Zbrodnia i kara

Data: 2010-04-13 16:38:17
Autor: kc
Zbrodnia i kara
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali, wprowadzili na czarna liste.
Nihil novi...czas zwijac sztandary.

fatso

Z tego co wiem, nie ma tu moderatora. A szkoda, bo powiniene¶ być out. Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel. Napisz co¶ o giełdzie lub spadaj st±d

kc

PS. Napisałe¶ mi, że kończsz w±tek, i rozpocz±łe¶ dwa nowe w tym samym stylu.  Jeste¶ zadaniowany?

Data: 2010-04-13 17:41:23
Autor: fatso
Zbrodnia i kara
  kc wrote:
fatso<fatso60347@ntlworld.com>  napisaĹ‚(a):

Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali,
wprowadzili na czarna liste.
Nihil novi...czas zwijac sztandary.

fatso

Z tego co wiem, nie ma tu moderatora. A szkoda, bo powinieneś być out.
Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel.
Napisz coś o giełdzie lub spadaj stąd

kc

PS. Napisałeś mi, że kończsz wątek, i rozpocząłeś dwa nowe w tym samym
stylu.  JesteĹ› zadaniowany?

jeden zamykam drugi otwieram.
Masz cos pko wolnosci wypowiedzi, chuju?

Data: 2010-04-13 16:52:22
Autor: kc
Zbrodnia i kara
  kc wrote:
JesteĹ› zadaniowany?

>    jeden zamykam drugi otwieram.
Masz cos pko wolnosci wypowiedzi, chuju?

Jeszce raz> Jeste¶ zadaniowany?  Już dawno pisałem ( w zawaluowany sposób). że tak. A twoja odpowiedĽ? fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
chuju?

kc

Data: 2010-04-13 19:01:26
Autor: skippy
Zbrodnia i kara

Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel.

he he czyli wszystko szybciutko wróciło do normy.

Zbrodnia i kara