Zbrodnia wojenna, czy ludobójstwo?

Data: 2011-04-19 13:14:09
Autor: WW
Zbrodnia wojenna, czy ludobójstwo?
W dniu 2011-04-19 12:55, cirrus pisze:
# Profesor Roman Kuźniar
"Mamy > konwencję międzynarodową, konwencję ONZ i jej autorem zresztą jest
słynny polski prawnik Rafał Lemkin. I zbrodnia katyńska nie spełnia
kryteriów. Wiem, że niektórzy Polacy nie będą się chcieli z tym zgodzić,
ale prawo międzynarodowe jest jednoznaczne. Jeżeli przyłożymy zbrodnię
katyńską do definicji ludobójstwa, która zawarta jest w tej konwencji,
to ona po prostu nie odpowiada tej definicji."

Ma rację.
Ale tego mu pisowcy nie wybaczą. :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-19 04:21:28
Autor: Hans Kloss
On 19 Kwi, 13:14, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Ma rację.
Ale tego mu pisowcy nie wybaczą. :-P
 Ma kupę racji. Ze znaczną przewagą kupy, zwłaszcza że o "ludobójstwie
katyńskim" pisał nie tak dawno nie kto inny tylko kacapski prokurator
umarzający śledztwo w jego sprawie z powodu "śmierci sprawców".  O
"ludobójstwie katyńskim " pisał też sowiecki prokurator w akcie
oskarżenia przeciw nazistom chcąc zwalić na nich winę za tę zbrodnie
Środkowy palec, palikociarzu....
J-23

Data: 2011-04-19 13:30:19
Autor: WW
W dniu 2011-04-19 13:21, Hans Kloss pisze:
[...]

Ja nie twierdzę, że nie pisali.
Ale skoro mówimy o prawie, to słowo jest nawet w nazwie pewnej partii, to zgodnie z nim mord w Katyniu ludobójstwem nie jest - i tyle.

Dura lex, sed lex.

Data: 2011-04-19 04:37:10
Autor: Hans Kloss
On 19 Kwi, 13:30, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Ale skoro mówimy o prawie, to słowo jest nawet w nazwie pewnej partii,
to zgodnie z nim mord w Katyniu ludobójstwem nie jest - i tyle.
 To nieprawda. Śmiesznie łatwo jest udowodnić prześladowania
(więzienie, zsyłki na Sybir, uśmiercanie)  obywateli RP na terenach
zajętych przez kacapa WYŁACZNIE z powodu narodowości. Wpisuje sie w to
mord katyński, ci ludzie zostali zamordowani dlatego że BYLI POLAKAMI.
Wszystkie warunki ludobójstwa zostały w tym przypadku spełnione,
albowiem:
"Ludobójstwo - zbrodnia przeciwko ludzkości, obejmująca celowe
wyniszczanie całych lub części narodów, grup etnicznych, religijnych
lub rasowych, zarówno poprzez fizyczne zabójstwa członków grupy, jak i
kontrolę urodzin, przymusowe odbieranie dzieci czy stworzenie warunków
życia obliczonych na fizyczne wyniszczenie."
J-23

Data: 2011-04-19 11:45:57
Autor: obserwator
Za lodobojstwo nalezy takze uznac to, co robiono z Polakami
po wejsciu sowietow do Polski. W Polsce wymordowano mase Polakow.

Jednym z mordercow byl np. brat Michnika. !!

Michnik teraz wpieprza sie do polskiej polityki, mimo, ze w Norwegii rodzinom
kolaborantow zabroniono m.innymi pracy w masmediach.

W Polsce tego nie zrobiono i dlatego Polska kolejny raz  moze utracic suwerennosc.

Data: 2011-04-19 13:54:21
Autor: Asxzse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:360100b7-d91d-4512-b479-67c8760824fai39g2000prd.googlegroups.com...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 11:33:45
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Ale skoro mówimy o prawie, to słowo jest nawet w nazwie pewnej partii, to zgodnie z nim mord w Katyniu ludobójstwem nie jest - i tyle.

 a wy towarzyszu wiecie, ze uznano stan wojenny za niezgodny z prawem?

Jesli tak, to caly *okragly stol* tez jest bezprawiem. No i co to bedzie
z wami wielbiciele sowieckiego prawa?

Data: 2011-04-19 13:54:08
Autor: Asxzse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iojrup$blv$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

a wy towarzyszu wiecie, ze uznano stan wojenny za niezgodny z prawem?

Jesli tak, to caly *okragly stol* tez jest bezprawiem. No i co to bedzie

Przecież ty jesteś ruskim kapusiem!

http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 23:49:43
Autor: boukun

WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

a wy towarzyszu wiecie, ze uznano stan wojenny za niezgodny z prawem?

Jesli tak, to caly *okragly stol* tez jest bezprawiem. No i co to bedzie

I brawo, zaczynasz w końcu myśleć. Według tego toku myślenia, to i partie wywodzące się z układu okrągłego stołu., tudzież PiS, PO i SLD są nielegalne...

boukun

Data: 2011-04-19 11:19:46
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]
> katyńską do definicji ludobójstwa, która zawarta jest w tej konwencji,
> to ona po prostu nie odpowiada tej definicji."

 nie ma racji, sowiecki pomiocie.

Data: 2011-04-19 13:53:19
Autor: Asxzse

Data: 2011-04-19 17:42:57
Autor: cirrus
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Nie ma i już, czy masz jakieś argumenty?

--
stevep

Data: 2011-04-20 17:20:30
Autor: sofu

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:iojqq4$qll$1node2.news.atman.pl...
[...]

Sugerujesz, że to był tylko "wypadek losowy" ?

sofu

Zbrodnia wojenna, czy ludobójstwo?