Zbliża się koniec - donosi "Rzeczpospolita " i kilku durniów z psp.

Data: 2012-03-18 06:32:49
Autor: stevep
Zbliża się koniec - donosi "Rzeczpospolita " i kilku durniów z psp.
# Z pierwszej strony sobotniej "Gazety Wyborczej" uśmiechają się do mnie  Robert Biedroń i Anna Grodzka. I mówią: "Kaczyński chowa głowę na nasz  widok". Nie ma siły, zaglądam do środka, żeby się dowiedzieć więcej. "Obok  niego ciężko przejść, bo zawsze obstawiony jest ochroną i dziennikarzami.  Ostatni wchodzi do sali, pierwszy wychodzi. Jak cesarz" - mówi Biedroń..  Grodzka dopowiada: - "Parę razy go mijałam, widziałam wyraźnie jego gest w  przeciwną stronę, jakby się bał, że do niego podejdę. To straszne by było  - podejrzewam - dla niego, bo on przecież podaje wszystkim kobietom rękę i  całuje. Dlatego tak stara się chodzić, żeby mnie, broń Boże, nie spotkać".

Ale nie o tym, nie o tym
Biedroń: - Mogę nawet stanąć w obronie Telewizji Trwam!

Grodzka wchodzi mu w słowo: - Jestem absolutnie za tym, żeby przyznano  koncesję TV Trwam, jeśli jej się należy. Każde medium, które spełnia  określone warunki, powinno mieć takie prawa.

Ach, to Słońce! Z "Rzeczpospolitej": "Słońce zachowuje się dosyć  niespokojnie. Na jego powierzchni kipiącej jak lawa w kotle pojawiają się  ciemne plamy" #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp7dh

--
stevep

Data: 2012-03-18 08:16:33
Autor: Przemysław W
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wbcpozu750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Chciałbym zobaczyć kurdupla całującego Grodzką w rękę, he, he, he. Niewykluczone, że wolałby pocałować Biedronia.

Przemek

--

"Kto nas będzie uczył moralności?! Tadeusz Rydzyk obsługujący kadzielnice kłamstwa i nienawiści?!
 Czy ci, którzy utrzymają kontakt z podejrzanym o szmalcownictwo Kobylańskim?!"

Data: 2012-03-18 09:21:11
Autor: Grzegorz Z.
Zbliża się koniec - donosi "Rzeczpospolita " i kilku durniów z psp.
stevep napisał:

Ale nie o tym, nie o tym

:))))

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-18 18:08:04
Autor: Leprechaun
[...]

Nie przepadam za Kaczyńskim Jarosławem ale w tym przypadku mu sie nie dziwię. Facet z jajami ale uwilebiający rżnięcie w odbyt i facet, który uciął sobia jaja by w to miejsce utworzyć worek na machorkę. Zaistne przezabawnie żenujący widok.

BomBel

Zbliża się koniec - donosi "Rzeczpospolita " i kilku durniów z psp.