Zbyt wielu widzialo koniec

Data: 2009-10-14 11:57:58
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec
Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli. Czytajac blogi i fora gieldowe dalo sie odczuc, ze sporo osob widzialo wszedzie piatki i przelom na spadek, a tu mamy ciag dalszy 10-o miesiecznych wzrostow. Nawet moj ulubiony blogger Wojciech Bialek pozlizgnal sie piszac 09.10.09 wpis pt. "Game Over".

http://wojciechbialek.blox.pl/html

BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.

D.

Data: 2009-10-14 10:56:22
Autor: spekulant
Zbyt wielu widzialo koniec
zbyt wielu to nie wszyscy:

http://spekulant.blox.pl/2009/09/Nowe-szczyty.html

dzis dostalismy potwierdzenie ze 2500 i nowe dolki na usdpln to "pewniak"

Data: 2009-10-14 04:21:17
Autor: macieks
Zbyt wielu widzialo koniec
On 14 Paź, 12:56, " spekulant" <on...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbyt wielu to nie wszyscy:

http://spekulant.blox.pl/2009/09/Nowe-szczyty.html

dzis dostalismy potwierdzenie ze 2500 i nowe dolki na usdpln to "pewniak"

To ja zaryzykuje małą kwotę odwrotnie, taką mam duszę :)

Data: 2009-10-14 11:25:49
Autor: XXL
Zbyt wielu widzialo koniec
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli. Czytajac blogi i fora gieldowe dalo sie odczuc, ze sporo osob widzialo wszedzie piatki i przelom na spadek, a tu mamy ciag dalszy 10-o miesiecznych wzrostow. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jakich 10-cio miesięcznych wzrostów? Odbicie na GPW rozpoczęło się ok. 20-lutego a więc trwa niecałe 8 miesięcy.

p.s. No chyba, że się tak zafiksowałeś na swoją słynną już prognozę odbicia od
6 stycznia 2009r. że nie dostrzegłeś, że do połowy lutego były dalsze silne
spadki???

Data: 2009-10-14 13:46:34
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec
Masz racje. Wylapuj moje niedociagniecia i ucz sie. D.

Data: 2009-10-14 12:04:06
Autor: skippy
Zbyt wielu widzialo koniec

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000500.4ad5a0a6newsgate.onet.pl...
Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli.

Podstawowy błąd to mentalne zamykanie się na jakis kierunek który ktos sobie domniemał.
Tylko tyle.

Data: 2009-10-14 12:04:11
Autor: DJ\(Dominik\)
Zbyt wielu widzialo koniec
Sesja się jeszcze nie skończyła, ale faktycznie pesymizm jest spory.
DJ

Data: 2009-10-14 13:36:38
Autor: Andrzej Adam Filip
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch ę przedwcześnie? :-) ]
"Dieter" <dieter@autograf.pl> pisze:
[...]

A może podasz swoją datę? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
[ dni/tygodnie/miesiące ]

Bo to jest ten "detal" który robi podstawową "różnicę" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Róża jest piękniejsza niż kapusta, lecz zupa z róży jest gorsza

Data: 2009-10-14 13:49:02
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochęprzedwcześnie? :-) ]

A może podasz swoją datę? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
[ dni/tygodnie/miesiące ]

Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

D.

Data: 2009-10-14 08:28:13
Autor: andrew08
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy tr ochÄ przedwczeĹ nie? :-) ]
On Oct 14, 7:49 am, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
> A moĹźe podasz swojÄ  datÄ ? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
> [ dni/tygodnie/miesiÄ ce ]

Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

D.

Witaj Dieter .
Wchodze tutaj i patrze ze sie ostatnio na forum naprodukowal ,
szczegolnie na watku bardziej politycznym , ale mniejsza o to
ogolnie obrazujac twoja obecna prognoze to niby to bedzie taki zig
zag  do konca roku jakies A korekta B i te statnie C,
ale rozumie ze to ciagle tylko jedno wielke odreagowanie jako calosc .
Czyli koniec 2010 , 2011 zakladasz jakby druga czesc kryzysu ???? a
potem kolejnego BALONA ??? np od 2012
chodzi mi o taki jakis oglony schemat ,

pozdrawiam

Data: 2009-10-14 22:25:17
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochÄ przedwczeĹ nie? :-) ]
Pozniej 3 lata bessy. Obecnie mamy jedynie fale B - korekcyjna bessy zapoczatkowanej w 2007 roku.

D.

Data: 2009-10-14 12:35:19
Autor: spekulant
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch�przedwcze�nie? :-) ]

Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

D.

Rowniez jestem podobnego zdania z tym ze to co okreslasz megaupem do lipca to
w mojej opinii 1ka z fali C czyli z reguly nie powinna siegnac szczytu fali B
(obecnie) chociaz czasem tak bywa (1 ka z A w 2007).

Wiec u mnie brzmialoby to "po grudni zmiana trendu i down, do lipca korekcyjny
up pozniej znowu down", u Ciebie wyglada to tak jak jakbys zakladal przebicie
szczytow z grudnia. Mam racje ?

