Zbrodnia doskonała ??? :-/

Data: 2012-01-06 05:07:44
Autor: Antenka
Zbrodnia doskonała ??? :-/
"Wyniki badań potwierdzają - Lepper chciał żyć"
=====================================
"Jeśli okaże się, że Andrzej Lepper wziął leki rano, w dniu, kiedy
znaleziono go martwego - a tak prawdopodobnie było, jeśli stwierdzona
we krwi dawka mieści się w normie - to znaczy, że nie miał zamiaru
odbierać sobie życia. Gdyby chodziło mu po głowie samobójstwo, nie
brałby leków, bo po co? Skoro je zażył to znaczy, że miał zamiar dalej
żyć."

-Janusz Maksymiuk

Wyniki badań toksykologicznych nie rozwiewają wątpliwości
współpracowników Andrzeja Leppera dotyczących jego śmierci. Janusz
Maksymiuk w rozmowie z Wirtualną Polską tłumaczy, że lider Samoobrony
regularnie przyjmował leki przepisane mu przez lekarza. - Dawka
wykryta we krwi mieściła się w normie, więc najprawdopodobniej zażył
je rano w dniu śmierci. A to oznacza, że nie miał zamiaru odbierać
sobie życia - przekonuje. Maksymiuka zastanawia jeszcze jedno - sekcja
zwłok wykazała, że śmierć byłego wicepremiera trwała kilka minut i
nastąpiła w wyniku uduszenia. - Jeśli to prawda, to nie ma cudów, żeby
nie wykonywał gwałtownych ruchów, próbując się ratować. Łapałby się za
szyję, machał nogami, może próbował oprzeć się o parapet. Jednak w
gabinecie nie było żadnych śladów, ściana nie była pobrudzona, tak
jakby wisiał nieruchomo - opowiada.

Badania toksykologiczne krwi Andrzeja Leppera wykazały obecność w niej
pewnego leku, w dawce nie przekraczającej dopuszczalnej normy.
Prokuratura Okręgowa w Warszawie, która prowadzi śledztwo ws.
okoliczności śmierci byłego lidera Samoobrony na prośbę rodziny nie
ujawnia, o jaki lek chodzi. Janusz Maksymiuk, długoletni przyjaciel i
współpracownik byłego ministra przyznaje w rozmowie z Wirtualną
Polską, że regularnie przyjmował on leki zapisane przez lekarza. Jego
zdaniem decydującą kwestią jest ustalenie godziny, w której Lepper je
zażył.

"Wziął leki - chciał żyć"

- Jeśli okaże się, że wziął je rano, w dniu, kiedy znaleziono go
martwego - a tak prawdopodobnie było, jeśli stwierdzone we krwi ślady
są w normie - to znaczy, że nie miał zamiaru odbierać sobie życia..
Gdyby chodziło mu po głowie samobójstwo, nie brałby leków, bo po co?
Skoro je zażył to znaczy, że miał zamiar dalej żyć - tłumaczy..
Podkreśla, że wyniki badań toksykologicznych utwierdzają go w
przekonaniu, że Andrzej Lepper nie popełnił samobójstwa. - On nie
planował śmierci. Ten wynik pokazuje, że ktoś musiał mu w tym pomóc,
że była ingerencja z zewnątrz - mówi.

Maksymiuk zwraca też uwagę, że Lepper mógł dostać przed śmiercią
substancje wywołujące amnezję lub utratę świadomości, które
neutralizują się po kilku godzinach od zażycia. A ponieważ sekcję
zwłok zrobiono dopiero po trzech dniach, ich wykrycie było niemożliwe..
Były polityk za wielkie uchybienie uważa zwlekanie z sekcją. -
Dlaczego zrobiono ją dopiero w poniedziałek, kiedy śmierć nastąpiła w
piątek? Przecież próbki trzeba było pobrać jak najszybciej -
podkreśla.

