.
I co? Powinienem w te głośniki zacząć rzucać kamieniami, bo mi spać nie dają i prowokują tym hałasem?

Raz do roku w samo poludnie ...

Niektórzy pracują na zmiany, niektórzy mają małe dzieci, które z sukcesem udaje im się czasem położyć spać. (Ja pierdolę, dlaczego dorosłemu człowiekowi trzeba tłumaczyć oczywistości?)

Czyli jakby procesje były dwa razy do roku, to przy drugim razie już mogę rzucać kamieniami?

Czyli jak jakiś protest będzie raz do roku, to można protestować, bo procesje też się odbywają raz do roku?
Dobrze się czujesz?

przenies sie gdzies w poblize dzwonnicy, to bedziesz mogl chwalic prawo do demonstrowania i uciazliwosci :-)

Temat kościelnych dzwonów już był omawiany.
Napierdalanie dzwonami nie ma usprawiedliwienia. Nie napierdalają w słusznej sprawie, a wręcz przeciwnie.

Powinienem w nich wjechać samochodem, bo mi wyjazd z parkingu blokują, a mi się spieszy do sklepu, bo teściowa kazała kupić cebulę?

Sklep zamkniety w swieto ...

Nie pierdol. Zamiast sklepu z cebulą dla teściowej (nie ja to wymyśliłem) możesz wstawić co chcesz. Jesteś w tym mistrzem i prawie dorównujesz grupowemu kulsonowi. Stać cię na więcej.

Albo w jakąś pielgrzymkę, bo akurat zachciało im się zablokować pół jezdni i nie ma jak wyprzedzić?

One to jakos chyba bardzo bocznymi drogami chodza .

Jak boczna droga, to w porządku. Bo bocznymi drogami przecież samochody nie jeżdżą.
Jak ty wymyślasz jakieś z dupy wzięte hipotetyczne sytuacje, które "usprawiedliwiają" wjechanie samochodem w ludzi, to OK, ale jak ja podam wymyślony przykład, to oczywiście nikt bocznymi drogami nie jeździ samochodem...

Ręce opadają. Z takimi jak ty nie da się normalnie dyskutować. To trzeba leczyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-05 18:39:12
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa429b2$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Niewiele. Znacznie bardziej mi blokowanie drogi przeszkadza :)

Po obecnych chyba tez jakies kawalku tektury zostaly ...
To jakieś usprawiedliwienie?

Nie, ale powinny ci obecne protesy przeszkadzac :-)

Bredzisz jak obrońcy kościelnych pedofilów: "a bo wśród murarzy/nauczycieli też są pedofile".
No są. I nijak to nie usprawiedliwia pedofilów kościelnych.

Nijak. Ale czy najezdzanie na koscielnych pedofilow jest wtedy uzasadnione ?

Śmiecenie tekturami nijak nie usprawiedliwia śmiecenia podczas tzw. procesji.

A smiecenie w czasie procesji nijak nie usprawiedliwia smiecenia  w czasie protestow :)

[...]

Dzien wolny od pracy ... ok, nie dla wszystkich :-)

niektórzy mają małe dzieci,

Ktore powinny w procesji isc :-)

które z sukcesem udaje im się zasem położyć spać. (Ja pierdolę, dlaczego dorosłemu człowiekowi trzeba tłumaczyć oczywistości?)

To uspisz za godzine.
A czemu nie ganisz aktualnych protestantow za budzenie dzieci ? :-P

[...]

A, czyli dzielimy protesty na sluszne i niesluszne :-P
Koscioly protestuja przeciw laicyzacji spoleczenstwa :-P
A obecne protesty sa przeciez przeciw zakazowi zabijania, to nawet ty musisz uznac za niesluszne :-P

Ale ja o czym innym - jak pomieszkasz przy dzwonnicy, to nie za kamieniami bedziesz sie rozgladal, bo kamieniem dzwonu nie uszkodzisz :-)
A raz do roku bys pewnie wybaczyl, nawet jak ci dziecko obudza.

Na szczesie jak sie okazuje, to SM, policja i Sanepid dzialaja.

