Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie

Data: 2014-10-14 14:57:45
Autor: aga
Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
CO - piec gazowy

Data: 2014-10-14 20:44:56
Autor: mkonst
Zbiornik wyrównawczy - ci¶nienie
W dniu 14.10.14 14:57, aga pisze:
Jakie ci¶nienie powinno byæ w zbiorniku wyrównawczym
CO - piec gazowy

Takie jakie jest podane w instrukcji danego kot³a np. u mnie w Termecie jest 0,8 bara
--
Pozdrawiam Marcin Konstañczak (mkonst)
marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

Data: 2014-10-15 10:30:49
Autor: aga
Zbiornik wyrównawczy - ci¶nienie

Takie jakie jest podane w instrukcji danego kot³a np. u mnie w Termecie
jest 0,8 bara

Mam piec gazowy wolf
a na zbiorniczku wyrównawczym mam 2 wkazówki, czarna - wskazuje na 0,5 bara, czerwona na 1,4

Czy to jest dobrze ?

Data: 2014-10-15 03:27:33
Autor: kogutek444
Zbiornik wyrównawczy - ci¶nienie
W dniu ¶roda, 15 pa¼dziernika 2014 10:30:49 UTC+2 u¿ytkownik aga napisa³:
> Takie jakie jest podane w instrukcji danego kot�a np. u mnie w Termecie

> jest 0,8 bara

Mam piec gazowy wolf

a na zbiorniczku wyr�wnawczym mam 2 wkaz�wki, czarna - wskazuje na 0,5 bara, czerwona na 1,4

Czy to jest dobrze ?

Nie wierzê ¿e w instrukcji nie napisali.

Data: 2014-10-15 18:05:13
Autor: aga
W dniu 2014-10-15 12:27, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Akurat nie mam instrukcji :(

Data: 2014-10-15 09:33:06
Autor: kogutek444
Zbiornik wyrównawczy - ci¶nienie
W dniu ¶roda, 15 pa¼dziernika 2014 18:05:13 UTC+2 u¿ytkownik aga napisa³:
W dniu 2014-10-15 12:27, kogutek444@gmail.com pisze:

> W dniu �roda, 15 pa�dziernika 2014 10:30:49 UTC+2 u�ytkownik aga napisa�:

> Nie wierz� �e w instrukcji nie napisali.

Akurat nie mam instrukcji :(

na pewno jest w necie, wystarczy poszukaæ.

Data: 2014-10-15 18:43:59
Autor: aga
Zbiornik wyrównawczy - ci¶nienie

Akurat nie mam instrukcji :(

na pewno jest w necie, wystarczy poszukaæ.

o taki ten piec

http://tnijurl.com/f75764b142bc/

WOLF TYP R11

nie moge znalezc instrukcji :(

s³ysza³am ¿e trzeba dobiæ wodê w zbiorniku wyrównawczym jak za ma³e cisnienie, ale nie wiem jak,..ehh

Data: 2014-10-15 20:20:48
Autor: U¿ytkownik zyga
Zbiornik wyrównawczy - ci¶nienie
In news:543ea450$0$12632$65785112news.neostrada.pl,
*aga* <agasssssss@nospam.eu> typed:

Szukalas?  http://bit.ly/ZEffm0

s³ysza³am ¿e trzeba dobiæ wodê w zbiorniku wyrównawczym jak za ma³e
cisnienie, ale nie wiem jak,..ehh

Za male, masz podane jak to zrobic.
Jesli sama nie potrafisz, popros kolege.

Data: 2014-10-16 07:39:03
Autor: aga
[...]

Szuka³am ale nie mogê znale¼æ, mo¿esz podaæ linka ?

Data: 2015-01-02 00:48:36
Autor: Jackare

-- -- - Original Message -- -- - From: "aga" <agasssssss@nospam.eu>