Zbyszku dlaczego powtarzasz klamstwa MICHNIKA o Macierewiczu?

Data: 2009-11-18 13:08:00
Autor: zbig
Zbyszku dlaczego powtarzasz klamstwa MICHNIKA o Macierewiczu?
On 18 Lis, 18:41, " Karol" <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Prosilem cie zbyszku, abys udowodnil twoje oskarzenia pod adresem Macierewicza
o jego zwiazki z Ch.Guevara. Jak widac, nie raczyles odpowiedziec, bo jak
kazdy zwolennik PO wolisz KLAMAC .

Nie odpowiadałem, bo nie siedzę cięgiem w necie.
Nie bardzo też wiem dlaczego miałbym wierzyć Macierewiczowi a nie np.
Lityńskiemu. Macierewicz kłamał już wielokrotnie, na co sa sądowe
wyroki. Kłamał równiez wtedy , kiedy u Rydzyka mowił, ze wygrał
wszystkie procesy.

Data: 2009-11-18 23:08:13
Autor: Karol
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
wicza
> o jego zwiazki z Ch.Guevara. Jak widac, nie raczyles odpowiedziec, bo jak

Nie odpowiada=B3em, bo nie siedz=EA ci=EAgiem w necie.
Nie bardzo te=BF wiem dlaczego mia=B3bym wierzy=E6 Macierewiczowi a nie np.
Lity=F1skiemu. Macierewicz k=B3ama=B3 ju=BF wielokrotnie, na co sa s=B1dowe
wyroki. K=B3ama=B3 r=F3wniez wtedy , kiedy u Rydzyka mowi=B3, ze wygra=B3
wszystkie procesy.

a ja Macierewiczowi wierze bo pisze prawde i dlatego jest atakowany przez
Michnika, m.innymi za to, ze ten ostatni przywlaszczyl sobie nie tylko idee
KOR, zawarl uklad z komuchami, ale rowniez zawlaszczyl finanse ktore Polonia
przekazywala na *Solidarnosc* i za ktore m.innymi zalozono GW.

Macierewicz w przeciwienstwie, do pijaczyny i moralnego degenerata Michnika, jest solidnym,uczciwym i konsekwentnym facetem,ktory wsrod komuchow-wzbudza
poploch i nienawisc.

Ba, wybacz, ale ja czytajac ta grupe, zupelnie przestalem wierzyc zwolennikom
PO, bo zdarzylem dokladnie poznac ich zasady etyczne i moralne, ktore na tej
grupie prezentuja.

Osobiscie mam nadzieje, ze niebawem pan Macierewicz powroci do swoich zadan,
ktore mu przerwano.

Mam rowniez nadzieje, ze niebawem Michnik i jego zagrabiona gazeta, posliznie
sie tak powanie na swoich plwocinach, ze rozbije sobie morde raz i pozadnie.

Czego sobie i moim rodakom serdecznie zycze. Moje zyczenia niestey ZAWSZE sie
spelniaja.

Data: 2009-11-19 07:03:05
Autor: cirrus
Użytkownik "Karol " <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1uot$6ap$1inews.gazeta.pl...
[...]

# Z cyklu "Sylwetki Fachowców" prezentujemy dziś postać Antoniego Macierewicza typowanego na nowego speca od specsłużb w rządzie Jarosława Kaczyńskiego. Antoni Macierewicz urodził się w 1948 roku w Warszawie. Poseł na sejm RP, ekspert Grupy Inicjatywnej "Polonia bez agentów" oraz były minister MSWiA. Hobby: tropienie układów, kolekcjonowanie teczek, blokada mównicy sejmowej oraz walka o przestrzeń życiową dla narodu polskiego. W swoich wspomnieniach Jacek Kuroń ujawnił, że młody Macierewicz fascynował się Che Guevarą i lewicową partyzantką w Ameryce Łacińskiej. Bogdan Borusewicz, działacz KOR, uważa, że fascynacja Ameryką Południową trwała u Macierewicza długo po 1978 r: "Jeszcze w latach 80. próbował przenosić na polski grunt niektóre rozwiązania wykorzystywane przez południowoamerykańską partyzantkę miejską". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxwsk

--
stevep

Zbyszku dlaczego powtarzasz klamstwa MICHNIKA o Macierewiczu?