Nad wycieczke nad jezioro chce jechac, a tu mi jakies **** droge blokuja :-P

[...]

Rzadko. To moze sie nie spotkaja.

No dobra nie tak znow rzadko, ale zatoru nie widac
https://www.youtube.com/watch?v=IllbxoWZpn0

[...]

Nie, to dla ciebie obecne protesty sa "sluszne", wiec wszystko usprawiedliwiaja, a dla innych masz zero tolerancji :-P

J.

Data: 2020-11-05 20:00:20
Autor: Kviat
Zbiegowisko
W dniu 05.11.2020 o 18:39, J.F. pisze:

[ciach głupoty]

[...]

A nie są?
Napisz choć raz w życiu coś merytorycznego, napisz dlaczego są niesłuszne.

wiec wszystko usprawiedliwiaja, a dla innych masz zero tolerancji :-P

Bredzisz.
Trzeba być kretynem żeby wjeżdżać w ludzi samochodem, bo ten ktoś uważa, że protest jest niesłuszny, a potem wymyślać z dupy wzięte usprawiedliwienia, że teściowa na cebulę czekała.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-06 12:01:56
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa44bc5$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale to jest twoje zdanie, i nie dopuszczasz, ze ktos moze miec inne.
Tylko twoje jest dobre .

[...]

Ok, tak postawione mozemy przyjac.
Czyli rozjezdzanie inaczej myslacych jest niedopuszczalne.
W zasadzie mozemy sie zgodzic.

Ale blokowanie ich na drodze jest dopuszczalne. Klepanie w samochod jest dopuszczalne.
Hm ... ja bym tam jednak wolal, zeby mnie nie blokowali.
Niech sobie robia protest pod siedzibą PiS pod koniec godzin urzedowania :-P

A jak dwie bandy narodowcow przyblokuja takich slusznie protestujacych w uliczce i przetrzymaja przez pare godzin to dobrze, czy policja ma ich uwalniac ?

Na poczatek oczywiscie kulturalnie przyblokuja - kordonem.
Ale jak sie protestujacy zrobia agresywni, to oczywiscie w samoobronie pałki moga pojsc w ruch :-)

Napisz gdzie mieszkasz - urzadze jednoosobowy protest i zablokuje brame, zebys nie mogl wyjsc.
Albo przyniose spory megafon i od 6 do 22 bede ci budzil dziecko, w celu oczywiscie wiekszej zauwazalnosci, ktora dobra jest :-)

J.

Data: 2020-11-06 14:40:42
Autor: Kviat
Zbiegowisko
W dniu 06.11.2020 o 12:01, J.F. pisze:

[...]

Ile ty masz lat?
Do szkoły chodziłeś i nie potrafisz odróżnić słusznego protestu od burdy kiboli czy nazioli?

Ludzie protestowali przeciwko niewolnictwu, też uważasz, że ktoś inny może mieć w inne zdanie i to inne zdanie może być równie słuszne i należy je dopuścić?
"W zasadzie możemy się zgodzić", że nie powinno być niewolnictwa? Serio? Dorosły człowiek, potrafiący czytać i pisać, musi przejść długotrwały proces myślowy żeby dojść do wniosku, że niewolnictwo jest niesłuszne?

Dopuszczasz zdanie płaskoziemców na temat kształtu Ziemi? Przecież mogą mieć inne zdanie i powinieneś się z tym zdaniem liczyć, a nie, że tylko twoje zdanie jest słuszne...

Poświęć chwilę na zastanowienie zanim odpowiesz, bo najwyraźniej piszesz głupoty tylko po to, aby coś napisać.

[...]

Ja pierdolę... dopiero po tylu postach doszedłeś do oczywistości...
Długo to trwało, ale to "w zasadzie mozemy sie zgodzic" albo "możemy przyjąć" sugeruje, że nadal masz wątpliwości.
Czyli równie dobrze nie możemy tak przyjąć i w zasadzie możemy się z tym nie zgodzić?

