Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii

Data: 2009-11-19 16:17:52
Autor: Lorn
Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii
  Karol pisze:

[cut]

– To wycina tzw. starą Polonię – mówi osoba z otoczenia prezydenta Lecha
Kaczyńskiego, którego w 2005 r. poparło kilkanaście tysięcy Polonusów z USA.

Słusznie... Prawo głosu również powinno zostać ograniczone. Osoby przebywające dłużej niż 5 lat za granicami kraju nie powinny mieć prawa do kreowania Polskiej rzeczywistości politycznej...

Data: 2009-11-19 15:25:35
Autor: Karol
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Słusznie... Prawo głosu również powinno zostać ograniczone. Osoby przebywające dłużej niż 5 lat za granicami kraju nie powinny mieć prawa do kreowania Polskiej rzeczywistości politycznej...

to jakim prawem Sikorski zada od  polonii wstawiennictwa u prezydenta USA, jak
 ma problemy?

Data: 2009-11-19 16:28:42
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Nie słyszałem, żeby żądał... Jeśli masz jakiś link to ja poproszę.

Data: 2009-11-19 15:39:47
Autor: Karol
  Karol pisze:
> Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): > > > > >> Słusznie... Prawo głosu również powinno zostać ograniczone. Osoby >> przebywające dłużej niż 5 lat za granicami kraju nie powinny mieć prawa >> do kreowania Polskiej rzeczywistości politycznej...
>  ma problemy?

Nie słyszałem, żeby żądał... Jeśli masz jakiś link to ja poproszę.

to przeczytaj debilu ten tekst i linki, ktore wkleilem. noz qu**wa, co za kolejna lajza sie plata po tej grupie.

Data: 2009-11-19 16:50:56
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Nie pyskuj dziecko... Ten cały crap, który wkleiłeś dowodzi jednego, że Ty jako Polak za granicą będziesz miał gówno do powiedzenia. Teraz mi grzecznie wklej słowa Radka w których *żąda* od Polonii amerykańskiej wstawiennictwa u Prezydenta USA.

Data: 2009-11-19 15:56:53
Autor: Karol
[...]

 ja ci moge tylko dac grzecznie w tego zaklamanego, glupiego ryja. Podaj tylko
swoje dane, antypolski idioto.

Data: 2009-11-19 17:22:27
Autor: Lorn
Karol pisze:
[...]

Wyślesz mi paczuszkę z Kanady? Żeby każdy moher jak Ty siedział za granicą... Marzenia ;-> Szkoda. Pozostało Ci tylko obrażanie i z pianą w pysku klepanie bzdur.

Data: 2009-11-19 17:23:47
Autor: cirrus
Użytkownik "Karol " <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3ps5$47n$1inews.gazeta.pl...
[...]

To może zaczniesz od swoich danych niedomyty kretynie.

--
stevep

Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii