Zbierajcie podpisy!!

Data: 2015-04-30 12:23:59
Autor: Stachu Chebel
Zbierajcie podpisy!!
Nie wiem ino czy nie zbyt późno wpadłem na ten pomysł. Ano tak sobie pomyślałem o prezydenturze.. W zasadzie chyba się nadaję na to szlachetne stanowisko. Przynajmniej jakotako jak mawiają japońce posługuję się kilkoma językami. Trzema i pół. Polski,angielski,rosyjski i góralski. No i po chińsku tyż się umiem przywitać i michę ryżu + browca też w byle jakiej knajpie ichniej umiem zamówić.
Po szwabsku też jakoś tam słabo,bo słabo, ale też daję se radę. Frojlajn!! Ajne bier fir mich. Aber sznell !!

No to co, nie nadaję się na prezydenta?! Zapytacie o program.. Hmm, odpowiadam: ŻADEN!!  Czym się różnię od kandydatów? Ano tym, że mówię prawdę i nie ściemniam.

Natomiast co Wam mogę obiecać w obszarze prezydenckich kompetencji, to rozwiązanie problemu wizowego z USA. Żaden krowiarz nie wjedzie do PL bez wizy skamląc o nią w Czikago, czy gdzieś w innym konsulacie PL. I będzie musiał zabulić słono za gadkęszmatkę z konsulem. I nie ma pewności, że zgodę na wjazd krowiarz dostanie !!

Nadaję się na prezia?

Data: 2015-04-30 21:52:01
Autor: Ikselka
Zbierajcie podpisy!!
Dnia Thu, 30 Apr 2015 12:23:59 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

Żaden krowiarz nie wjedzie do PL bez wizy skamląc o nią w Czikago, czy gdzieś w innym konsulacie PL. I będzie musiał zabulić słono za gadkęszmatkę z konsulem. I nie ma pewności, że zgodę na wjazd krowiarz dostanie !!
 Bo się pchają  drzwiami i oknami :->

Nadaję się na prezia?

Jak Bul.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Data: 2015-04-30 15:52:10
Autor: Stachu Chebel
Zbierajcie podpisy!!
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 21:52:41 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

Jak Bul.

Idź na inną grupę i podaj przepis na pierogi. Ruskie oczywistaoczywistość.

[...]

A to trza mieć nieźle we łbie namacierowane, coby takie idiotyzmy wklejać.

Data: 2015-05-01 01:12:57
Autor: andal
Zbierajcie podpisy!!

znowu cheblujesz w poprzek wlokna

[...]