Zbita szyba w iphone 6 - co robić?

Data: 2016-12-08 13:29:17
Autor: rs
Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
On 12/7/2016 6:26 AM, Matli wrote:
Znalazłem wczoraj w szufladzie starego iphone 6.
Tel. ma zbitą szybę jak na zał. obrazkach.
Tel. nie reaguje poprawnie na dotyk. Tzn. coś tam próbuje ale nie jest
to 100% sprawne.
W związku z tym myślę o wymianie ekranu. Koszt to bodaj 300-400 pln.
Gość w serwisie mówi, że wymiana ekranu to no problem ale aby korzystać
z tel. trzeba mieć jakiś kod idapple czy coś takiego.
To się podaje rejestrując pierwszy raz tel. iphone.

Tel. na 100% nie jest kradziony, był kupiony w polskiej sieci.
Nie mam doniego żadnych dokumentów, nie mam żadnych idapple, maili
rejestrujących itd.

Co z takim tel. można zrobić?
Da się zrobić jakiś format jak pc?
A może lepiej sprzedać na części?

Zrzuty tel. z rozbitym ekranem
http://www.tinypic.pl/so34c9yyh1cj
http://www.tinypic.pl/026l8vjg0ffk
http://www.tinypic.pl/s6w1wu1lwjnq
http://www.tinypic.pl/3xu6g2m1ikkd

iphone6 to jeden z prostszych telefonów do wymiany wyświetlacza. jeśli masz odrobinę zdolności manualnych, to sam to możesz zrobić. koszt wyświetlacza to jakieś 45-50$. nie wiem ile serwis by za to wziął za taką operację. <rs>

Data: 2016-12-09 11:12:22
Autor: Matli
[...]

Naprawdę leży bez powodu w szufladzie.
Po prostu mam inne telefony (służbowe) i nie był mi do niczego potrzebny. A teraz mam potrzebę "nowego" telefonu > aplikacje/gry dla dziecka.

Data: 2016-12-12 10:26:17
Autor: rs
On 12/9/2016 5:12 AM, Matli wrote:
[...]

sądzę, że chciałeś zaadresować swoją odpowiedź do kogoś innego. <rs>

Zbita szyba w iphone 6 - co robić?