Zbroja - to dobry pomysł?

Data: 2011-06-02 01:40:35
Autor: NESSO
Zbroja - to dobry pomysł?
szanowną grupę,

Ostatnio wkurzony upałami i poceniem się w tekstylu zacząłem szukać jakiejść dobrej alternatywy. Do głowy przyszedł mi pomysł, żeby zakupić zbroje, ale przed kupnem chciałbym dowiedzieć się czy będzie to lepsze niż normalna kurtka tekstylna. Teoretycznie wygląda pięknie - super ochrona(lepsza nawet od skóry), a do tego przewiewne. W praktyce jednak nigdy nie jezdzilem w zbroi, wiec bede wdzieczny za opinie tych, ktorzy w tym lataja- warto to kupic?

powyżej 25oC koszulka polo i na to zbroja
inaczej sie nie da .

kolega wyzej slusznie zauwazył ze to wdzianko mocno sezonowe :)

ps.
 mowie tylko o lataniu po mieście w trase zapomnij,
 nawet przy wiekszych ukałach wspolczynnik chlodznia wiatrem ....

robi swoje

Zbroja - to dobry pomysł?