Bo to moja alternatywna wersja wydarzen, wtedy szczyt tegoroczny bylby jedynie
"a z B". Problem z tym ze "a" trwaloby 10 miesiecy a "b z B" i finalowe "c z
B" tylko po 3 miesiace. Jakos mi to nie pasi.

to o czym mowie zawiera sie w tym wykresie
http://spekulant.blox.pl/resource/elliott.jpg

Data: 2009-10-14 22:24:19
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch�przedwcze�nie? :-) ]
C z nowymi maksami w lipcu.

D.

Data: 2009-10-14 15:10:42
Autor: Michaw
Zbyt wielu widzialo koniec
Data: 2009-10-14 14:13:30
Autor: XXL
Zbyt wielu widzialo koniec
Michaw <mjagusiakWYTNIJTO@op.pl> napisał(a): http://andrzejstefaniak.bblog.pl/wpis,po;09;10;2009,35758.html
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cytat z prognozy A.Stefaniaka:
"Jeśli moja teza jest słuszna to do końca roku czeka nas gigantyczna fala
wzrostowa na giełdach o skali, która nie była widziana w historii oraz silna
wyprzedaż USD z kulminacją w okolicach Świąt Bożego Narodzenia".

Gigantyczna fala wzrostowa do końca roku? A skąd się wezmą takie ogromne
kapitały na te wielkie wzrosty? Autora prognozy chyba trochę poniosła fantazja.
Już teraz mamy duże przewartościowanie spółek a odbicie w gospodarce będzie
raczej słabe.

Data: 2009-10-16 11:50:34
Autor: Michaw
Zbyt wielu widzialo koniec

Gigantyczna fala wzrostowa do końca roku? A skąd się wezmą takie ogromne
kapitały na te wielkie wzrosty?

Czy osoba nie umie czytac? Przeciez skad sie wezma to jest tam czarno na bialym napisane.

Data: 2009-10-14 16:57:40
Autor: Gonzo
Zbyt wielu widzialo koniec
Ha ha!
Troche smieszne uczucie brac coraz wiecej L bo tak kaze system, a byc przekonanym, ze caly czas jest pora na S.

Data: 2009-10-14 19:41:06
Autor: Fidelio
Zbyt wielu widzialo koniec
[...]

Bez przesady, Białek nie prognozował początku spadku co do dnia, bardzo możliwe że właśnie zrobiliśmy szczyt i zaczniemy od jutra spadki.

Data: 2009-10-14 23:16:16
Autor: Virck
Zbyt wielu widzialo koniec
Upchnac akcje i zrolowac futures trzeba jak najwyzej....Caly myk polega na tym aby przekonac, namowic, baaa oszukac tych ktorzy juz od jakiegos czasu nie wierza we wzrosty...Trzeba ich wiec wciagnac do gry. Trzeba aby tak jak Dieter zmienili zdanie, ze teraz juz wzrosty do konca roku....Oni beda ostatnimi ktorzy chcac nie chcac wejda na fali optymizmu....Jeszcze tylko kilka dni....

Data: 2009-10-16 10:26:30
Autor: XXL
Zbyt wielu widzialo koniec
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Nawet moj ulubiony blogger Wojciech Bialek pozlizgnal sie piszac 09.10.09 wpis
pt. "Game Over".

http://wojciechbialek.blox.pl/html
BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No to przeczytaj sobie najnowszą prognozę W.Białka z dzisiejszego "Parkietu".
Znany analityk napisał w niej mniej więcej: "wiem, że nic nie wiem".
Prognoza jest tak zawiła i niejasna, że chyba sam Białek nie wie co chciał w
niej przekazać.

http://www.parkiet.com/artykul/7,859792_Czy_czeka_nas_formacja_podwojnego_szczytu_.html

Data: 2009-10-16 13:52:49
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec
Bialek ma zbyt duze cisnienie na psyche z tego co widze po wpisach ulicy na jego blogu i dlatego zaczyna sie gubic. Czytelnicy zaczeli grac pod niego, bo nikt jak zwykle nie wie o co chodzi z rynkiem. Bycie guru to bardzo trudna fucha. Ci co dzisiaj go wielbia, wkrotce zaczna go opluwac. Tak to juz jest z gawiedzia, ktora sama nie umie myslec tylko szuka przewodnika stada.

D.

Data: 2009-10-16 15:28:52
Autor: Virck
Zbyt wielu widzialo koniec

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:724b.0000002e.4ad85e91newsgate.onet.pl...
[...]

Bialek mial taka sama wtope forecast jak Ty...
Teraz juz sam sie pulta, zmienia z dnia na dzien nieomal....

Czas wiac z towaru...Kto jeszcze tego nie zrobil...-;))))

Data: 2009-10-16 19:47:09
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec
Przypominam rowniez o Twojej wtopionej prognozie na 1000 pkt dla WIG20. Badz rzetelny krytykujac innych.

D.

Zbyt wielu widzialo koniec