Zbita szyba w iphone 6 - co robić?

Data: 2016-12-07 11:44:09
Autor: masti
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
Matli wrote:

Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Data: 2016-12-07 04:01:15
Autor: h.sliwinski
W dniu środa, 7 grudnia 2016 12:45:30 UTC+1 użytkownik masti napisał:
Matli wrote:

> Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
> Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Kupić odrdzewiacz :-)
http://allegro.pl/mr-mckenic-9w1-odrdzewiacz-penetrator-wojskowy-hit-i6173894395.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=218783

--
Heniek

Data: 2016-12-07 13:00:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-12-07 o 12:44, masti pisze:
Matli wrote:

Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Ewidentny przykład niesamodzielności myślenia posiadaczy Iphone'ów.

--
Liwiusz

Data: 2016-12-07 13:00:50
Autor: Budzik
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
Użytkownik masti gone@to.hell ...

Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Walnac sie w łeb?

A tak powaznie to won na pl.costamcotam.ogrodnictwo!
MSPANC

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Zbita szyba w iphone 6 - co robić?