Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)

Data: 2014-02-11 10:39:34
Autor: ryszard.mikke
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)
Da się jakoś włączyć/wyłączyć przekierowanie (wszystkie przychodzące połączenia)
kiedy nie mam telefonu w garści? Jakimś kodem, albo przez internety
(telefon jest na abonament w t-mobile, dostęp do konta niby mam).

Data: 2014-02-11 22:34:47
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-02-11 19:39, ryszard.mikke@gmail.com pisze:
Da się jakoś włączyć/wyłączyć przekierowanie (wszystkie przychodzące połączenia)
kiedy nie mam telefonu w garści? Jakimś kodem, albo przez internety
(telefon jest na abonament w t-mobile, dostęp do konta niby mam).

Niedaś, niestety. Gdyby operatorzy przeszli na centrale IP, to bez większych problemów. Jednak w tym momencie wymaga to albo grzebania po HLR (obecnie poziom najwyższego dostępu u opów) albo posiadania terminala w garści.

Data: 2014-02-11 23:08:14
Autor: John Kołalsky
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Gdyby nie było monopolu

Jednak w tym momencie wymaga to albo grzebania po HLR (obecnie poziom najwyższego dostępu u opów) albo posiadania terminala w garści.

Można mieć program na terminalu który terminala użyje

Data: 2014-02-11 23:57:29
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-02-11 23:08, John Kołalsky pisze:

[...]

a co tu ma monopol? Centrale ISDN, bo takie są obecnie wykorzystywane u większośco opów na calym świecie, robią to, co mają robić, i nie robią scen ;-)
Nowoczesność dla nowoczesności mogą wprowadzać naprawdę bogaci :-P

Jednak w tym momencie wymaga to albo grzebania po HLR (obecnie poziom
najwyższego dostępu u opów) albo posiadania terminala w garści.

Można mieć program na terminalu który terminala użyje

Pokaż mi taki program.

Data: 2014-02-12 01:53:30
Autor: Ryszard Mikke
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)
Podejrzewam, ze kod by dało radę wysłać z jakiejś apki, która by cyklicznie sprawdzała np. jakiś feed rss. Odpowiedni wpis via rss też jestem w stanie produkować.

Tylko jest drobny problem techniczny: rzeczony aparat to Nokia C2, a nie android jakiś, więc sobie programistycznie nie poszaleję...

Data: 2014-02-14 17:45:34
Autor: John Kołalsky
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)

Użytkownik "Ryszard Mikke" <ryszard.mikke@gmail.com>

--
Obojętnie co. Mogą być sms'y

Tylko jest drobny problem techniczny: rzeczony aparat to Nokia C2, a nie android jakiś, więc sobie programistycznie nie poszaleję...
--
To faktycznie jest problem

Data: 2014-02-14 18:07:46
Autor: John Kołalsky
[...]

GSM na ISDN ?

[...]

Palcem ? I co jak Ci pokażę ? Nie wystarczy prosta kwestia, że to trzymanie w garści nic by nie dało gdyby nie programy ? To co za problem napisać program, który nie trzymając w garści zrobi to samo ?

Data: 2014-02-14 19:53:24
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-02-14 18:07, John Kołalsky pisze:

[...]

A czego się spodziewałeś? POTS? :-P

Dokładnie ta sama centrala EWSD pracuje i w sieci stacjonarnej i mobilnej. Oczywiście "nieco" różni się oprogramowaniem, ale dzięki ujednoliceniu standardu już na początku zmniejszono koszty infrastruktury.
Różnica jest w prędkości transmisji na łączu radiowym, poprzez zastosowanie innych kodeków. Cała reszta - czysty ISDN

[...]

Widać problem, skoro taki program nie pojawił się na żadną platformę

Data: 2014-02-14 13:15:52
Autor: ircys
W dniu piątek, 14 lutego 2014 19:53:24 UTC+1 użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> [...]
> napisać program, który nie trzymając w garści zrobi to samo ?

Widać problem, skoro taki program nie pojawił się na żadną platformę

Przecież to nie problem w jakimś "tajemniczym" programiku, tylko w dostępie do platformy centralowej, a takiej T-mobile nie przewiduje.  Ircys

Data: 2014-02-15 13:05:26
Autor: John Kołalsky
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)

Użytkownik <ircys@post.pl>

> [...]

Przecież to nie problem w jakimś "tajemniczym" programiku, tylko w dostępie do platformy centralowej, a takiej T-mobile nie przewiduje.
A po co "tajemnicza" platforma centralowa jak użytkownik ma już terminal, którym to co potrzeba może zrobić.

Data: 2014-02-15 07:07:42
Autor: ircys
W dniu sobota, 15 lutego 2014 13:05:26 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:

> [...]

A po co "tajemnicza" platforma centralowa jak użytkownik ma już terminal, którym to co potrzeba może zrobić.

Przypominam, że nie mamy dostępu do SIM-a...

Ircys

Data: 2014-02-15 22:33:13
Autor: John Kołalsky
> [...]

kiedy nie mam telefonu w garści? Jakimś kodem, albo przez internety
(telefon jest na abonament w t-mobile, dostęp do konta niby mam)."

Widzisz tu gdzieś o tym, że bez SIMa ? Pisze, bez telefonu w garści, czyli jak w domu na biurku został to już można go zdalnie użyć. No i to przecież ma sens.

Data: 2014-02-16 03:23:53
Autor: ircys
W dniu sobota, 15 lutego 2014 22:33:13 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]

Widzisz tu gdzieś o tym, że bez SIMa ? Pisze, bez telefonu w garści, czyli jak w domu na biurku został to już można go zdalnie użyć. No i to przecież ma sens.

No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.

Ircys

Data: 2014-02-16 20:04:32
Autor: John Kołalsky
[...]

Podałem już artykuł na ten temat, Ciosiu Stasiu

Data: 2014-02-16 12:58:09
Autor: ircys
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 20:04:32 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> Przypominam, że nie mamy dostępu do SIM-a...
No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.

Podałem już artykuł na ten temat, Ciosiu Stasiu

Pudło, próbuj dalej!

Ircys

Data: 2014-02-17 17:26:16
Autor: John Kołalsky
> [...]

No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.

Podałem już artykuł na ten temat, Ciosiu Stasiu

Genowefo ? :-)

Data: 2014-02-15 13:12:21
Autor: John Kołalsky
[...]

Ja nie wiem o jakim problemie Ty piszesz

Taki artykuł np http://code.msdn.microsoft.com/windowsapps/USSD-API-SDK-Sample-b0259f6c

USSD, tak ?

Data: 2014-02-15 16:14:31
Autor: Maciej Bebenek
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)
W dniu 2014-02-15 13:12, John Kołalsky pisze:

USSD, tak ?

Nie USSD. Kody centralowe. ISDN :-)

Data: 2014-02-15 22:37:41
Autor: John Kołalsky
Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

USSD, tak ?

Nie USSD. Kody centralowe. ISDN :-)

To o czym innym mówimy.

Zdalne w??czanie/wy??czanie przekierowania (t-mobile, abonament)