Zbroja - to dobry pomysł?

Data: 2011-06-02 01:37:53
Autor: Johnny
Zbroja - to dobry pomysł?
Użytkownik "Muchozol" idzie dobr± ¶cieżka:

Ostatnio wkurzony upałami i poceniem się w tekstylu zacz±łem szukać jakiej¶ć dobrej alternatywy. Do głowy przyszedł mi pomysł, żeby zakupić zbroje, ale przed kupnem chciałbym dowiedzieć się czy będzie to lepsze niż normalna kurtka tekstylna. Teoretycznie wygl±da pięknie - super ochrona(lepsza nawet od skóry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak nigdy nie jezdzilem w zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w tym lataja- warto to kupic?

Zawsze się dziwiłem tym, którzy w lej±cym z nieba żarze potrafi± ¶migać w skórzanych kurtkach. Toć chwilka na ¶wiatłach i jajka uwarzone na twardo. Ja wiem, zaraz kto¶ tu wyjedzie z bezpieczeństwem, ale czasami byłem bliski omdlenia, mimo, że mam niby kurtkę z full wypas wentylacj±. Jak żarówa wali z nieba to żadna wentylacja nie pomoga. No i w zeszłym roku zakupiłem zbroję. Zakładam j± w upały na gołe ciało. Z t± przewiewno¶ci± to też tak nie jest różowo do końca, bo np te płaty na cyckach to musiałem trochę podziurawić, aby przewiew był. Rękawy - mimo że jest na nich siateczka - też się ręce pod nimi poc±. Ale generalnie jest to najlepsze rozwi±zanie na upały. Jak jest ponad 30 stopni  - a dbasz troche o własne 4 litery i nie chcesz jeĽdzić w t-shircie, to tylko i wył±cznie zbroja ;-)

zdroofka Johnny

Data: 2011-06-02 09:00:22
Autor: Kuczu
Zbroja - to dobry pomysł?
W dniu 2011-06-02 01:37, Johnny pisze:

Zawsze się dziwiłem tym, którzy w lejącym z nieba żarze potrafią śmigać
w skórzanych kurtkach. Toć chwilka na światłach i jajka uwarzone na
twardo.

Jesli masz jajka w kurtce to znaczy ze albo masz jadra migrujace do jamy brzusznej albo za duza kurtke.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-06-02 09:46:57
Autor: Jasio
Zbroja - to dobry pomysł?
NESSO <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisała rzekomo
[...]

A jak się już odrodzisz, to poczytaj o cytowaniu w usenecie.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-06-02 10:09:07
Autor: KJ Siła Słów
Zbroja - to dobry pomysł?
W dniu 2011-06-02 01:37, Johnny pisze:

 No i w zeszłym
roku zakupiłem zbroję. Zakładam j± w upały na gołe ciało.

Pierdole, musze to zobaczyc... gdzie jezdzisz?

> Ale generalnie
jest to najlepsze rozwi±zanie na upały.

Bezpieczenstwo, ono ma skalę.
Poniewaz mamy wolnosc i demokracje wolno Ci ustawic sobie suwak na tej skali w dowolnym polozeniu.

Wg mnie wentylowany kombinezon do zbroi ma sie jak naciagniecie stawu do jego rozpieprzenia albo 2 tygodnie bolu do operacji plus rehabilitacji.

I tego sie bede trzymal, ale fakt jest faktem jak sie jedzie zloty szescdziesiat a tu wiatr zamiast chlodzic to dogrzewa to czlowiek sie zaczna zastanawiac czy mu licznik nie przeklamuje albo strefa geograficzna.

Jak jest ponad 30 stopni

To trza byc twardym, nie mientkim.

> dbasz troche o własne 4 litery i nie chcesz jeĽdzić w t-shircie, to
> tylko i wył±cznie zbroja ;-)

Zbroja to calkiem sensowne minimum, z tym sie zgodze.

KJ

Data: 2011-06-02 13:13:23
Autor: Leszek Karlik
Zbroja - to dobry pomysł?
On Thu, 02 Jun 2011 01:37:53 +0200, Johnny <johnny@plusnet.pl> wrote:

[...]
Ale generalnie jest to najlepsze rozwiÄ…zanie na upaĹ‚y.Jak jest ponad 30  stopni  - a dbasz troche o wĹ‚asne 4 litery i niechcesz jeĹşdzić w  t-shircie, to tylko i wyĹ‚Ä…cznie zbroja ;-)

Ojtam ojtam. Wiadomo ĹĽe ciemna skĂłrzana kurtka to moĹĽe niekoniecznie,
ale ja mam jasną kurtkę z cordury i po wypięciu membrany i rozpięciu
wywietrzników działa całkiem nieźle w upały. Bo się nie nagrzewa
i chroni przed słońcem.

A jak powietrze jest cieplejsze od temperatury ciała to się wręcz
należy przed nim chronić, co już dawno sprawdzili Beduini, oni jakoś
nie zasuwają po pustyni półnago :->

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Zbroja - to dobry pomysł?