Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch ę przedwcześnie? :-) ]

Data: 2009-10-14 13:36:38
Autor: Andrzej Adam Filip
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch ę przedwcześnie? :-) ]
"Dieter" <dieter@autograf.pl> pisze:
Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli. Czytajac blogi i fora gieldowe dalo sie odczuc, ze sporo osob widzialo wszedzie piatki i przelom na spadek, a tu mamy ciag dalszy 10-o miesiecznych wzrostow. Nawet moj ulubiony blogger Wojciech Bialek pozlizgnal sie piszac 09.10.09 wpis pt. "Game Over".

http://wojciechbialek.blox.pl/html

BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.

A może podasz swoją datę? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
[ dni/tygodnie/miesiÄ…ce ]

Bo to jest ten "detal" który robi podstawową "różnicę" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Róża jest piękniejsza niż kapusta, lecz zupa z róży jest gorsza

Data: 2009-10-14 13:49:02
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochęprzedwcześnie? :-) ]

A może podasz swoją datę? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
[ dni/tygodnie/miesiÄ…ce ]

Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

D.

Data: 2009-10-14 08:28:13
Autor: andrew08
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy tr ochÄ przedwczeÅ nie? :-) ]
On Oct 14, 7:49 am, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
> A może podasz swojÄ  datÄ ? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
> [ dni/tygodnie/miesiÄ ce ]

Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

D.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Witaj Dieter .
Wchodze tutaj i patrze ze sie ostatnio na forum naprodukowal ,
szczegolnie na watku bardziej politycznym , ale mniejsza o to
ogolnie obrazujac twoja obecna prognoze to niby to bedzie taki zig
zag  do konca roku jakies A korekta B i te statnie C,
ale rozumie ze to ciagle tylko jedno wielke odreagowanie jako calosc .
Czyli koniec 2010 , 2011 zakladasz jakby druga czesc kryzysu ???? a
potem kolejnego BALONA ??? np od 2012
chodzi mi o taki jakis oglony schemat ,

pozdrawiam

Data: 2009-10-14 22:25:17
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochÄ przedwczeÅ nie? :-) ]
Pozniej 3 lata bessy. Obecnie mamy jedynie fale B - korekcyjna bessy zapoczatkowanej w 2007 roku.

D.

Data: 2009-10-14 12:35:19
Autor: spekulant
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch�przedwcze�nie? :-) ]

Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

D.

Rowniez jestem podobnego zdania z tym ze to co okreslasz megaupem do lipca to
w mojej opinii 1ka z fali C czyli z reguly nie powinna siegnac szczytu fali B
(obecnie) chociaz czasem tak bywa (1 ka z A w 2007).

Wiec u mnie brzmialoby to "po grudni zmiana trendu i down, do lipca korekcyjny
up pozniej znowu down", u Ciebie wyglada to tak jak jakbys zakladal przebicie
szczytow z grudnia. Mam racje ?

Bo to moja alternatywna wersja wydarzen, wtedy szczyt tegoroczny bylby jedynie
"a z B". Problem z tym ze "a" trwaloby 10 miesiecy a "b z B" i finalowe "c z
B" tylko po 3 miesiace. Jakos mi to nie pasi.

to o czym mowie zawiera sie w tym wykresie
http://spekulant.blox.pl/resource/elliott.jpg

Data: 2009-10-14 22:24:19
Autor: Dieter
Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch�przedwcze�nie? :-) ]
C z nowymi maksami w lipcu.

D.

Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy troch ę przedwcześnie? :-) ]