"Zburzcie pałac, zasłania krzyrza"

Data: 2010-08-10 00:15:19
Autor: precz z PO
"Zburzcie pałac, zasłania krzyrza"
Grzegorz Z. pisze:
- Krzyż musi zniknąć spod Pałacu Prezydenckiego. Jeśli miasto i kuria nam
pozwolą, dziś sami przeniesiemy go do kościoła św. Anny i to ze wszystkim
honorami - zapowiada Dominik Taras,

No i przeniósł :) Szczeniaki wychowane na bzdetach
wojewódzkiego i chama z Biłgoraja, mogą sobie jedynie
potupać ze złości nóżkami.

Data: 2010-08-10 11:00:52
Autor: boukun

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i3qn97$p6b$2speranza.aioe.org...
Grzegorz Z. pisze:
[...]

No to idź już, idź pomachać rączkami http://demotywatory.pl/1976812/Kolko-i-krzyzyk

boukun

Data: 2010-08-10 14:30:54
Autor: Grzegorz Z.
"Zburzcie pałac, zasłania krzyrza"
Dnia Tue, 10 Aug 2010 00:15:19 -0500, precz z PO napisał(a):

No i nie przeniósł :( Mam jednak nadzieję że władza wkrótce zrobi tam porządek i rozgoni sekciarzy na cztery wiatry.

Też mam taką nadzieję.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-10 13:53:23
Autor: precz z PO
Pedał Grzegorz Z.
Grzegorz Z. pisze:

Też mam taką nadzieję.

Skończyły ci się pomysły pedalski oszuście?
Pobaw się w jeszcze w fałszowanie moich odpowiedzi
i potup sobie nóżkami, na coś więcej jesteś za
słaby pedałku :)

Data: 2010-08-10 21:23:44
Autor: Grzegorz Z.
"Zburzcie pałac, zasłania krzyrza"
Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:53:23 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:

Też mam taką nadzieję.

Oglądam właśnie transmisję na TV Trwam - skoro tym nasłanym wczoraj przez Donka
i PO nie udało się przenieść krzyża, to może tym co manifestują dzisiaj się uda?

Oni/one przyszli tam nie po to by przenieść kżyrz, a w nadzieji spotkania
tych bezwzględnych gwałcicieli o których wczoraj tyle mówił wasz Rydzyk
:)))

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-10 14:35:56
Autor: precz z PO
Miedzy wami pedałami
Grzegorz Z. pisze:

Jestem pedałem, sypiam z kotem, czasami bywam
> bardzo  samotny, od dziecka bałem się ojca,
> był księdzem

No dobra, wyżaliłeś się a teraz spierdalaj ściągać
te swoje obrazki :)

"Zburzcie pałac, zasłania krzyrza"