Zbrodnia wobec pami阠i

Data: 2012-09-19 23:50:33
Autor: Klin
Zbrodnia wobec pami阠i
Data: 2012-09-20 00:15:57
Autor: u2
Zbrodnia wobec pami阠i
W dniu 2012-09-19 23:50, Klin > pisze:

http://demotywatory.pl/3902059/Po-Wojnie-przesladowani-osmieszani-przez-propagande

Oj tam, Ziemia to jedno wielkie cmentarzysko.

Data: 2012-09-20 00:40:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zbrodnia wobec pami臋ci
艣roda, 19 wrze艣nia 2012 23:50. carbon entity '' <%EMAIL>

 http://demotywatory.pl/3902059/Po-Wojnie-przesladowani-osmieszani-przez-
propagande

Boukun, mam dwa pytania:
1) Ile metr贸w pod ziemi膮 kopie si臋 metro?
2) Ile metr贸w pod ziemi膮 kopano groby w 1944?

Pi艂e艣, nie pisz.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-20 01:01:18
Autor: boukun
Zbrodnia wobec pami臋ci

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k3dhlg$l12$1node1.news.atman.pl...
[...]

Krzewicki, pi艂e艣, nie pisz... i nie czepiaj si臋 mnie w obcym w膮tku...

boukun

Data: 2012-09-20 01:04:53
Autor: boukun
Zbrodnia wobec pami臋ci

U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k3dj5p$msd$1mx1.internetia.pl...

[...]

A swoj膮 drog膮, to w niekt贸rych miejscach kopie si臋 od zera w d贸艂...
Niewypa艂y te偶 znajduj膮...

boukun

Zbrodnia wobec pami阠i