"Nie mógł wisieć nieruchomo"

Współpracownika Leppera zastanawia jeszcze jedno. Sekcji zwłok
wykazała, że śmierć lidera Samoobrony trwała kilka minut i nastąpiła w
wyniku uduszenia. Rdzeń kręgowy nie został przerwany. - Jeżeli jest
prawdą to, co mówią lekarze, że mógł dusić się od kilku do nawet
dziesięciu minut, to nie ma cudów, żeby nie wykonywał gwałtownych
ruchów, próbując się ratować. Nie ma tak silnych ludzi. Albo łapałby
się za szyję, machał nogami, może próbował oprzeć się o parapet... A w
gabinecie nie było żadnych śladów, ściana nie była pobrudzona, tak
jakby wisiał nieruchomo - opowiada Maksymiuk.

Pytany, jak rodzina Andrzeja Leppera ocenia prowadzone śledztwo,
przyznał, że nie kontaktował się z nią ostatnio. - Oni nadal bardzo
przeżywają tę śmierć. Nie chcę rozgrzebywać ran. Jesteśmy umówieni, że
jak będzie potrzeba, to pani Irena [żona Andrzeja Leppera -
przyp.red.] do mnie zadzwoni. Co ja teraz mogę pomóc? - dodaje.

Śledztwo prowadzone przez warszawską prokuraturę okręgową wciąż trwa.
Jej rzeczniczka informowała niedawno, że wciąż są przesłuchiwani
kolejni świadkowie. Maksymiuk nie chce oceniać działań śledczych, ale
za poważny błąd uważa początkowe uchybienia - późno wykonaną sekcję
zwłok oraz przyjętą za pewnik już na początku tezę, że Lepper odebrał
sobie życie z powodu kłopotów finansowych. - Jak można było już wtedy
o tym przesądzać? Do dziś nie wiadomo przecież, co wydarzyło się 5
sierpnia w gabinecie szefa - mówi.

Dodaje, że początkowe zaniedbania na pewno odbiją się na wynikach
śledztwa. - Jeśli ktoś podał Andrzejowi Lepperowi jakieś środki w
jedzeniu czy piciu, już się tego nie dowiemy. Być może są jednak inne
dowody - odciski palców, ślady zapachowe - które wskażą, kto mu pomógł
- zaznacza.

Szef Samoobrony i b. wicepremier Andrzej Lepper został znaleziony
martwy 5 sierpnia ub.r. w warszawskiej siedzibie partii. Polityka,
powieszonego w łazience na sznurze przymocowanym do worka
bokserskiego, w godzinach popołudniowych znalazł jego zięć. Oględziny
nie wykazały na ciele żadnych obrażeń, poza bruzdą wisielczą.

Wykonana 8 sierpnia sekcja zwłok nie wykazała śladów udziału osób
trzecich. Mimo to Warszawska Prokuratura Okręgowa wszczęła śledztwo w
sprawie śmierci Andrzeja Leppera na podstawie art. 151 Kodeksu
karnego, który stanowi: "Kto namową lub przez udzielenie pomocy
doprowadza człowieka do targnięcia się na własne życie, podlega karze
pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5". Sprawę od początku
monitoruje Prokuratura Generalna.

Śledczy przesłuchali już kilkudziesięciu świadków, w pierwszej
kolejności m.in. pracowników biura Leppera i osoby, które w ostatnim
czasie kontaktowały się z nim osobiście. Zabezpieczono m.in. telefon
komórkowy zmarłego oraz dokumentację z biura. Wśród przesłuchanych
znalazł się redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz,
który przekazał prokuraturze nagranie rozmowy z Andrzejem Lepperem,
który miał w niej ujawnić źródło przecieku w aferze gruntowej.
Śledztwo w tej sprawie zostało umorzone w październiku 2009 r. z
powodu nie znalezienia jednoznacznych dowodów na popełnienie
przestępstwa. Zgodnie z Kodeksem karnym umorzone postępowanie na mocy
postanowienia prokuratora może być w każdej chwili podjęte na nowo.

