Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".

Data: 2011-07-20 22:15:37
Autor: Przemysław W
Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".
Zbuntowany podhalański ksiądz dr hab. Piotr Natanek w jednym z ostatnich kazań, z 17 lipca, zaatakował śp. abpa Józefa Życińskiego. W jego ocenie "dziś z piekła jego (abpa Życińskiego - red.) głos słychać w niebie, tak wyje". - Odnoszę wrażenie, że ks. Natanek nie jest w najlepszej kondycji i pewnie potrzebna byłaby mu pomoc - komentuje te wynurzenia ks. Mieczysław Puzewicz, rzecznik Kurii Metropolitalnej w Lublinie, wieloletni współpracownik nieżyjącego metropolity.

W chaotycznym kazaniu ks. Natanek poruszał tematy ataku na wiarę, masonerii, bliskiego końca Polski. Wiernym mówił, że masoni "zębami zgrzytają, gdy słyszą Natanek". Z kontekstu można wywnioskować, że i abpa Życińskiego uznaje on za masona. Dwa zdania wcześniej bowiem mówił o tym, że masoni weszli do Kościoła i nadal "zdradzają".

Zagajając o hierarsze mówi tak do swoich wiernych: - Czy mam Wam przeczytać, jak wyglądało rozliczenie świętej pamięci Józefa Życińskiego, arcybiskupa? Dziś z piekła jego głos słychać w niebie! Tak wyje! Jest razem obok Mahometa, przywiązany najgrubszym łańcuchem - atakuje ks. Natanek nieżyjącego już abpa Życińskiego.

- Trudno jest komentować wypowiedzi bezsensowne i nacechowane silnymi emocjami - stwierdza ks. Mieczysław Puzewicz, rzecznik Kurii Metropolitalnej w Lublinie, który zapoznał się z wypowiedziami podhalańskiego księdza-buntownika.

Jak podkreśla ksiądz Puzewicz, który był jednym z najbliższych i wieloletnich współpracowników abpa Życińskiego, "dalekie od nauki katolickiej jest referowanie pośmiertnych losów jakiejkolwiek osoby". Duchowny z Lublina wskazuje, że ks. Natanek od jakiegoś czasu to czyni m.in. w odniesieniu do osoby śp. księdza arcybiskupa Józefa Życińskiego i śp. prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

- Ksiądz ma zakaz wystąpień publicznych i byłoby lepiej, gdyby podporządkował się woli swojego biskupa - mówi były współpracownik metropolity lubelskiego. Z uwagi na brak "możliwości prawnych" kuria nie podejmie jednak żadnych działań przeciwko ks. Natankowi.

Ksiądz dr hab. Piotr Natanek jest jednym z głównych propagatorów i opiekunów ruchu dążącego do intronizacji Chrystusa na Króla Polski. W lutym 2010 roku opublikował "List Otwarty do Biskupów Polskich, Prezydenta Rzeczypospolitej i Premiera Rządu Rzeczypospolitej", w którym wzywał do uroczystego uznania Jezusa za Króla Polski i uznania nadrzędności "Prawa Bożego" nad prawem publicznym. W Grzechyni, małej wsi w Małopolsce, założył ośrodek rekolekcyjny "Pustelnia Niepokalanów" i telewizję internetową, w której transmitowane są nabożeństwa oraz nagrania z rekolekcji i katechez.

Pod koniec maja krakowska kuria ostrzegła wiernych przed działalnością ks. Natanka.

