Zbita szyba w iphone 6 - co robić?

Data: 2016-12-07 12:26:35
Autor: Matli
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.
Tel. nie reaguje poprawnie na dotyk. Tzn. coś tam próbuje ale nie jest to 100% sprawne.
W związku z tym myślę o wymianie ekranu. Koszt to bodaj 300-400 pln.
Gość w serwisie mówi, że wymiana ekranu to no problem ale aby korzystać z tel. trzeba mieć jakiś kod idapple czy coś takiego.
To się podaje rejestrując pierwszy raz tel. iphone.

Tel. na 100% nie jest kradziony, był kupiony w polskiej sieci.
Nie mam doniego żadnych dokumentów, nie mam żadnych idapple, maili rejestrujących itd.

Co z takim tel. można zrobić?
Da się zrobić jakiś format jak pc?
A może lepiej sprzedać na części?

Zrzuty tel. z rozbitym ekranem
http://www.tinypic.pl/so34c9yyh1cj
http://www.tinypic.pl/026l8vjg0ffk
http://www.tinypic.pl/s6w1wu1lwjnq
http://www.tinypic.pl/3xu6g2m1ikkd

Data: 2016-12-07 11:44:09
Autor: masti
Matli wrote:

Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Data: 2016-12-07 04:01:15
Autor: h.sliwinski
W dniu środa, 7 grudnia 2016 12:45:30 UTC+1 użytkownik masti napisał:
Matli wrote:

> Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
> Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Kupić odrdzewiacz :-)
http://allegro.pl/mr-mckenic-9w1-odrdzewiacz-penetrator-wojskowy-hit-i6173894395.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=218783

--
Heniek

Data: 2016-12-07 13:00:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-12-07 o 12:44, masti pisze:
Matli wrote:

Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Ewidentny przykład niesamodzielności myślenia posiadaczy Iphone'ów.

--
Liwiusz

Data: 2016-12-07 13:00:50
Autor: Budzik
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
Użytkownik masti gone@to.hell ...

Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.

znalazłem wczoraj zardzewiałą motykę?
co robić?

Walnac sie w łeb?

A tak powaznie to won na pl.costamcotam.ogrodnictwo!
MSPANC

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2016-12-07 13:16:36
Autor: atm
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?

Co z takim tel. można zrobić?
Da się zrobić jakiś format jak pc?
A może lepiej sprzedać na części?

Moze byc tak, ze po naprawie wpakujesz sie na nastepna mine:
http://www.spidersweb.pl/2016/08/iphone-6-awaria-dotyk-nie-dziala.html
lub dwie:
http://mojmac.pl/2016/02/24/iphone-wylacza-sie-na-chlodzie-to-moze-byc-powazny-problem/

Data: 2016-12-08 11:15:46
Autor: Matli
[...]

Gdyby to był tel. za 200 pln bym się nie stresował. Ale jak koszty napraw mają sięgnąć więcej .... wolę zapytać.
Może jest jakieś sensowne forum dot. iphonów.

ps. Pytam bo mam tel. z androidem :-)

Data: 2016-12-08 14:14:38
Autor: z
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
W dniu 2016-12-08 o 11:15, Matli pisze:

Koncesjonowany serwis ma lekarstwo nawet na zapomnienie iclouda (czy jakoś tak) Oczywiście za gruby szmal. :-)

Data: 2016-12-08 19:09:59
Autor: Matli
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
Koncesjonowany serwis ma lekarstwo nawet na zapomnienie iclouda (czy jakoś tak) Oczywiście za gruby szmal. :-)

a jak pójdę do nieautoryzowanego to też dadzą radę?
Pytam bo to jest niewiadoma: zrobienie ekranu > włączenie do sieci (icloud czy jak tam się to nazywa ;-)

Data: 2016-12-08 20:06:28
Autor: z
W dniu 2016-12-08 o 19:09, Matli pisze:
a jak pójdę do nieautoryzowanego to też dadzą radę?
Pytam bo to jest niewiadoma: zrobienie ekranu > włączenie do sieci
(icloud czy jak tam się to nazywa ;-)

Tego nie wiem ale aple pamięta wszystkie hasła ;-) i za odpowiednią opłatą odblokuje Ci telefon. Czy to się opłaca oceń sam.
Ja bym nie zapłacił.
Taki znaleziony "zbity" ajfon w tej szufladzie chyba nie leżał bez powodu :-)

Data: 2016-12-10 03:41:46
Autor: ? you jump on top of my dick ?
Pojebana szyba
Eneuel Wrote:

Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

--
?

Data: 2016-12-08 13:29:17
Autor: rs
On 12/7/2016 6:26 AM, Matli wrote:
[...]

iphone6 to jeden z prostszych telefonów do wymiany wyświetlacza. jeśli masz odrobinę zdolności manualnych, to sam to możesz zrobić. koszt wyświetlacza to jakieś 45-50$. nie wiem ile serwis by za to wziął za taką operację. <rs>

Data: 2016-12-09 11:12:22
Autor: Matli
[...]

Naprawdę leży bez powodu w szufladzie.
Po prostu mam inne telefony (służbowe) i nie był mi do niczego potrzebny. A teraz mam potrzebę "nowego" telefonu > aplikacje/gry dla dziecka.

Data: 2016-12-12 10:26:17
Autor: rs
On 12/9/2016 5:12 AM, Matli wrote:
[...]

sądzę, że chciałeś zaadresować swoją odpowiedź do kogoś innego. <rs>

Zbita szyba w iphone 6 - co robić?