Zbrodnia smoleńska

Data: 2010-07-20 12:57:35
Autor: MH
Zbrodnia smoleńska
Nie było katastrofy smoleńskiej, była zbrodnia smoleńska - tak twierdzi Macierewicz.

Buahaha , ten gościu już kompletnie ocipiał..  Masz jakiś link na tą wypowiedź ??

MH

Data: 2010-07-20 13:05:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Zbrodnia smoleńska

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000849.4c45811fnewsgate.onet.pl...
[...]

Jeszcze chyba nie ma. Słuchałem konferencji prasowej. To stwierdzenie wywołało dociekliwość dziennikarzy zadających pytanie. Początkowo zapewnił, że tak jest. Potem zaczął się wykręcać w swój kłamliwy sposób.
Inny poseł mówiąc, że jest prokuratorem z 24 letnim stażem, powtórzył wszystkie dziennikarskie głupoty, łącznie z tym, że MAK nie oddał nam skrzynek czarnych. Spodziewałem się, że prawnik nie będzie się tak kompromitował.

Zbrodnia smoleńska