Zbydlęcenie.

Data: 2011-09-04 10:57:08
Autor: Przemysław W
Zbydlęcenie.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v09gl0fdv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

# Obrzydzenie. Inaczej nie można tego nazwać. Radość z czyjegoś
nieszczęścia, takie zachowania cechują członków sekty Szczerbatego
Napoleonika. Od wczorajszego wieczora zezwierzęcona horda pisowskiego
bydła rzuciła się z "wyrazami nieukrywanej radości" na fora internetowe w
celu dokopania nieprzytomnemu Jarosławowi Wałęsie, który uległ poważnemu
wypadkowi drogowemu.

Oto cytaty niektórych odszepieńców:"A kogo obchodzi następny nierób?"
-Tola od Bolka
"Jak to dobrze, że nie zabił innych. Modlę się, aby na zawsze odebrano mu
prawo jazdy"- gut21
"Dlaczego w TVN24 informacja o wypadku była na żółtym pasku?
Kto to jest kmieć J.Wałęsa? Wystarczy mieć nazwisko żeby być europosłem.
"-Czarny
"Mam nadzieje ze niew stanie z wozka"-lysykark
"Po coś sie pan Jarosławie po tych drogach plątał ,teraz się pan będziesz
po szpitalach Wałęsał"-troll_onetowy1
"Komu Rudy odda śledztwo?"tabu buby

To tylko niektóre z chamskich, prostackich wpisów ( nie mogę tu inaczej
napisać) podludzi. W tym kraju nigdy nie będzie dobrze dopóki między
normalnymi obywatelami będzie 15-20% tej chorej dziczy.
Panie Jarku, życzymy szybkiego powrotu do zdrowia.
Czajka wraz z Prawdziwymi Polakami. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5spd
Wypisz wymaluj peespowskie u2 i obsrywatory.

Tylko picowskie kurwy stać na takie komentarze o czyjejś tragedii. Podobnie było gdy zginął prof. Gieremek. Tfu!

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-04 12:27:18
Autor: boukun
Zbydlęcenie.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j3veh5$dk8$2news.onet.pl...
[...]

Nie Gieremek, tylko Geremek vel Lewartow, a profesorem zstał jak zainicjował stan wojenny...

boukun

Zbydlęcenie.