Paulina Piekarska, Wirtualna Polska

http://wiadomosci.wp.pl/title,Wyniki-badan-potwierdzaja-Lepper-chcial-zyc,wid,14142688,wiadomosc.html?ticaid=1db0e&_ticrsn=3

 Pewnie dlatego śp. Andrzej Lepper  zażył lek, żeby go mniej  szyja
bolała podczas obwieszenia się na worku treningowym ...żenada! :- /

Antenka

Data: 2012-01-06 16:13:41
Autor: raff
Zbrodnia doskonała ??? :-/

======================================

[...]

Rezim Tuska wykonczyl Leppera.

R.

Data: 2012-01-06 16:56:56
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/

=====================================>>
[...]

Teraz drżyj o siebie Kurwikowski.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-06 08:07:23
Autor: Antenka
Zbrodnia doskonała ??? :-/
On 6 Sty, 16:56, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-01-2012 o 16:13:41 raff <patagoni...@gazeta.pl> napisał(a):

> Rezim Tuska wykonczyl Leppera.

> R.

Teraz drżyj o siebie Kurwikowski.  :D

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

POlszewicki dupowlazie, odczep się od Raffika ok?! Za tę  obrazę
powinien ci napukać po pysku, ty wstrętna burczymucho! :-E

Antenka

Data: 2012-01-06 17:23:02
Autor: raff
Zbrodnia doskonała ??? :-/
On Fri, 6 Jan 2012 08:07:23 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

POlszewicki dupowlazie, odczep się od Raffika ok?! Za tę  obrazę
powinien ci napukać po pysku, ty wstrętna burczymucho! :-E

I tak go nie widze, wiec niech tam se staruszek popierdzi :)

Co mu zostalo w tym smetnym zyciu...

R.

Data: 2012-01-07 04:15:17
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/

<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

powinien ci napukać po pysku, ty wstrętna burczymucho! :-E

I tak go nie widze, wiec niech tam se staruszek popierdzi :)

Doprowadzanioe do szewskiej pasji kretynów jak ty Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2012-01-07 04:14:16
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/
Dnia 06-01-2012 o 17:07:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

POlszewicki dupowlazie, odczep się od Raffika ok?! Za tę  obrazę
powinien ci napukać po pysku, ty wstrętna burczymucho! :-E

Eeeee. Kurwikowski? Wszak to regularny trzęsiportek.
--
stevep

Data: 2012-01-07 06:34:33
Autor: Antenka
Zbrodnia doskonała ??? :-/
On 7 Sty, 04:14, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Eeeee. Kurwikowski? Wszak to regularny trzęsiportek.<

Nie powiedziałabym. Chyba tylko przez litość jeszcze ci nie napukał :-

Antenka

Data: 2012-01-07 17:17:21
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/
Dnia 07-01-2012 o 15:34:33 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 7 Sty, 04:14, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Eeeee. Kurwikowski? Wszak to regularny trzęsiportek.<

Nie powiedziałabym. Chyba tylko przez litość jeszcze ci nie napukał :-

Antenka

Nie napuszczaj go bo Kurwikowski i bez tego ma pełne portki.

--
stevep

Data: 2012-01-06 17:07:42
Autor: u2
Zbrodnia doskonała ??? :-/
W dniu 2012-01-06 16:13, raff pisze:
Rezim Tuska wykonczyl Leppera.

Zadziwiajace ilu juz ukatrupil, az strach pomyslec ilu jeszcze ubije.

Data: 2012-01-06 08:12:02
Autor: Antenka
Zbrodnia doskonała ??? :-/
On 6 Sty, 17:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-06 16:13, raff pisze:

> Rezim Tuska wykonczyl Leppera.

Zadziwiajace ilu juz ukatrupil, az strach pomyslec ilu jeszcze ubije.

I to w jaki sposób? Perfekcyjny! Tylko zbrodnię smoleńską
spaprali  :- /

Antenka

Data: 2012-01-06 22:33:44
Autor: pluton
Zbrodnia doskonała ??? :-/
> Rezim Tuska wykonczyl Leppera.

Zadziwiajace ilu juz ukatrupil, az strach pomyslec ilu jeszcze ubije.

I to w jaki sposób? Perfekcyjny! Tylko zbrodnię smoleńską
spaprali  :- /

No wlasnie!. Mieli wykonczyc szambonura, a on sie wymknal spod kontroli
i zalatwil jeszcze 94 osoby.