Serio? Wjeżdżać samochodem  w ludzi, czy nie wjeżdżać, to dylemat do roztrząsania na kilka tygodni? Można się z wjeżdżaniem w ludzi zgodzić, albo nie można?
Aż się boję spytać, ile u ciebie trwa podjęcie decyzji, czy zaparzyć kawę, czy nie zaparzyć...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-06 15:17:06
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 06.11.2020 o 14:40, Kviat pisze:

Do szkoły chodziłeś i nie potrafisz odróżnić słusznego protestu od burdy
kiboli czy nazioli?

Z puntu widzenia stojącego przed siedzącymi na przevjściu nie ma
większego znaczenia, czemu siedzą. Po za tym sądzę, że mniej więcej po
połowie będzie tych uważających to za słuszny protest i tych
potępiających. Ktoś ten PiS do władzy wybrał.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-06 16:37:34
Autor: Kviat
Zbiegowisko
[...]

Co nie czyni tego protestu niesłusznym...

Po za tym sądzę, że mniej więcej po
połowie będzie tych uważających to za słuszny protest i tych
potępiających. Ktoś ten PiS do władzy wybrał.

No oczywiście, bo o słuszności protestu decyduje ilość ludzi biorących w nim udział...

Bo wiesz, że ci potępiający nie mają racji? Czy nie wiesz i potrzebujesz edukacji?

Jakby połowa ludzi była za niewolnictwem, a druga przeciwko niewolnictwu, to też miałbyś takie dylematy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-05 13:37:56
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 04.11.2020 o 14:37, Kviat pisze:

[...]

Idź. Przyjrzyj się. Posłuchaj - nie mieszając się do żadnej z grup.
Poobserwuj. Wróć i zamelduj, coś się dowiedział. Na temat Warszawy się
nie wypowiadam. U mnie spokojnie wystarczy zakręcić się koło
organizatorów i szybko się dowiesz, co na dziś planują. Jak tłum ruszy,
to nie tak łatwo jest zmieniać kierunek marszu , bo to nie kolumna
wojskowa.

Policjantom jest potrzebne do zabezpieczenia wyprzedzenie z 15 minut,
żeby się dało siły i środki zdyslokować i pozamykać poprzeczne ulice, by
znowu jakiś zniecierpliwiony kierowca demonstrantki za włosy nie
wyszarpał. Nic więcej nie potrzeba. Więc nie dramatyzuj.

Skup się, nie chodzi o to, czy się da przewidzieć, czy się nie da, tylko
czy demonstracje mogą być spontaniczne, czy nie mogą i czy jest to ściema.

SPontanicznie, to mogą się spotkać ludzie przykładowo pod kościołem
przed mszą. Ale nie w parku pod określonym drzewem.

[...]

Ja tam bez większego wysiłku dostrzegam pieszego z transparentem na
chodniku i nie musi on w tym celu siedzieć i mnie wk...wiać na pasach.
Jeśli uważasz, że są za mało dostrzegalni, to niech sobie latarką to
podświetlą. Mamy okres Hallowen. Będzie wesoło przy okazji. Moim zdaniem
wkurzanie kierujących jedynie zmniejsza poparcie dla protestujących.

Już ci tu ludzie tłumaczyli, że demonstrowanie w lesie nie ma sensu i
nadal nie dotarło?

Sens mają demonstracje tam, gdzie są osoby, przeciwko którym
demonstrujemy. U nas chodzą pod lokalną siedzibę PiS. To akurat jest na
deptaku. Potem pochód idzie pod biura posłów tej partii i przeważnie
kończy się na rynku.

Jaki sens ma denerwowanie przypadkowego kierowcy? Ale odstoi swoje, albo
będzie próbował się przebić. Tak, czy siak raczej mało prawdopodobne, by
wzrosło jego poparcie dla postulatów demonstrantów od tego.

bo ktoś nerwowo nie wytrzyma.
Więc policja powinna pacyfikować tych, którzy nerwowo nie wytrzymują.
Wjeżdżających samochodem w ludzi, albo tych rzucających się na ludzi z
pałkami i gazem.

A czemu nie tych, co siadają na pasach? Przyjmijmy, że ów kierujący
demonstrował przeciwko demonstrującym. Powiedzmy, że to jest nowy nurt
polityczny zmierzający do udrożnienia dróg.

Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć... niepojęte...

No właśnie.

Może spieszył sie do lekarza właśnie?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 14:14:25
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa3f224$0$499$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A nie oglaszaja wczesniej ?

Jak tłum ruszy,
to nie tak łatwo jest zmieniać kierunek marszu , bo to nie kolumna
wojskowa.

No chyba, ze organizatorow malo, a w drugim rzedzie ida ambitni i poprowadza kolumne inna droga.
Albo maja glosniejsze megafony

https://tvn24.pl/pomorze/olsztyn-14-latka-brala-udzial-w-protescie-przeciwko-orzeczeniu-trybunalu-konstytucyjnemu-jej-sprawa-trafi-do-sadu-rodzinnego-4736569

Kto idzie na czele, jest organizatorem.

Sad sie juz wypowiedzial
https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/7993010,14-latka-zatrzymanie-policja-protest-olsztyn-strajk-kobiet-aborcja-tk.html

[...]

U mnie tez gustowny placyk jest :-)
Co prawda parking tam, co moze leciutko zagrazac samochodom ...

Potem pochód idzie pod biura posłów tej partii i przeważnie

A te biura to juz moga byc przy ruchliwych ulicach.
Choc u mnie akurat wiekszosc przy siedzibi PIS.

kończy się na rynku.

We Wrocku swietne miejsce to demonstrowania be utrudnien.

Mamy tez fajna dzielnice koscielna, mozna demonstrowac biskupowi pod oknami, a jak sie komus utrudni ... to i tak mocno z KK zwiazany :-)

Jaki sens ma denerwowanie przypadkowego kierowcy? Ale odstoi swoje, albo
będzie próbował się przebić. Tak, czy siak raczej mało prawdopodobne, by
wzrosło jego poparcie dla postulatów demonstrantów od tego.

akurat wiekszosc pewnie i tak jest za lub przeciw.
Ale PiS wybory wygrywa o wlos, i tu moe byc istotne, aby ten wlos nie pomyslal "tym babom to sie we lbach poprzewracalo".

J.

Data: 2020-11-05 18:08:03
Autor: Kviat
Zbiegowisko
[...]

Przecież ci napisałem jak to wygląda.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

[...]

No tak, bo jak u ciebie tak jest, to wszędzie tak jest.
Spontaniczne zgromadzenia nie istnieją, bo u ciebie takich nie zauważyłeś.
Genialne.

[...]

Zgodnie z twoją "logiką" te pod kościołem też nie są spontaniczne, bo kościół też jest określony. Tak jak drzewo nie wyrósł wczoraj.

Po pierwsze chuja tam, a nie spontaniczne, bo msza jest na konkretną godzinę, czyli zgodnie z grafikiem.

Po drugie, co to w ogóle za idiotyczne tłumaczenie? Spontaniczność zależy o miejsca? Pod kościołem to spontaniczne, a pod drzewem już nie?
Ręce opadają...

Moim zdaniem
wkurzanie kierujących jedynie zmniejsza poparcie dla protestujących.

Nie jesteś jedynym kierującym oszołomem na świecie. No może tam gdzie mieszkasz.
Bo widzisz... u mnie np. są kierujący, którzy popierają te protesty i są zadowoleni, że te protesty się odbywają i się do nich przyłączają. Żaden normalny kierujący się nie wkurza, a wręcz przeciwnie. Jestem kierującym i się nie wkurzam, więc odpuść sobie pisanie w imieniu wszystkich kierujących, bo znowu robisz z siebie błazna.

[...]

A u nas jest inaczej. Protesty mają sens, gdy oprócz lokalnych polityków pislamskich wkurwiają się również ich wyznawcy.
Bo widzisz... te protesty są również przeciwko ich wyznawcom. A że ich wyznawcy również jeżdżą samochodami... to demonstracje odbywają się, gdzie tam, gzie ci wyznawcy są.
Więc poniekąd zgadzam się z tobą, że demonstracje powinny się odbywać tam, gdzie są osoby, przeciwko którym demonstrujemy.

