Zbrodnie Sądowe i Fakty Tomasz Rutkowski

Data: 2019-05-25 14:09:23
Autor: Lord Donald
Zbrodnie Sądowe i Fakty Tomasz Rutkowski
Zbrodnie Sądowe i Fakty Tomasz Rutkowski

Sędziowie już nie tylko kradną po sklepach nie tylko piszą fałszywe Orzeczenia ale też zabijają niszczą i okradają Polskie Rodziny dla Pieniędzy. Zabili dziecko Patriocie i polakowi za co winni ponieś konsekwencję !. W wigilię nagrałem film. Mam do Was wszystkich Prośbę bardzo zależy mi by ten Film trafił do jak największej Widowni. By ludzie zastanowili się nad sensem życia z Bandytami i złodziejami, którzy są na utrzymaniu Ciężko pracujących osób a Ci Bandyci niszczą wszystko co osiągniemy - jeżeli ktoś nie zrozumie mnie jeszcze po tym filmie to już nigdy nie zrozumie. Chciałbym aby ten film nie zaginą w sieci. Długo zwlekałem by nagrać go o mojej Córce i zrobiłem to w wigilię o 17. Życzę wszystkim wesołych i szczęśliwych świąt dla mnie one nie są szczęśliwe od 7 lat. Zapraszam wszystkich znajomych do polubienia mojej strony dziękuję za przyjęcie zaproszenia Tomek https://www.facebook.com/MarszPrzeciw... Potrzebuję pomocy znacie mnie z filmów i tego co robię. Wsparcie Wasze pomaga mi żyć bez wsparcia nie poradzę sobie sam. Nie kiedy darowana złotówka więcej dobra uczyni niż ci zwyrodniali przestepcy niszcząc moje życie i mienie. Zmiany o które walczę są już bardzo blisko tylko dzięki wam Tomasz Rutkowski 05-091 Ząbki ul. Kołłątaja 12 m 4 wesprzyj mnie dobrem za które ja dziękuje

https://www.youtube.com/watch?v=rTQ_Z2mTXRs

Zbrodnie Sądowe i Fakty Tomasz Rutkowski