Nullification

Data: 2012-01-07 05:01:58
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/
Dnia 06-01-2012 o 17:12:02 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 6 Sty, 17:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Zadziwiajace ilu juz ukatrupil, az strach pomyslec ilu jeszcze ubije.

I to w jaki sposób? Perfekcyjny! Tylko zbrodnię smoleńską

Nie idź razem z u2 via curva.

--
stevep

Data: 2012-01-07 04:58:24
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/
Dnia 06-01-2012 o 17:07:42 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-01-06 16:13, raff pisze:
Rezim Tuska wykonczyl Leppera.

Zadziwiajace ilu juz ukatrupil, az strach pomyslec ilu jeszcze ubije.

Gdybyś nie był takim debilem byłbyś pierwszy w kolejce.

--
stevep

Data: 2012-01-06 17:21:57
Autor: pluton
Zbrodnia doskonała ??? :-/

[...]

Masz akwarium ? Nie ? To pedal jestes.

Nullification

Data: 2012-01-06 17:26:19
Autor: raff
Zbrodnia doskonała ??? :-/
On Fri, 6 Jan 2012 17:21:57 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

"JeÂśli oka?e si?, ?e Andrzej Lepper wziÂą? leki rano, w dniu, kiedy
znaleziono go martwego - a tak prawdopodobnie by?o, jeÂśli stwierdzona
we krwi dawka mieÂści si? w normie - to znaczy, ?e nie mia? zamiaru
odbiera? sobie ?ycia. Gdyby chodzi?o mu po g?owie samobĂłjstwo, nie
bra?by lekĂłw, bo po co? Skoro je za?y? to znaczy, ?e mia? zamiar dalej
?y?."
-Janusz Maksymiuk

Masz akwarium ? Nie ? To pedal jestes.

O, znow o pedalach. Jak nie o ciagnieciu laski autorytetom, to o
pedalach.

Pluton, chcesz o tym porozmawiac ? ;)

R.

Data: 2012-01-06 17:46:43
Autor: pluton
Zbrodnia doskonaa ??? :-/

O, znow o pedalach. Jak nie o ciagnieciu laski autorytetom, to o
pedalach.

Pluton, chcesz o tym porozmawiac ? ;)

Nie znam sie na pedalach. Pogadaj sobie z kaliszem.

Nullification

Data: 2012-01-07 04:27:08
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/

wrote:

[...]

Jesteś fachowcem w obciąganiu Kurwikowski?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-06 20:09:14
Autor: jadrys
Zbrodnia doskonała ??? :-/
W dniu 2012-01-06 14:07, Antenka pisze:
"Wyniki badań potwierdzają - Lepper chciał żyć"
======================================

  Pewnie dlatego śp. Andrzej Lepper  zaĹźył lek, Ĺźeby go mniej  szyja
bolała podczas obwieszenia się na worku treningowym ...żenada! :- /

Antenka

W moich oczach wręcz partacka. Nawet zbytnio się nie maskowali.

Data: 2012-01-06 23:55:24
Autor: XL
Zbrodnia doskonała ??? :-/
Dnia Fri, 6 Jan 2012 05:07:44 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

 Pewnie dlatego śp. Andrzej Lepper  zażył lek, żeby go mniej  szyja
bolała podczas obwieszenia się na worku treningowym ...żenada! :- /

Taka sama, jak z brzozą, o którą rozbił się samolot...
--
XL

Data: 2012-01-07 00:13:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Zbrodnia doskonała ??? :-/

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c4sgsklqmb2q.xx2wxqck3opx.dlg40tude.net...
[...]

Samolot nie mógł rozbić się o brzozę, bo to przerobiona łódź podwodna.

Data: 2012-01-07 05:23:21
Autor: stevep
Zbrodnia doskonała ??? :-/
Dnia 07-01-2012 o 00:13:48 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Nie zapominaj, że to była skacząca brzoza, zreszta tego bez wypicia wody  brzozowej nie rozbieriosz.

--
stevep

Zbrodnia doskonała ??? :-/