Zbiorka kocy i spiworow

Data: 2009-05-29 21:11:54
Autor: marfi
Zbiorka kocy i spiworow
Użytkownik "Polska Mówi" <polskamowi@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:gvp69v$700$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zbiorka kocy i spiworow na pomoc USA.

Poproś Urbana - ja oferuję 6 kulek Chappi i kawałek dorsza.

--
marfi

Data: 2009-05-29 21:51:39
Autor: Polska Mówi
Zbiorka kocy i spiworow

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvpcoj$pdf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Polska Mówi" <polskamowi@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:gvp69v$700$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zbiorka kocy i spiworow na pomoc USA.

Poproś Urbana - ja oferuję 6 kulek Chappi i kawałek dorsza.

nie wielu z Was jakze Ynteligetnych osob dojrzalo aluzje
w kocach i spiworach.
Jaracie sie dodatnim pkb porownujac sie z zachodem,
a w jakim zaawansowanym stopniu stoi gospodarka
na zachodzie a w jakim nasza ?
Tak wiec skoro tak dobrze nam sie powodzi,
pomorzmy jankesom gdyz u nich tak zle !

Data: 2009-05-29 21:55:13
Autor: marfi
Zbiorka kocy i spiworow
Użytkownik "Polska Mówi" <polskamowi@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:gvpee5$pb8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

  To jak, bierzesz te 6 kulek Chappi i kawałek dorsza czy dac psu?
  PS. Rybie mieso podobno poprawia inteligencję - Tobie nawet ten mały kawałek, który oferuję może się przydać jeżeli go przechwycisz zamiast przekazać Ameryce :)

--
marfi

Data: 2009-05-29 22:01:59
Autor: Polska Mówi
Zbiorka kocy i spiworow

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvpf9o$t0e$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

wystaw na allegro jako charytatywna i podaj linka.

Data: 2009-05-29 22:12:00
Autor: marfi
Zbiorka kocy i spiworow
Użytkownik "Polska Mówi" <polskamowi@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:gvpffj$r$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Bardziej Ci zależy na bumadze niż na dorszu?
  Biurokrata nie dobroczyńca :)

--
marfi

Zbiorka kocy i spiworow