Zboczenie w Polsat Play

Data: 2011-03-15 13:19:46
Autor: Tomek
Zboczenie w Polsat Play

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d7f3b12$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
Wczoraj włączyłem Polsat Play, około 21.00 a tu program gdzie dwie pary prezentują pozycje Kamasutry. Pora trochę zdziwiła ale to jeszcze nic. Okazało się, że jedna z tzw. par to dwaj mężczyźni. Prowadzący pyta się: kto z was będzie nią a kto nim? Później instruuje, jeden z nich siada na pośladkach a drugi siada tyłem na nim. Dodatkowo ten z tyłu łapie "tą" z przodu za "piersi". I wszyscy oceniają jak dokładnie odwzorowali pozycję. Ten z tej pary rzucił jeszcze tekst, że wieczorem spróbują tej pozycji. I tak się zastanawiam co to kurwa jest? Nie dość, że dzieci jeszcze przed telewizorami to jeszcze takie zboczenia, jeszcze takie dziecko pomyśli, że między tymi parami nie ma różnicy. Fuj! Jedynym pocieszeniem był dowcip prowadzącego: "co to jest jak trzy pedały idą gęsiego? to oznacza, że ten w środku ma urodziny"

A w TVN Turbo widziałem babkę, która z gołymi cyckami tłukła kotlety i podawała jakieś przepisy na gotowanie. Za chwilę w Faktach będą pokazywać, jak jakaś babka robi loda czytającemu newsy. Ot - pogoń za oglądalnością za wszelką cenę...
Tomek

Zboczenie w Polsat Play