Zbliża się święto Pesach

Data: 2011-04-16 14:13:05
Autor: boukun
Zbliża się święto Pesach
Żydzi rządzący Polską już bez ogródek informują nas, że do tradycji mieszkańców Polski należy święto Pesach. Jest to już tak ważne święto dla Polaków, jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Włączam telegazetę TVP1 i na stronie 110, wiadomości z kraju czytam w nagłówkach, że zbliża się święto Pesach. Musi co by to była tak ważna wiadomość dla Polaków, że umieszcza się ją już któryś rok z kolei w głownych wiadomościach informacyjnych, istotnych dla polskich tradycji...
Jestem ciekaw, czy po obecnym spisie powszechnym wyjdzie na jaw, że w Polsce mieszka 3,5 milioma Żydów i większość w administracji to Żydzi? Ja sądzę, że oni ten spis zrobili nie dla siebie, tylko, żeby mieć goi jak na dłoni, sami zaś będą się nadal konspirować, a tylko cieszyć ze swoich świąt, wszystkich swoich świąt, ku upamietnienia zapanowania nad goim...

Shalom
boukun

Zbliża się święto Pesach