Zbrodnia i kara

Data: 2010-04-13 08:44:16
Autor: fatso
Zbrodnia i kara
Michnik to jest jednak menda. Pisywalem do jego Zydety, glownie na strony bydgoskie.
Bo to moje miasto rodzinne bo poziom byl tam denny, jak na prowincje pszenno-buraczana
przystalo. Nie chwalac sie, powodowalem tam  ferment intelektualny nie znany owemu podtorunskiemu
ciemniactwu. Ludzie albo pieknie sie pienili w odpowiedzi albo wiersze na moja czesc pisali.

No i oczywiscie, od soboty zaangazowalem sie mocno w wytkniecie palcem zlosliwego karzelka
jako powod smierci Ojca Emigracyjnego Narodu- Pana Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego.
Za mna poszli inni a dzis o brzydkich faktach pisza londynskie gazety.

Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali, wprowadzili na czarna liste.
I na stronach bydgoskich i w Wiadomosciach  forum GazWyb, gdzie w obu tych forach przeprowadzono ostra
czystke.

No coz, jakos owa tragedie przezyje. Zwracam tylko uwage, ze robia to ludzie co wraz ze mna wolali w 1968r-
Prasa klamie!- i palili publicznie gazety. Dzisiaj dorwali sie do zlobu i sami dbaja, jak widac, o swoj monopol na prawde.
Nihil novi...czas zwijac sztandary.

fatso

Data: 2010-04-13 11:13:49
Autor: kigam
Zbrodnia i kara

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci
[...]

A skad wiesz, ze on spowodowal te smierc bo jak mi sie wydaje nikt inny nie
wie?

Data: 2010-04-13 10:28:35
Autor: fatso
Zbrodnia i Nagroda
..Wlasnie czytam, ze  klan Kaczynskich sobie zazyczyl by Poison Dwarf zostal pochowany  na Wawelu.
Najlepiej to wyrzucic tam Pilsudskiego z jego kaplicy a truchlo Dziadka wsadzic do
Smoczej Jamy. Kaplica jest ladna, sam widzialem. Dla Pana Kaczynskiego sie nada.
Trumna koniecznie ma byc z litego srebra, zlotem KGHMu szamerowana suto.
Uroczystosci pogrzebowe omawialismy juz wyzej na sciepie. Ostatecznie za muzyke mozna
nadawac ze szczekaczek Horst Wessel Lied.

fatso

Data: 2010-04-13 17:56:31
Autor: Adam Sito
Zbrodnia i Nagroda
Trumna koniecznie ma byc z litego srebra, zlotem KGHMu szamerowana suto.
Uroczystosci pogrzebowe omawialismy juz wyzej na sciepie.

Masz okazje zafundowac odlew olowiany rodem ze swojej plukalni ;-) A na paterke ze dwa nocniki egipskie czy inne lampy alladyna.
Ku chwale ojczyzny.
--
AS

Data: 2010-04-13 12:12:23
Autor: DJ \(Dominik\)
Zbrodnia i kara
Zagadka:

Czym sie różni fatso od ¶wini?

odp: Swinie się nie poc±.

Data: 2010-04-13 11:50:27
Autor: fatso
Zbrodnia i kara
DJ (Dominik) wrote:
Zagadka:

Czym sie różni fatso od ¶wini?

odp: Swinie się nie poc±.

mendy tez nie

Data: 2010-04-13 12:56:48
Autor: skippy
Zbrodnia i kara
Daj spokój po prostu chociaz pare dni.
Niech sie wypowiedza dalej Tadek z Antkiem i jakis oszolom posel; po co sie wpisywac w te przykra grupe.
Poza tym tam zginela masa innych ludzi i to wszystko uderza tez w nich.

Data: 2010-04-13 16:38:17
Autor: kc
Zbrodnia i kara
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali, wprowadzili na czarna liste.
Nihil novi...czas zwijac sztandary.

fatso

Z tego co wiem, nie ma tu moderatora. A szkoda, bo powiniene¶ być out. Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel. Napisz co¶ o giełdzie lub spadaj st±d

kc

PS. Napisałe¶ mi, że kończsz w±tek, i rozpocz±łe¶ dwa nowe w tym samym stylu.  Jeste¶ zadaniowany?

Data: 2010-04-13 17:41:23
Autor: fatso
Zbrodnia i kara
  kc wrote:
fatso<fatso60347@ntlworld.com>  napisaĹ‚(a):

Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali,
wprowadzili na czarna liste.
Nihil novi...czas zwijac sztandary.

fatso

Z tego co wiem, nie ma tu moderatora. A szkoda, bo powinieneś być out.
Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel.
Napisz coś o giełdzie lub spadaj stąd

kc

PS. Napisałeś mi, że kończsz wątek, i rozpocząłeś dwa nowe w tym samym
stylu.  JesteĹ› zadaniowany?

jeden zamykam drugi otwieram.
Masz cos pko wolnosci wypowiedzi, chuju?

Data: 2010-04-13 16:52:22
Autor: kc
Zbrodnia i kara
  kc wrote:
JesteĹ› zadaniowany?

>    jeden zamykam drugi otwieram.
Masz cos pko wolnosci wypowiedzi, chuju?

Jeszce raz> Jeste¶ zadaniowany?  Już dawno pisałem ( w zawaluowany sposób). że tak. A twoja odpowiedĽ? fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
chuju?

kc

Data: 2010-04-13 19:01:26
Autor: skippy
Zbrodnia i kara

Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel.

he he czyli wszystko szybciutko wróciło do normy.

Zbrodnia i kara