Zbyszek, czy tobie antykaczyzm się na mózg aby nie rzucił ?

Data: 2010-03-07 16:40:51
Autor: Mariusz Merta
Zbyszek, czy tobie antykaczyzm się na mózg aby nie rzucił ?
Czy ty naprawdę musisz małpować olejnik z dyskutantami ?
Nie stać cie na jakąś oryginalność ?
Może wysmaruj cosik antykaczystowskiego w stylu radka
np. doczep się do postury jarkacza czy prezydenta, pochwal znajomością
języków obcych
zalej zdorowo wazeliny tuskowi to może tez dostaniesz prawo do startu
w prawyborach...
tylko uważaj na palikota, bo może jakieś koszulki na ciebie wykona
albo potraktuje cię wibratorem...mam na myśli nie kontekst seksualny
tylko przygodowy z gatunku płaszcza i szpady...
kandydaci w prawyborach fechtujący wibratorami dostarczonymi przez w/w
palikota...
oczywiście arbitrem elegancji w tego rodzaju pojedynkach będzie w/w
palikot
rozumiem, że pojedyneki będą do pierwszej krwi...
a co będzie jak nadejdą gwardziści kardynała ?
szpady... tfu wibratory do pochew :-))) panowie :-))))
albo w ostateczności kandydaci mogą się okładać świńskimi
łbami...bo dobrej walce może być kłopot ze stwierdzeniem czyja głowa
jest czyja

no cóż niech cię moc prowadzi :-)))
mam na myśli moc kombajnu do kręcenia lodów za pomocą jednorękich
bandytów :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-03-07 17:37:16
Autor: zbig
On 8 Mar, 01:40, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

Ależ ja naprawdę, powtarzam, naprawdę się cieszę z rezultatów zjazdu.
Jeżeli i wy się cieszycie to skąd ta wściekłość?
PS.
Tu zawsze prezentuję swoje opinie. Niezmiernie rzadko zdarza mi się
coś przepastować albo podawać jakiś link. Twoim kompanom trudno
zrozumieć, ze można wyznawać jakieś poglądy nie oglądając się na to co
na aktualny temat myśli , dajmy na to, Jarosław Kaczyński.
Dla twojej informacji. Na kolejnej (!) wycieczce do Egiptu
organizowanej przez szkołę, w której pracuje moja żona była również
woźna ze szkoły, kobieta, wyjąwszy sprzątaczki najniżej uposażona w
tej "przymierającej głodem" oświacie.
I może wyjaśnisz mi co do tego ma Olejnik bo nijak nie mogę wyłowić
jakiegoś sensu. Zdaje się,ze słucham jej dużo rzadziej niż wy.Kiedyś
wszystko kojarzyło ci się z Michnikiem, to jakiś nowy bzik?

Data: 2010-03-07 21:53:14
Autor: Mariusz Merta
On 8 Mar, 01:37, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jakiegoś sensu. Zdaje się,ze słucham jej dużo rzadziej niż wy.Kiedyś
wszystko kojarzyło ci się z Michnikiem, to jakiś nowy bzik?

qrka wodna to ty nie oglądasz postępowej jewropejki
która razem z dyskutantami nabijała się w stylu palikocim z jarkacza
właśnie o Egipt chodziło...no i o to, że jarkacz nie był od lat na
plaży

jedna woźna ze szkoły twojej małżonki w Egipcie...toż to exodus
najniżej zarabiających obywatel III rp   :-))))
jaaaaasneeeeee w tej Polsce robi się dostatnio jak cholera...
wystarczy wystawić nos poza miasto i...
ludzie są szczęśliwi jak cholera...w Polsce...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-07 23:28:54
Autor: zbig
On 8 Mar, 06:53, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
> [...]

wystarczy wystawić nos poza miasto i...
ludzie są szczęśliwi jak cholera...w Polsce...

Zdaje się ,że nie rozumiesz komizmu tej sytuacji. Jarosław Kaczyński w
roli herolda biur turystycznych to czysty Bareja.
nie dość ,ze absolutnie niewiarygodny to do tego kompletnie walnął
kula w płot. Akurat w egipcie to gdzie się nie ruszysz ttrafisz w
Rosjanina albo Polaka. Egipcjanie też już całkiem dobrze opanowali
język polski.
Ta akcja to tak wiarygodna jakby, dajmy na to,  np. Tusk namawiał do
pielgrzymek na jasną Górę.
Nawet w PiSie są tacy , którzy odrzucają program Kaczyńskiego. Skąd
wzięłoby się 51 głosujących przeciw Jarkowi? Agencji WSI?

Zbyszek, czy tobie antykaczyzm się na mózg aby nie rzucił ?