Zbliża się koniec kredytów na oś wiadczenie?

Data: 2009-03-06 07:54:21
Autor: Radzik
Zbliża się koniec kredytów na oś wiadczenie?
Witam,

od dnia dzisiejszego Getin Bank wycofuje z oferty prostą pożyczkę (kredyt na oświadczenie). Ciekawe czy to będzie jednostkowy przypadek czy też banki powoli zaczynają się dostosowywać do przyszłej rekomendacji KNF-u...

Data: 2009-03-06 21:12:29
Autor: Mithos
Radzik pisze:
[...]

Znajomy dostał w bieżącym tygodniu laptopa na raty nawet bez oświadczenia, a do tego KK z limitem 5k PLN (czyli łącznie ok 8k PLN "na gębę").

--
Mithos

Data: 2009-03-06 12:31:27
Autor: Jacek Erazmus
On 6 Mar, 21:12, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Radzik pisze:

> [...]

Znajomy dostał w bieżącym tygodniu laptopa na raty nawet bez
oświadczenia, a do tego KK z limitem 5k PLN (czyli łącznie ok 8k PLN "na

Bez zaświadczenia ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-06 22:29:45
Autor: Mithos
Zbliża się koniec kredytów na oświadczenie?
Jacek Erazmus pisze:
Bez zaświadczenia ?

Bez. W Saturnie.

--
Mithos

Data: 2009-03-07 00:17:53
Autor: lbz
Zbliża się koniec kredytów na oświadczenie?
a wlasnie jakie banki wciaz daja karty kredytowe na oswiadczenie?

Data: 2009-03-07 22:48:20
Autor: kashmiri

"lbz" <sympatycznylobuz@wp.pl> wrote in message news:gosav0$la4$1news.wp.pl...
a wlasnie jakie banki wciaz daja karty kredytowe na oswiadczenie?

We wrześśniu GE Money dało mi bez oświadczeń itd. KK 5,5k, kiedy w FotoJokerze kupowałem coś za 1200. Inna sprawa, że nie aktywowałem.

k.

Data: 2009-03-07 10:09:11
Autor: glang
[...]

hmm. wczoraj dostałem ofertę od eurobanku na kredyty ratalne w sklepie. do 12 tys na dowód bez zaświadczeń
pzdr
GL

Data: 2009-03-07 11:58:24
Autor: Mithos
Radzik pisze:
[...]

Poza tym zatrzymanie akcji tanich i łatwych kredytów w przypadku sprzętu agd/rtv/mebli itp. sprawiłoby, że wszystko by się rozpadło - zarówno banki (brak zarobku), jak i handel.

--
Mithos

Data: 2009-03-07 12:46:40
Autor: Radzik
Mithos pisze:
Poza tym zatrzymanie akcji tanich i łatwych kredytów w przypadku sprzętu agd/rtv/mebli itp. sprawiłoby, że wszystko by się rozpadło - zarówno banki (brak zarobku), jak i handel.
może się nieprecyzyjnie wyraziłem - chodziło mi o ograniczenie kredytów ***gotówkowych*** na oświadczenie. Z resztą przyszła rekomendacja KNF-u to reguluje...

Zbliża się koniec kredytów na oś wiadczenie?