Zbiorczy rejestr nurkowan

Data: 2009-05-07 00:38:12
Autor: trzesiek
Zbiorczy rejestr nurkowan
Witam,
poniewaz nie znalazlem w sieci zbiorczego rejestru nurkowan CMAS do wydrukowania, postanowilem stworzyc takowy na wlasne potrzeby. Moze komus jeszcze sie przyda. Link znajduje sie na stronie http://www.mako.wroclaw.pl/ po lewej, ukryty pod haslem "pobierz karte nurkowania".
Pozdrawiam
Wojciech Czechowski

Data: 2009-05-07 19:41:15
Autor: radar
Zbiorczy rejestr nurkowan
A masz "niezbiorczy"?

--
radar

Data: 2009-05-07 21:57:57
Autor: Wojtek B
Zbiorczy rejestr nurkowan

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:gtv6fd$nqr$1news.dialog.net.pl...
A masz "niezbiorczy"?

-- radar

Ja mam.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4054 (20090505) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-05-08 00:31:51
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Zbiorczy rejestr nurkowan

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:gtv6fd$nqr$1news.dialog.net.pl...
>A masz "niezbiorczy"?
>
> -- > radar

Ja mam.

-- -
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Ja też mam , ja Też z intrnetu , też taki ładny Pozdrawiam Adam Klimek

--

Zbiorczy rejestr nurkowan