Jaki sens ma denerwowanie przypadkowego kierowcy?

Nie spotkałem normalnego kierowcy, który by się zdenerwował patrząc na słuszne protesty.

Ale odstoi swoje, albo
będzie próbował się przebić.

Trzeba być debilem żeby próbować się przebijać samochodem przez ludzi.

Tak, czy siak raczej mało prawdopodobne, by
wzrosło jego poparcie dla postulatów demonstrantów od tego.

No trudno oczekiwać żeby u debila wzrosło poparcie dla tych protestów. To chyba oczywiste? Czy nie?
Ci co popierają protest nie próbują przebijać się samochodem przez ludzi, a wręcz przeciwnie, wzrasta ich poparcie, bo widzą, że nie są jedynymi wkurwionym.

[...]

Bo maja prawo siedzieć, nie są agresywni i nikogo nie atakują.
Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Przyjmijmy, że ów kierujący
demonstrował przeciwko demonstrującym. Powiedzmy, że to jest nowy nurt
polityczny zmierzający do udrożnienia dróg.

Bez wątpienia jesteś kretynem.

Bo wiesz, że _pokojowe_ demonstrowanie swoich poglądów nie polega na wjeżdżaniu w ludzi samochodem? Czy tego też nie wiesz?

[...]

Bez wątpienia jesteś kretynem. Już ci to raz tłumaczyłem.

Powiedział tym ludziom, że spieszy się do lekarza?
Czy po prostu wysiadł, przeciągnął kobietę po asfalcie i wsiadł?

Normalny człowiek, gdyby spieszył się do lekarza, to by wysiadł i powiedział, że spieszy się do lekarza.

Jest jeszcze coś czego nie rozumiesz, a co mógłbym ci uprzejmie wyjaśnić?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-05 20:34:55
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 05.11.2020 o 18:08, Kviat pisze:
Zgodnie z twoją "logiką" te pod kościołem też nie są spontaniczne, bo
kościół też jest określony. Tak jak drzewo nie wyrósł wczoraj.

O ile ludzie chodzacy do kościoła są w kulturze od dawna obserwowani i
potrafię sobie wyobrazić, że w godzinie nabożeństwa spontanicznie się
tam spotkają, to codzienne przychodzenie 1.000 osób pod jedno i to samo
drzewa o tej samej godzinie już w mojej ocenie sspontanicznością "nie
grzeszy".

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-06 11:02:10
Autor: Olin
Zbiegowisko
Dnia Thu, 5 Nov 2020 20:34:55 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

codzienne przychodzenie 1.000 osób pod jedno i to samo
drzewa o tej samej godzinie już w mojej ocenie sspontanicznością "nie
grzeszy".

Masz rację. Oni idą na pasku odwetowców z Bonn. Ludzie nie mają własnego
rozumu i na ulicę trzeba ich "wyprowadzać". To zjawisko już dawno opisał
Żołnierz Wolności.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-06 12:05:05
Autor: J.F.
Zbiegowisko
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa453df$0$518$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zaraz zaraz ... mowisz, ze jest roznica czy ksiad napisze na tablicy ogloszen
"msze swiete w niedziele o 10, 12 i 18-tej" a gdy ktos napisze na FB
"protest jutro o 12 w parku"

:-P

J.

Data: 2020-11-06 14:52:27
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
W dniu 06.11.2020 o 12:05, J.F. pisze:

Zaraz zaraz ... mowisz, ze jest roznica czy ksiad napisze na tablicy ogloszen "msze swiete w niedziele o 10, 12 i 18-tej" a gdy ktos
napisze na FB "protest jutro o 12 w parku"

Nie, opatrznie rozumiesz. Uważam, że spontaniczne zbiegowisko jest
wówczas, gdy faktycznie gdzieś się więcej ludzi przypadkowo zejdzie. No
i oczywiście i pod wielkim drzewem mogą się zejść przypadkowo, ale
zdecydowanie większa jest szansa na takie spontaniczne spotkania w
miejscach, w których ludzie się spotykają "spontanicznie".

