Zboczeńcy z troską o swoich ofiarach

Data: 2012-02-07 09:48:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Zboczeńcy z troską o swoich ofiarach

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:c3tc9peuboy9.1vfki16ngeky1.dlg40tude.net...
Wielkie czterodniowe międzynarodowe sympozjum pod hasłem "Ku uzdrowieniu i
odnowie" z udziałem biskupów ze 110 krajowych konferencji episkopatów oraz
przełożonych 30 zakonów odbywa się na Papieskim Uniwersytecie
Gregoriańskim. To pierwsza w historii Kościoła taka narada biskupów,
zwołana przy wsparciu Watykanu. Sympozjum otworzył prefekt Kongregacji
Nauki Wiary kardynał William Joseph Levada.

Przejąłeś pałeczkę od Warzywnego? ;)

BBR

Zboczeńcy z troską o swoich ofiarach