Zbiornik LPG zamiast Pb

Data: 2009-12-06 13:39:43
Autor: Marek P.
Zbiornik LPG zamiast Pb
Witam

Ostatnio jeziłem Lancerem z LPG. Spodobał mi się i widze go jako mój nastepny nabytek. Jest jedno ale..
Czy fizycznie i prawnie możliwe jest wymontowanie fabrycznego zbiornika Pb i wmontowanie jak największego zbiornika LPG oraz jakiegoś małego np 5-10 l zbiornika Pb. Czy ktoś to praktykuje? Koło zapasowe zajmuje sporo miejsca (nawet dojazdówka) w bagażniku a zestaw naprawczy nie wchodzi w grę. Poza tym zasięgo ok 400 km jest trochę mały.

Pozdr

Marek P.

Data: 2009-12-06 14:02:01
Autor: Pab_lo
Zbiornik LPG zamiast Pb

Użytkownik "Marek P." <mpomicho@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfg8ml$mjp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wez od uwage, ze zbiornik na benzyne nie jest zbiornikiem cisnieniowym i moze miec ksztalt taki aby maksymalnie wykorzystac wolne miejsce...

Picasso

Data: 2009-12-06 14:16:33
Autor: kml
Zbiornik LPG zamiast Pb

Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:hfgakq$q72$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Szkoda, że nie ma zamienników zbiorników Pb na lpg dzie ów zbiornik byłbym podzielony na sekcję LPG i Pb. Miłoby było zamienić sztukę za sztukę :)

kml

Data: 2009-12-06 16:37:34
Autor: Michal
Zbiornik LPG zamiast Pb
auta fabrycznie przystosowane do jazdy na cng maja wlasnie takie rozwiazanie
maly zbiornik na pb i butle pod podwoziem na cng...

np. caddy cng
http://www.autokrata.pl/artykul/caddy-na-cng-850

jednakowoż przy naszym pokryciu stacjami cng rozwiazanie to jest absurdalne IMHO

-- pozdrawiam
kml

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4664 (20091206) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4664 (20091206) __________

Data: 2009-12-06 16:44:43
Autor: kml
Zbiornik LPG zamiast Pb

Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfgisi$66j$1node2.news.atman.pl...
[...]

O właśnie! Szkoda, że nie można czegoś takiego kupić do innego samochodu. CO do CNG to pewnie z czasem będzie coraz lepiej.

kml

Data: 2009-12-06 21:34:35
Autor: Grzegorz
Zbiornik LPG zamiast Pb
Hello kml !:

jednakowoż przy naszym pokryciu stacjami cng rozwiazanie to jest absurdalne IMHO

O właśnie! Szkoda, że nie można czegoś takiego kupić do innego samochodu. CO do CNG to pewnie z czasem będzie coraz lepiej.

Już niestety nie - znajomy z LPG i CNG (stacja CNG pod nosem) właśnie wymontował CNG - za drogie się zrobiło :-( ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Zbiornik LPG zamiast Pb