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-06 16:24:11
Autor: Kviat
Zbiegowisko
[...]

Czyli twierdzisz, że jeżeli msza jest o godz.18-tej, co niedzielę, to jest większa szansa, że ludzie spotykają się pod kościołem spontanicznie?

Dobre :)

Może ty używasz słowo "spontanicznie" w innym znaczeniu niż ludzie, którzy chodzili (spontanicznie :):)) do szkoły?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-03 15:34:05
Autor: Robert Tomasik
Zbiegowisko
[...]

Sądzę, że właśnie po to, by sobie nawzajem nie powydrapywali oczu. Albo,
żeby się pod samochody w desperacji nie rzucali. Policja ma przede
wszystkim pomagać. Nawet idiotom, co tego nie chcą.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-02 15:57:46
Autor: _Master_
Zbiegowisko

O ile mi wiadomo, nikt o te zgody nie mógł zabiegać, więc i nie mógł ich
otrzymać.

Czyli mamy BEZPRAWIE!

A co na to UE TSUE SRUE?

Data: 2020-11-06 14:35:57
Autor: J.F.
Zbiegowisko
No i mamy ciag dalszy - Trzaskowski nie wyrazil zgody na marsz niepodleglosci.
Uzasadnienie wirusowe.

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-prezydent-warszawy-nie-wyrazil-zgody-na-organizacje-marszu-n,nId,4839144

I co teraz?
Bedzie odwolanie w sadzie, czy nie bedzie ?
Sad uzna argumenty czy nie uzna ?
Jak nie uzna ... bedzie zgromadzenie spontaniczne, czy nie bedzie ? :-)
Beda blokowali ruch na ulicach czy nie beda ? :-)

Na marsze kobiet pewnie nikt go nie pytal o zgode, bo wypadaloby podobnie odmowic :-)

Co do blokowania ruchu ... przepisy o ruchu kolumn pieszych by sie chyba stosowaly ... ale chodnik  jest.

I tak oto chyba przepis pojdzie do piachu, bo po co jakies zezwolenia :-)

J.

Data: 2020-11-06 15:00:41
Autor: Olin
Zbiegowisko
Dnia Fri, 6 Nov 2020 14:35:57 +0100, J.F. napisał(a):

Bedzie odwolanie w sadzie, czy nie bedzie ?
Sad uzna argumenty czy nie uzna ?

Grupa znajomych mgr Przyłębskiej na pewno uzna.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-06 15:13:48
Autor: Shrek
Zbiegowisko
W dniu 06.11.2020 o 14:35, J.F. pisze:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-prezydent-warszawy-nie-wyrazil-zgody-na-organizacje-marszu-n,nId,4839144 I co teraz?

Pewnie to samo co zawsze.

Bedzie odwolanie w sadzie, czy nie bedzie ?

Sądy to w ogóle działają?

Sad uzna argumenty czy nie uzna ?

IMHO uzna. Jeśli zdąży. Choć można sobie wymyślać do woli.

- nie ma stanu wyjątkowego, więc konstytucja wyżej.
- Jakbym ie chciał dopuscić to bym się jako sąd zaczął zastanawiać i doszedł do wniosku, że TK trzeba zapytać,
- ale TK nie ma bo nieprawidłowo obsadzony.

itd - mamy taki burdel, że w zasadzie to chuj wie. Trzeba go zapytac:P

Jak nie uzna ... bedzie zgromadzenie spontaniczne, czy nie bedzie ? :-)

Będzie.

Beda blokowali ruch na ulicach czy nie beda ? :-)

Zawsze idą spod patelni mostem poniatoskiego.

Na marsze kobiet pewnie nikt go nie pytal o zgode, bo wypadaloby podobnie odmowic :-)

No głupia sprawa;)

Co do blokowania ruchu ... przepisy o ruchu kolumn pieszych by sie chyba stosowaly ... ale chodnik  jest.

Przestań się wygłupiać. A jak bedzie spontaniczny to ciężko o kolumnie mówić, bo zaraz się okaże że zwykły korek to też kolumna;)

--
Shrek

Zbiegowisko