Zboczeńcy w sutannach, oburzeni!

Data: 2010-06-25 21:56:39
Autor: rAzor
Zboczeńcy w sutannach, oburzeni!
Użytkownik Głupek Kawecki napisał:
Watykan jest oburzony nalotem prokuratury na siedzibę prymasów Belgii w
Mechelen. ...............

Przemysław Burak

Ależ wy macie "szerokie" zainteresowania Burak. W koło Macieju - sutanny, Rydzyk i kaczor. Służbowo, czy naprawdę jesteś taki tympy i ograniczony?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 21:59:45
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Zboczeńcy w sutannach, oburzeni!

Użytkownik "podwałbrzyski kundel" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> napisał

Ależ wy macie...

O, znowu mi się jakieś gówno do podeszwy przyczepiło. No wypad do sita, won.

  Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Zboczeńcy w sutannach, oburzeni!