Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii

Data: 2009-11-19 07:39:49
Autor: zbig
Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii
On 19 Lis, 15:46, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Polonia nie wesprze kandydatów

&#8211; To wycina tzw. starą Polonię &#8211; mówi osoba z otoczenia prezydenta Lecha
Kaczyńskiego, którego w 2005 r. poparło kilkanaście tysięcy Polonusów z USA.

Co za jebany hipoktyta. Zapomniał już jak Kaczyński nie pozwolił
głosować niepełnosprawnym i niewidomym.

Data: 2009-11-19 15:42:14
Autor: Karol
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 19 Lis, 15:46, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Polonia nie wesprze kandydat=F3w

> &#8211; To wycina tzw. star=B1 Poloni=EA &#8211; m=F3wi osoba z otoczenia=
 prezydenta Lecha
> Kaczy=F1skiego, kt=F3rego w 2005 r. popar=B3o kilkana=B6cie tysi=EAcy Pol=
onus=F3w z USA.

Co za jebany hipoktyta. Zapomnia=B3 ju=BF jak Kaczy=F1ski nie pozwoli=B3
g=B3osowa=E6 niepe=B3nosprawnym i niewidomym.

podaj link, to zobaczymy co znowu tu konfabulujesz.

Data: 2009-11-19 07:54:10
Autor: zbig
On 19 Lis, 16:42, " Karol" <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

podaj link, to zobaczymy co znowu tu konfabulujesz.

I ty utrzymujesz, że wiesz co się dzieje w kraju????? ROTFL. Sam sobie
znajdź.
Dla ułatwienia podam klika słów kluczowych: "głosowanie przez
pelnomocnika, głosowanie przez 2 dni, 15 weto prezydenta.

Data: 2009-11-19 15:58:58
Autor: Karol
Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
I ty utrzymujesz, =BFe wiesz co si=EA dzieje w kraju????? ROTFL. Sam sobie
znajd=BC.

to ty tak twierdzisz, wiec to ty podaj linka. O Macierewiczu tez klamales.

Data: 2009-11-19 08:01:01
Autor: zbig
On 19 Lis, 16:58, "Karol " <jef_f.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> znajd=BC.

to ty tak twierdzisz, wiec to ty podaj linka. O Macierewiczu tez klamales..

Co to qurwa znaczy "tez"
Ani wtedy ani teraz.

Data: 2009-11-19 16:07:14
Autor: Karol
> [...]
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> to ty tak twierdzisz, wiec to ty podaj linka. O Macierewiczu tez klamales=

z Maciereiczem ewidentnie klamales i ci to udowodnilem, a teraz zamist
kurwowac podaj link i udowodnij, ze znowu nie klamiesz.
Nie mam do ciebie zufania, po prostu.

Data: 2009-11-19 17:57:38
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Niczego nie udowodniłeś... Wkleiłeś link w którym Macierewicz zaprzecza jakoby był związany ideologicznie z Che. To żaden dowód.

Data: 2009-11-20 08:36:14
Autor: zbig

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he3qfi$6e6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

z Maciereiczem ewidentnie klamales i ci to udowodnilem, a teraz zamist
kurwowac podaj link i udowodnij, ze znowu nie klamiesz.

Zaprzeczenia notorycznego kłamcy uznajesz za dowód?. Coraz bardziej jestem pewien , że z logiką u ciebie na bakier.

Zbyszku ! O schizoidalnej polityce postkomuny wobec Polonii