Zbieram znaczki

Data: 2020-12-28 22:43:26
Autor: ąćęłńóśźż
Zbieram znaczki
Dziabnęło mnie ostatnio na kilka złotych za nieużycie plastiku, to postanowiłem zbierać znaczki.
Co jestem na poczcie, to kupuję znaczek za 10 groszy.

Data: 2020-12-28 23:26:01
Autor: ToMasz
Zbieram znaczki
W dniu 28.12.2020 o 22:43, ±ćęłń󶼿 pisze:
Dziabnęło mnie ostatnio na kilka złotych za nieużycie plastiku, to postanowiłem zbierać znaczki.
Co jestem na poczcie, to kupuję znaczek za 10 groszy.
je¶li płacisz plastikiem, to robisz kłopoty, koszty sprzedawcy, a nie bankowi

ToMasz

Data: 2020-12-29 10:09:41
Autor: ąćęłńóśźż
Zbieram znaczki
Dlatego zacz±łem zbierać znaczki zamiast zapałek z osiedlowego sklepu.
My¶lisz, że to przeze mnie cena listów w ci±gu ostatnich 12 lat wzrosła trzykrotnie??

BTW co polecacie bez wychodzenia z domu na pocztę?
Tak w granicach 0,01-0,10 zł

-- -- -