Ostatnio duchowny wypłynął w mediach, bo rzucił klątwę na dziennikarzy TVN24.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/zbuntowany-ksiadz-abp-zycinski-wyje-w-piekle-nie-j,1,4798396,wiadomosc.html

Aż nie chce się wierzyć jakim wymarzonym systemem dla pedofilskiego kościoła była komuna. Jaka błoga cisza otaczała ten zdemoralizowany do granic możliwości przybytek. Nikt nie słyszał o krzywdzie robionej dzieciom, nikt nie słyszał o chorobch psychicznych księży, o bezpodstawnym opluwaniu tych księży, którzy zachowali resztki zdrowego rozsądku i mieli odwagę mówić to co myślą. Nic innego tylko rzekomo znienawidzony przez kościół system powodował, że taca była pełna, kościół pełen wiernych itp. Trochę wolności, prawdy i niezależne media, spowodowały, że nie ma "powołań", wiernych z tygodnia na tydzień coraz mniej, Tylko rośnie liczba procesów wytaczanych kościołowi za seksualne wykorzystywanie dzieci. Józef Glemp wiedział co mówi twierdząc przed wyborami 2001, że kościół nie boi się komunistów i że z nimi współżyje. W tym właśnie roku wybory wygrała lewica.....

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-20 13:52:39
Autor: brat_olin
On 20 Juli, 22:15, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Ano, tez mam takie wrazenie! Swoja droga, po smierci abp Zycinskiego,
bp Pieronek wzial na siebie teraz wlosiennice kaplana wszystkich
esbekow i agentury.  Czy wytrwa, czy przejrzy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-20 13:59:43
Autor: Antenka
On 20 Lip, 22:15, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

[...]

Od kiedy takie pogańskie, talmudyczne ścierwo jak ty jest "zatroskane"
o Kościół katolicki i o jego pasterzy?!
Lepiej daj na Mszę o nawrócenie pozostałych z sanhedrynu, żeby jeszcze
głośniej  nie wyli od Józefa Życińskieg w otchłaniach piekła.

Antenka

Data: 2011-07-21 07:43:28
Autor: Przemysław W
Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Jak chcesz trans, to ci napiszę gdzie ja mam ten twój pedofilski kościół i tych "pasterzy". Tylko taki zindoktrynowany dewiant jak ty nie rozumie, że Życiński w wielu sprawach miał rację i potrafił ją wyartykułować. Piekłem to możesz sobie idioto straszyć dzieci w piaskownicy.

Przemek

Data: 2011-07-21 03:11:46
Autor: Antenka
Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".
On 21 Lip, 07:43, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Jak chcesz trans, to ci napiszę gdzie ja mam ten twój kościół i
 tych "pasterzy". <

To jest Kościół założony przez Chrystusa i tylko w nim jest zbawienie
- poza nim jest płacz i zgrzytanie zębów, co przypomniał obecny papież
Benedykt XVI będąc jeszcze kardynałem w DEKLARACJI DOMINUS IESUS
O JEDYNOŚCI I POWSZECHNOŚCI ZBAWCZEJ JEZUSA CHRYSTUSA I KOŚCIOŁA

"Przede wszystkim należy stanowczo wierzyć w to, że <<pielgrzymujący
Kościół konieczny jest do zbawienia. Chrystus bowiem jest jedynym
pośrednikiem i drogą zbawienia, On, co staje się dla nas obecny w
Ciele swoim, którym jest Kościół; On to właśnie, podkreślając wyraźnie
konieczność wiary i chrztu (por. Mk 16, 16; J 3, 5), potwierdził
równocześnie konieczność Kościoła, do którego ludzie dostają się przez
chrzest jak przez bramę>>".

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WR/kongregacje/kdwiary/dominus_iesus.html

Czytając twoje wypociny czuje się notorycznie swąd siarki

Antenka

Data: 2011-07-21 14:25:35
Autor: Przemysław W
Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

To jest Kościół założony przez Chrystusa...

I zgnojony przez dewiantów w sutannach.

Przemek

Data: 2011-07-21 17:01:56
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:08139146-6e23-4173-b503-70254bfb3dd0a10g2000yqn.googlegroups.com...
On 21 Lip, 07:43, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Jak chcesz trans, to ci napiszę gdzie ja mam ten twój kościół i
 tych "pasterzy". <

Jak chcesz, Kawecki, to my ci napiszemy gdzie mamy ciebie i te twoje "przemyslenia"

R.

