Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Data: 2009-05-29 05:56:26
Autor: cirrus
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.
# Kandydat CDU w sierpniowych wyborach do parlamentu krajowego Saksonii Stephan Meyer zoy wniosek o postpowanie karne przeciwko skrajnie prawicowej Narodowo-Demokratycznej Partii Niemiec (NPD) z powodu jej plakatw z hasem "Wstrzyma inwazj Polakw".
Plakaty te rozwieszono w pooonym na granicy z Polsk Goerlitz. Zdaniem Meyera, umieszczone na nich haso spenia znamiona przestpstwa podegania do nienawici narodowej. #
Ze strony:
http://tnij.org/dhe2

--
stevep

Data: 2009-05-29 13:39:45
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.
Dla Ciebie cieciu Pan J A R O S L A W  KACZYNSKI. Zapamietaj to sobie buraczku
awe

Data: 2009-05-29 13:57:51
Autor: Vic
awe wrote:
Dla Ciebie cieciu Pan J A R O S L A W  KACZYNSKI. Zapamietaj to sobie buraczku

He, he, serwilizm i czolobitnosc to twoja specjalnosc, awe...
Masz oltarzyk Pana J A R O S L A W A  KACZYNSKIEGO w domu?
Albo choc obrazek nad lozkiem?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 15:00:18
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gvoj7b$29e$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

A co Cie to obchodzi jaki obrazek mam nad lozkiem. Nad lozkiem mam okno.
awe

Data: 2009-05-29 15:42:23
Autor: Vic
awe wrote:
A co Cie to obchodzi jaki obrazek mam nad lozkiem. Nad lozkiem mam okno.

Swieczki palisz za Jaroslawa, bohatera walki z niemieckim najezdzca-oprawca?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 16:04:40
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gvopbb$qme$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
A co Cie to obchodzi jaki obrazek mam nad lozkiem. Nad lozkiem mam okno.

Swieczki palisz za Jaroslawa, bohatera walki z niemieckim najezdzca-oprawca?

-- Vic

Vicu ficku miku
awe

Data: 2009-05-29 16:21:07
Autor: Vic
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.
awe wrote:
Vicu ficku miku

Infantylizacja postepuje... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-29 19:15:30
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gvork0$22h$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Vicu ficku miku

Infantylizacja postepuje... :)

--
jaka inflacja? jest 0,8 % wzrostu be happy
awe

Data: 2009-06-01 08:37:37
Autor: Vic
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.
awe wrote:
Vicu ficku miku
Infantylizacja postepuje... :)

--
jaka inflacja? jest 0,8 % wzrostu be happy

To sa jaja, czy ty naprawde nie rozrozniasz tych pojec?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 06:41:34
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gvvtj0$jbe$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Vicu ficku miku
Infantylizacja postepuje... :)

--
jaka inflacja? jest 0,8 % wzrostu be happy

To sa jaja, czy ty naprawde nie rozrozniasz tych pojec?

-- Vic
-- -- -- -- -- -- -- -
vicu no powiedz jak z wami na powaznie rozmawiac? to sie kupy nie trzyma. trzeba was traktowac jak durni i koniec. szkoda czasu
awe

Data: 2009-06-02 08:50:33
Autor: Vic
awe wrote:
vicu no powiedz jak z wami na powaznie rozmawiac? to sie kupy nie trzyma. trzeba was traktowac jak durni i koniec. szkoda czasu

Jestes jak Szczypinska, gowno wiesz a morde drzesz...
Jak sie ciebie spytac o uzasadnienie swojej teorii, to zaczynasz chrzanic, ze nie mozna nas traktowac powaznie i ze szkoda czasu.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 14:20:42
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:h02ina$pkv$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Vic ja nie moge Ci ciagle cos tlumaczyc jak dziecku. Nie zawsze mam czas i cierpliwosc. Wy odpowiadacie bardzo skrotowo angazujac nasz czas, a najlepiej was po prostu zbyc

awe

Data: 2009-05-29 17:09:30
Autor: CYC

awe wrote:
A co Cie to obchodzi jaki obrazek mam nad lozkiem. Nad lozkiem mam okno.

Swieczki palisz za Jaroslawa, bohatera walki z niemieckim najezdzca-oprawca?

-- Vic

? ?????? ? ?????? ??????? ;)

I czolowego opozycjoniste w czasach komuny ! a zdolnym byl ja nikt inny . Tak potrafil wyprowadzic w pole sb , ze ci nawet go nie internowali !! a pewne dali mu jeszcze glejt nietykalnosci .

cyc

Data: 2009-05-29 19:16:30
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisa w wiadomoci news:gvotrc$l8i$1news.onet.pl...

awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
widzisz jak go szanowali..poza tym nie chcieli robic z niego bohatera bylby wtedy niebezpieczny, nie to co kolo bolek
awe

Data: 2009-05-29 16:22:47
Autor: cirrus
awe wrote:
[...]

Popro go o tre tej modlitwy.

--
stevep

Data: 2009-05-29 14:33:02
Autor: jadrys
awe pisze:
Dla Ciebie cieciu Pan J A R O S L A W  KACZYNSKI. Zapamietaj to sobie buraczku
awe

A dla Ciebie?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

Data: 2009-05-29 15:00:49
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:gvoklp$i0f$2news.task.gda.pl...
awe pisze:
Dla Ciebie cieciu Pan J A R O S L A W  KACZYNSKI. Zapamietaj to sobie buraczku
awe

A dla Ciebie?
-- -- -- -- --
dla Mnie tez Pan Jaroslaw Kaczynski
awe

Data: 2009-05-30 09:29:29
Autor: ;(he®sk);
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.
On Fri, 29 May 2009 13:39:45 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

Dla Ciebie cieciu Pan J A R O S L A W  KACZYNSKI. Zapamietaj to sobie buraczku

 nie wiem do kogo tak piszesz ale znow jestes wulgarny.
 wymagasz szacunku a jak ty traktujesz innych ?  jestes internetowym bandyta. wracasz do kf.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-02 14:22:55
Autor: awe
Zdaniem Jarusia to kamuflarz.

Uytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:9fn125t458n6iae1dakhjrjkgfq8ptgdcj4ax.com...
wrote:

[...]

jest mi to zupelnie obojetne, nie znosze gdy ktos obraza czlowieka ktorego bardzo szanuje, za inteligencje, charakter osobowosc i niezlomnosc.
awe

Zdaniem Jarusia to kamuflarz.