Zbliżak z Citi

Data: 2016-08-11 08:56:54
Autor: W
Zbliżak z Citi
Witam,
jakiś czas temu zamówiłem sobie zbliżaka do MC World w Citibanku i używałem (się okazało dosyć wygodne!) z telefonem LG G2 (włożone pod silikonowe etui)... przyszedł czas na zmianę telefonu (OnePlus3) i... każdorazowo terminal pluje "błąd oczytu karty". Najpierw sprawdziłem, czy w telefonie nie mam włączonego NFC, co mogłoby zakłócać całość, ale nie (blutooth też jest wyłączony ale to inna parafia). Sprawdziłem samą kartę i bez problemu jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

w.

Data: 2016-08-15 13:36:29
Autor: Pete
Zbliżak z Citi
W dniu 2016-08-11 o 10:56, W pisze:
[...]

Spróbuj ją umieścić pod etui w innym miejscu. Ja akurat miałem problemy z płatnością w automatach autobusowo-tramwajowych we Wrocławiu.
Nigdy mi nie działa przyklejona do obudowy. Obudowa z naklejką ale bez reszty telefonu działa :)
Przeklejona w inne miejsce obudowy działa sporadycznie w autobusach i prawie zawsze we wszystkich innych miejscach.

Nie sprawdzałem trybu samolotowego ;)

--
Pete

Data: 2016-08-16 12:22:37
Autor: W
Zbliżak z Citi
Pete wystukał, co następuje:

[...]

Eh, czyli telefon by zakłócał jednak... Sprawdzałęm w dwóch miejscahc - zaraz pod aparatem (2/3 wysokości) i na samym dole. Anteny jako takie są góra/dół.

Nie sprawdzałem trybu samolotowego ;)

O! To by było ciekawe - aż z ciekawości sprawdzę ;-) niestety nie mam pod ręką terminali samoobsługowych bez czynnika białkowego wiec trochę cieżko się bawić jak kasjerka czeka na płatność ;-)

Data: 2016-08-21 21:15:14
Autor: m4rkiz
Zbliżak z Citi
On 2016-08-11 10:56, W wrote:
 Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

jezeli telefon ma Qi to pewnie to

Data: 2016-08-22 07:34:00
Autor: W
Zbliżak z Citi
m4rkiz wystukał, co następuje:

On 2016-08-11 10:56, W wrote:
 Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

jezeli telefon ma Qi to pewnie to

Hm, Qi? Szybkie ładowanie czy ładowanie indukcyjne? Ma "dash charge", czyli szybkie łądowanie więc chyba nie powinno bruździć...

Data: 2016-08-24 22:30:14
Autor: m4rkiz
Zbliżak z Citi
On 2016-08-22 09:34, W wrote:
jezeli telefon ma Qi to pewnie to

Hm, Qi? Szybkie ładowanie czy ładowanie indukcyjne? Ma "dash charge", czyli
szybkie łądowanie więc chyba nie powinno bruździć...

indukcyjne, u mnie sie gryzie z rfid do otwierania drzwi

Data: 2016-08-24 21:24:19
Autor: W
Zbliżak z Citi

On 2016-08-22 09:34, W wrote:
[...]

Tego bajeru nie mam (chyba! specyfikacja milczy) wiec to raczej coś innego...

Zbliżak z Citi