Data: 2011-07-21 13:27:28
Autor: Antenka
On 21 Lip, 17:01, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:08139146-6e23-4173-b503-70254bfb3dd0a10g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

 tych "pasterzy". <

Jak chcesz, Kawecki, to my ci napiszemy gdzie mamy ciebie i te twoje "przemyslenia"

Ech szkoda gadać, Raffek. No nic nie zrobisz - koniecznie chce się
smażyć.

Antenka

Data: 2011-07-21 17:26:48
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 17:01:56 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

A kto to są wy bolszewiku?

--
stevep

Data: 2011-07-21 20:17:13
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vyy6iyn2v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

O, nastepny, geriatryczny "mistrz kierownicy".

R.

Data: 2011-07-22 01:52:55
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 20:17:13 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Rozumiem, że wy to są geriatryczni mistrzowie kierownicy?

--
stevep

Data: 2011-07-21 18:13:04
Autor: Przemysław W
Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Jak chcesz, Kawecki, to my ci napiszemy gdzie mamy ciebie i te twoje "przemyslenia"

To co "wy" mi napiszecie mam dokładnie w tym samym miejscu gdzie mam pedofilski kościół.

Przemek

Data: 2011-07-21 13:30:00
Autor: Antenka
On 21 Lip, 18:13, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisał

Jak chcesz, Kawecki, to my ci napiszemy gdzie mamy ciebie i te twoje
"przemyslenia"

To co "wy" mi napiszecie mam dokładnie w tym samym miejscu gdzie mam
pedofilski kościół.

Skończ z tą mową nienawiści i skontaktuj się z egzorcystą.

Antenka

Data: 2011-07-22 02:02:31
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 22:30:00 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A ty przestań latać na miotle.

--
stevep

Data: 2011-07-21 19:48:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j09f1c$7s2$1news.onet.pl...

[...]

To napiszcie. Co was matoły powstrzymuje?

BomBel

Data: 2011-07-21 12:53:25
Autor: pulsar
W dniu 2011-07-20 22:59, Antenka pisze:

Lepiej daj na Mszę o nawrócenie pozostałych z sanhedrynu, żeby jeszcze
głośniej  nie wyli od Józefa Życińskieg w otchłaniach piekła.

To jesteś przekonana, Antenko, że tenże arcybiskup
jest w piekle? A za co? Chyba nie za to, że godził się
być takim wysokim dostojnikiem tego waszego kościoła?
Hmm, to kto go tak awansował? A co z tymi przez niego
namaszczonymi? Strach się bać... ;-)

pulsar

Data: 2011-07-21 13:32:06
Autor: Antenka
On 21 Lip, 12:53, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

być takim wysokim dostojnikiem tego waszego kościoła?
Hmm, to kto go tak awansował? A co z tymi przez niego

Tak właśnie przypuszczam. Nie mam powodu nie wierzyć mistykom. ;-)

Antenka

Data: 2011-07-22 10:15:34
Autor: pulsar
W dniu 2011-07-21 22:32, Antenka pisze:

[...]

Mistykom? Ale przecież Życiński był arcymistykiem...
Ja wierzę Bogu, a nie tym żałosnym wymyślaczom,
którzy utrzymują się z tych swoich urojeń...

pulsar

Data: 2011-07-21 17:02:41
Autor: raff

"pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> wrote in message news:j090f3$ee2$1news.onet.pl...
[...]

To ten to juz nie pedofil ?

Olaboga o_O

R.

Data: 2011-07-20 23:49:15
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-07-21 22:25:31
Autor: [HeÂŽSk]
Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".
On Wed, 20 Jul 2011 22:15:37 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]
  nieodwzajemnione uczucie? ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Zbuntowany ksiądz: Abp Życiński wyje w piekle! "Nie jest w najlepszej kondycji".