Zbiornik

Data: 2015-07-28 20:21:48
Autor: radekkkkk
Zbiornik
Witam wszystkich mam pytanie jak wyczyscic zbiornik paliwa z rdzy? co proponujecie srodek chemiczy,czy jakis inny sposob.Pozdro

Data: 2015-07-29 05:50:59
Autor: Jacek
Zbiornik
W dniu 2015-07-28 o 22:21, radekkkkk pisze:
Witam wszystkich mam pytanie jak wyczyscic zbiornik paliwa z rdzy? co
proponujecie srodek chemiczy,czy jakis inny sposob.
Ale z zewnątrz, czy w środku?
Jacek

Data: 2015-07-29 09:02:08
Autor: Grzybol
Zbiornik
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości
news:mp9ij4$8t2$1node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-28 o 22:21,

Pomiędzy.

--
Grzybol

Data: 2015-07-29 11:03:34
Autor: Jacek
Zbiornik
W dniu 2015-07-28 o 22:21, radekkkkk pisze:
Witam wszystkich mam pytanie jak wyczyscic zbiornik paliwa z rdzy? co
proponujecie srodek chemiczy,czy jakis inny sposob.
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=25&t=8582

http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=13042&hilit=bak
Jacek

Data: 2015-07-29 21:12:58
Autor: radekkkkk
Zbiornik
Jacek napisal

[...]

Wewnatrz baku,wiece kto czysci baki motocyklowe wewnatrz?

Data: 2015-07-30 09:38:34
Autor: Jacek
Zbiornik
W dniu 2015-07-29 o 23:12, radekkkkk pisze:
Wewnatrz baku,wiece kto czysci baki motocyklowe wewnatrz?
Jak rozumiem jest obojętne, czy w Ustrzykach, czy w Szczecinie.
Jacek

Zbiornik