Data: 2013-08-22 15:49:04 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. | |
BartekK wrote:
Taki temat: jest sobie tuner (satelitarny i naziemny, w jednym), Po pierwsze takei sprawy sie nei załatwia na infoliniach tylko poprzez korespondencję pisemną. Opisz sytuację, zakup urządzenia ponieważ sprzedawca oświadczył że nawet jak nie będziesz już kozystał z Nki to będziesz mógł oglądać kanały fta czy zapisane na dysku filmy. Ośiadczyć ze tym była spowodowana twoja decyzja o zakupie, Gdybyś wiedział że bez karty tuner jest bezwartościowym pudełkiem to byś go wydzierżawił za 1 złotówkę miesięcznie a nie decydował sie na zakup. Wyraź swoje żadanie: żadasz aby w terminie 14 dnia albo zdeklarowano sie że urządzenie zostanie doprowadzone do stanu umożliwiającego oglądanie kanałów fta + tego co masz zapisane na dysku lub w zamian za zwrot sprzetu zwrócono ci różnicę miedzy ceną zapłaconą a kosztami jakie być poniósł poprzez dzierżawę sprzętu. podpis listo polecony za potwierdzeniem dostarczenia |
|
Data: 2013-08-22 16:45:53 | |
Autor: BartekK | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) opera tora. | |
W dniu 2013-08-22 15:49, Marek Dyjor pisze:
Wyraź swoje żadanie:Ok, jeszcze nie mam odpowiedzi, ale raczej spodziewam się odpowiedzi takich: - spadaj na drzewo, sprzęt miał rok (2 lata?) gwarancji, teraz już nie odpowiadamy za jego działanie w żadnym stopniu, ani jako gwarant, sprzedawca, ani jako niezgodność towaru z umową, ani w ramach świadczenia usługi. - spadaj na bambus, dawno nie jesteś naszym klientem, nie jesteśmy niczym związani, byśmy cokolwiek robili by twój sprzęt działał w jakikolwiek sposób. A wręcz wcale nam na tym nie zależy. Sytuacja jest trochę absurdalna, bo to wygląda tak, jakby operator GSM zdalnie blokował telefony klientom, którym się skończyła umowa lub ją zerwali. Gdyby coś takiego się działo - zapłonęłyby salony. A że Nka "wymuszała" zakup drugiego tunera przez dość krótki okres (na który się załapałem niechcący), potem była wyłącznie opcja dzierżawy to klientów niewiele, a ci co byli - to albo olali sprawę i tuner wyrzucili, albo olali sprawę, zerwali umowę i dali się oszukać Nce "musi pan zwrócić oba tunery" (u mnie też były takie zakusy, włącznie ze straszeniem windykacją i karami, ale na szczęście mam zachowane dowody zakupu!), albo zostali otumanieni przez Nke na migrację do NCplus i nie wiedzą że problem istnieje. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-08-22 19:56:26 | |
Autor: cyklista | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (by³ego) operatora. | |
U¿ytkownik BartekK napisa³:
A ¿e Nka "wymusza³a" zakup drugiego tunera przez do¶æ krótki okres (na widzisz, gdyby¶ odda³ oba tunery, to teraz móg³by¶ ¿±daæ zap³aty za zwrócony tuner za który zap³aci³e¶ |
|
Data: 2013-08-23 00:21:16 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. | |
BartekK wrote:
W dniu 2013-08-22 15:49, Marek Dyjor pisze:nie dotyczy bo urządzenie się nie zepsuło tylko nie posiada funkcjonalności jaką obiecali podczas podpisywania umowy. - spadaj na bambus, dawno nie jesteś naszym klientem, nie jesteśmy OK ile czasu minęło od rozwiązania umowy? |
|
Data: 2013-08-23 14:51:32 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (by³ego) operatora. | |
BartekK <sibi@drut.org> wrote:
Sytuacja jest trochê absurdalna, bo to wygl±da tak, jakby operator GSM zdalnie blokowa³ telefony klientom, którym siê skoñczy³a umowa lub j± zerwali. Gdyby co¶ takiego siê dzia³o - zap³onê³yby salony. Simlock? -- "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce" http://www.chmurka.net/ |
|
Data: 2013-08-23 17:04:04 | |
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (by³ego) operatora. | |
W dniu 23.08.2013 16:51, Adam Wysocki pisze:
BartekK <sibi@drut.org> wrote: Tu jeszcze gdzie¶ funkcjonuje? -- Przemys³aw Adam ¦miejek Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba, aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29) |
|
Data: 2013-08-23 18:01:30 | |
Autor: BartekK | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) opera tora. | |
W dniu 2013-08-23 16:51, Adam Wysocki pisze:
BartekK <sibi@drut.org> wrote:No i simlock (jeśli jeszcze gdzieś istnieje) może być przez klienta zdjęty, a w dodatku (chyba wyrokiem jakiegoś sądu) - na prośbę klienta operator musi mu to zrobić, po zakończeniu umowy. Nie pamiętam wyroku, czy to uoik coś zdziałał itp, bo teraz chyba nikt i tak simlocków nie daje, więc temat jest martwy. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2013-08-23 19:44:29 | |
Autor: qwerty | |
Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. | |
Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kv81n5$blr$1@mx1.internetia.pl...
No i simlock (jeśli jeszcze gdzieś istnieje) może być przez klienta zdjęty, a w dodatku (chyba wyrokiem jakiegoś sądu) - na prośbę klienta operator musi mu to zrobić, po zakończeniu umowy. Nie pamiętam wyroku, czy to uoik coś zdziałał itp, bo teraz chyba nikt i tak simlocków nie daje, więc temat jest martwy. Są w orangutanie i za zdjęcie chcą pieniądze. |
|