Zbigniew Stonoga o aktach sprawy podsłuchowej: natknąłem się na nie, gdy przeglądałem internet

Data: 2015-06-09 16:06:21
Autor: boukun
Zbigniew Stonoga o aktach sprawy podsłuchowej: natknąłem się na nie, gdy przeglądałem internet
- Pojawiają się zarzuty, że moje działania są na szkodę Polski. To jest działanie na rzecz społeczeństwa. Byliśmy świadkami wielu afer i dotąd nigdy, poza sprawą Rywina nikogo nie ukarano - powiedział Zbigniew Stonoga, który umieścił na swoim facebookowym profilu akta afery podsłuchowej. Biznesmen nie uważa, że złamał prawo.

- Upublicznienie materiałów wcześniej opublikowanych, nie jest złamaniem prawa - wyjaśnił Stonoga. Dodał, że natknął się na dokumenty, gdy "przeglądał internet" i szukał "rzeczy ciekawych". - Nie ja to publikowałem, tylko służby - powiedział Stonoga.

Na profilu na Facebooku należącym do Zbigniewa Stonogi pojawiły się kopie 13 tomów akt ze sprawy dotyczącej nielegalnych nagrań biznesmenów i polityków w warszawskich restauracjach. Udostępniono je za pośrednictwem chińskich serwerów.

Sprawą ujawnienia akt zajęła się Prokuratura Okręgowa w Warszawie.

Renata Mazur z prokuratury okręgowej Warszawa - Praga potwierdziła, że opublikowane przez Zbigniewa Stonogę materiały to dokumenty ze śledztwa ws. afery podsłuchowej. Dodała, że powiadomiono o tym prokuratora apelacyjnego, który zdecydował, że odpowiednie działania powinna podjąć prokuratura okręgowa.

Renata Mazur mówiła, że śledczy mają obowiązek udostępnić akta postępowania podejrzanym, pokrzywdzonym i ich pełnomocnikom. Wiadomo, kto zapoznał się z materiałami i sporządził kopię. Lista tych osób trafiła do prokuratury - dodała Mazur.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zbigniew-Stonoga-o-aktach-sprawy-podsluchowej-natknalem-sie-na-nie-gdy-przegladalem-internet,wid,17615972,wiadomosc.html

 ~Manek 50 minut temuNa co czeka premier Kopacz? Powinna się podać natychmiast do dymisji razem z całą tą zbieraniną imitującą rząd

 ~Wujek Dobra Rada 49 minut temuPokrzywdzonym a aferze podsłuchowej jest naród, oszukiwany przez rządzących. Zatem naród powinien wiedzieć jak i o czym mówią rządzący, którzy żyją przecież z naszych podatków.

 ~red.M 52 minut temuStonoga jest prawnikiem i to dobrym i znakomicie wie co robi

Zbigniew Stonoga o aktach sprawy podsłuchowej: natknąłem się na nie, gdy przeglądałem internet