Zbli?a sie PIT-owanie czy czeka? na PIT-y z banków???

Data: 2014-02-05 03:09:30
Autor: mrobak69
Zbli?a sie PIT-owanie czy czeka? na PIT-y z banków???
Witam

Ponieważ zbliża się PiT-owanie za 2013 r. (ja juz np. PIT-a od swojego pracodawcy dostałem, zona też) to chciałem zapytac czy musze oczekiwać PIT-ów *C bodajże z banków w których dostałem tzw. cash-back czy money-back.

Resort finansów jednoznacznie stoi na stanowisku że sa to przychody z innych źródeł które trzeba wykazać w pozycji INNe

No więc jak podejda czy podchodza do tego banki - nie będę przeciez dzwonił i pytał czy wystawią mi PIT-a a z drugiej strony nie chcę robić korekty zeznania

Z tego co pamiętam wto w zeszłym roku otrzymywałem cash-backi z :

MILLENIUM
GETINONLINE
EUROBANKU

Czy czekacie i spodziewacie się jakiegos PIT-a?

Data: 2014-02-05 03:29:04
Autor: mrobak69
W dniu środa, 5 lutego 2014 12:09:30 UTC+1 użytkownik mrob...@gmail.com napisał:
[...]

Na dowód interpelacja poselska i stanowisko Ministra Finansów:

http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975

http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975?t=40479

Data: 2014-02-05 14:54:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zbli?a sie PIT-owanie czy czeka? na PIT-y z banków???

<mrobak69@gmail.com> de90fe0e-c982-4c64-806a-bf41facb59f4@googlegroups.com

Czy czekacie i spodziewacie się jakiegos PIT-a?

: Na dowód interpelacja poselska i stanowisko Ministra Finansów:

: http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975

: http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975?t=40479

Ale chyba zawsze są jakieś koszty uzyskania przychodu
i zawsze są jakieś kwoty zwolnione od opodatkowania,
przez co drobiazgi niekoniecznie dają opodatkowanie
większe niż zero. :)

Zbli?a sie PIT-owanie czy czeka? na PIT-y z banków???