Zbigi /na priv/

Data: 2010-04-12 16:01:14
Autor: Zapek
Zbigi /na priv/

Użytkownik "Lisek" napisal:

Czesc Zbigi.
A to nie do mnie chyba.
Ale bardzo oficjalnie ;-)

Pisze tu bo ni cholere nie mam do Ciebie emalji.
Bo ten Zbigi to sie ukryl daleko w dziurze i emalije ma tez ukryte.

Plany sa szeroko zakrojone, urlopy zaklepane.
No to teraz juz po ptokach.
Wystraszyles chlopa na dobre !!!

Co prawda te czopy co mam z nimi jechac cos morudzom o pogodzie,

Czopami pojedziecie ?

Slyszalem, ze masz Terefere to moze bys nam pokazal w niedziele
swoje okolice od kuchni ?

Nalesnikarnia kiedys byla fajna ale pewnie juz nie ma...

--
Zapek
xr 600r

P.S.Lisek Ty preclu stary !!!

Data: 2010-04-12 22:17:36
Autor: Lisek
Zbigi /na priv/
Użytkownik Zapek napisał:

Nalesnikarnia kiedys byla fajna ale pewnie juz nie ma...

Mimo calego szacunku chyba przereklamowane, ale to stare dzieje.

Jaki tam zaraz precel ?
Jaki tam zaraz stary ??
Pan mie obrarzasz !!!
Pozdro .
lisek :-)

Data: 2010-04-13 08:41:32
Autor: paweł ACE
Zbigi /na priv/
Lisek <ciorba@op.pl> napisał(a):
Użytkownik Zapek napisał:

> Nalesnikarnia kiedys byla fajna ale pewnie juz nie ma...

Mimo calego szacunku chyba przereklamowane, ale to stare dzieje.

eee tam zaraz przereklamowane, to w kocnu dla nas potrafili otworzyc te rudere przed normalnymi godzinami pracy(znaczy na pozne sniadanie)

ale fakt ze jak zamawialem zawsze ten sam zestaw czyli nalesnik z bekonem, a na deser nalesnik z lodami i czkolada to nigdy nie dostalem w tej kolejnosci jak chcialem

przypomnialo mi sie za to co innego, kiedys tam z Rogalem jakos tak tradycyjnie milej Kelnereczce przygadywalisy (glupio jak zawsze) no i jak przyniosla nalesnik z truskawkami i pytala sie z 10 razy wszystkich dla kogo i nikt sie nie odzywal to w koncu mile mlode dziewcze nie wytrzymalo jebnelo talerzem w stol, krzyknelo "no i chuj" i poszlo sobie, nie powiem podzielilem sie z Rogalem, pyszny byl (az sie glodny zrobilem)

ale kiedy to bylo?
jak salony moto w Polsce mazyly o sprzedazy jakiegos nowego motocykla, a Zbigi mial jeszcze stodole na dzialce, ktora w zimna noc rozebralismy i spalilismy, ech

i palnie gumy o 3 rano Trabantem, i Rogal zamniety w lodowce "bo tak", i spanie na jednym boku na podlodze bo na plecy to nie bylo juz miejsca, i snieg rano na moim jedynym motorku i Pietrasikowym skuterku, bylo, bylo...

pawel ACE
TT i ST

Data: 2010-04-13 15:16:18
Autor: zbigi
Zbigi /na priv/
Jestem, jestem...

Lisek pisze:
> Slyszalem ze sie wybieramy do Ciebie.

Aha... Tyz mi cos takiego wrobelki na wsi cwierkaja ;)

> Co prawda te czopy co mam z nimi jechac cos morudzom o pogodzie,
> ale ma byc poprawa pod koniec tygodnia wiec jestem dobrej mysli...

Kwardym trza byc! A nie mientkim... ;)

> Reasumujac znajdziesz pare metrow kwadratowych gleby dla nas ?

Nawet pod dachem ;)

> No i jeszcze jedno pytanie - czy masz jakies karimaty
> lub cokolwiek na podklad pod spiwor, moze byc steropian ?
> Gdybys mial to by bylo fajnie bo nie musielibysmy wiezc klamorow...
> Slyszalem, ze masz Terefere to moze bys nam pokazal w niedziele
> swoje okolice od kuchni ?
> Da rade taki plan ?

Da rade :)

paweł ACE pisze:
> Ty no wez Zbigi nie ma styropianu od 10 lat kiedysmu mu ze sniac sciagneli bo
> noc byla zimna, a spalo sie dobrze, tyle ze Zbigi jakis mozniej cos dziwnie
> markotny i zacukany nad ranem chodzil:-)

To jakies kalumnie sa! :)
Styropianu ci u mnie dostatek - i wcale nie trzeba sciagac go ze scian, bo pod jablonia lezy kilka metrow szesciennych :P

Zapek pisze:
> Ale bardzo oficjalnie ;-)

Lisek tak zawsze ;)

Kawalatek z przyjemnoscia :)
Ze wczesniej nie wiedzialem, to bym wam przygotowal kawal pola do zaorania ;)

paweł ACE pisze:
Lisek <ciorba@op.pl> napisał(a):
UĹźytkownik Zapek napisaĹ?:
[...]

Tak bylo Rysiu! Tak bylo... :)

[...]

Pamietam, pamietam :)

ale kiedy to bylo?
jak salony moto w Polsce marzyly o sprzedazy jakiegos nowego motocykla, a Zbigi mial jeszcze stodole na dzialce, ktora w zimna noc rozebralismy i spalilismy, ech
[...]

Heh...
To byli czasy...
--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-04-13 15:43:36
Autor: newrom
Zbigi /na priv/
On Tue, 13 Apr 2010 15:16:18 +0200, zbigi
<zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> wrote:

Ze wczesniej nie wiedzialem, to bym wam przygotowal kawal pola do zaorania ;)

Przygotuj las.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-04-13 17:01:11
Autor: Grzegorz Rogala
Zbigi /na priv/
paweł ACE pisze:

i nikt sie nie odzywal to w koncu mile mlode dziewcze nie wytrzymalo jebnelo talerzem w stol, krzyknelo "no i chuj" i poszlo sobie, nie powiem podzielilem sie z Rogalem, pyszny byl (az sie glodny zrobilem)

O rany! Pamietam :) Nie pamietam tylko jak ja do nalesnikarni dojechalem... :)

[...]
I Offspring!
I niech sie bambus jezyka uczy!
I .. lepiej nie mowic ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-04-14 11:44:23
Autor: paweł ACE
Zbigi /na priv/
Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> napisał(a):
I Offspring!
I niech sie bambus jezyka uczy!
I .. lepiej nie mowic ;P

i wszem i wobec gerappa:-)

pawel ACE
ST i TT

Data: 2010-04-21 00:44:59
Autor: Viking
Zbigi /na priv/
W dniu 2010-04-12 22:17, Lisek pisze:
Użytkownik Zapek napisał:

Nalesnikarnia kiedys byla fajna ale pewnie juz nie ma...

Mimo calego szacunku chyba przereklamowane, ale to stare dzieje.

> [...]

Jaki tam zaraz precel ?
Jaki tam zaraz stary ??
Pan mie obrarzasz !!!
Pozdro .
lisek :-)
No dobra.. stary nie stary...
ale gdzie słynne ?
...."Cześć tu Lisek.." inaczej nie liczy się:)

pozdro;)
Tomek
Biały VFRanek
p.s. ja w tym lokalu zawsze kaca miałem to nawet nie wiem..;/ jak to smakuje:)

Zbigi /na priv/