Zdaniem fachowca.

Data: 2012-04-01 07:51:10
Autor: stevep
Zdaniem fachowca.
# Jednak rekord w zawodach na najciekawsze stwierdzenia, co nie jest  niespodzianką, przypadł prezesowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu.

  - Jak sobie radzić by państwo nie zbankrutowało skoro społeczeństwo się  starzeje i coraz więcej emerytów przypada na ludzi pracujących? Proste.  "Kto powiedział, że nie damy sobie rady z rodzeniem dzieci? - odpowiada  prezes. Śmiało jak na kawalera. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpclc

--
stevep

Data: 2012-04-01 07:06:17
Autor: rAzor
Zdaniem fachowca.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
# Jednak rekord w zawodach na najciekawsze stwierdzenia, co nie jest  =

niespodziank=B1, przypad=B3 prezesowi PiS Jaros=B3awowi Kaczy=F1skiemu.

  - Jak sobie radzi=E6 by pa=F1stwo nie zbankrutowa=B3o skoro spo=B3ecze=
=F1stwo si=EA  =

starzeje i coraz wi=EAcej emeryt=F3w przypada na ludzi pracuj=B1cych? Pr=
oste.  =

"Kto powiedzia=B3, =BFe nie damy sobie rady z rodzeniem dzieci? - odpowi=
ada  =

prezes. =A6mia=B3o jak na kawalera. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpclc

Już proponowałem by coś wspólnie z tym dziwałdem od Palikota coś zmajstrowali.

Data: 2012-04-01 10:29:13
Autor: pluton
Zdaniem fachowca.

Już proponowałem by coś wspólnie z tym dziwałdem od Palikota coś
zmajstrowali.

O rany, nacpana holota zbawiajaca Polske...

Nullification

Data: 2012-04-01 10:00:38
Autor: leszek niewiadomski
Zdaniem fachowca.
Am 01.04.2012 07:51, schrieb stevep:
[...]

Biskupi sie nie wypowiedzieli?
ln.

Data: 2012-04-01 10:29:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Zdaniem fachowca.

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jl91v5$8vc$1online.de...
[...]

Powinni. Mają olbrzymie osobiste doświadczenie w rodzeniu dzieci. Co prawda, nie tak wielkie jak Kaczyński ale...

Data: 2012-04-01 10:29:50
Autor: pluton
Zdaniem fachowca.
Biskupi sie nie wypowiedzieli?

Wypowiedzieli. Mamy dawac kase i siedziec cicho.

Nullification

Data: 2012-04-01 10:41:37
Autor: Jadryś
Zdaniem fachowca.
W dniu 2012-04-01 10:29, pluton pisze:
Biskupi sie nie wypowiedzieli?

Wypowiedzieli. Mamy dawac kase i siedziec cicho.

To akurat zrobił Tusk a nie biskupi.

Data: 2012-04-01 10:50:36
Autor: pluton
Zdaniem fachowca.

> Wypowiedzieli. Mamy dawac kase i siedziec cicho.

To akurat zrobił Tusk a nie biskupi.

No faktycznie, cos mi sie poje**lo.

Biskupi zakazali dawania na tace i wyznaczyli
wysokie nagrody dla kazdego, kto ujawni ksiedza pedoffila.

Nullification

Data: 2012-04-01 10:59:18
Autor: Jadryś
Zdaniem fachowca.
W dniu 2012-04-01 10:50, pluton pisze:
[...]

Biskupi co najwyżej poproszą o datki. A rzezimieszek sam Polakom wyciąga z kieszeni nie pytając ich o zgodę.

Data: 2012-04-01 11:14:43
Autor: pluton
Zdaniem fachowca.
> [...]
> wysokie nagrody dla kazdego, kto ujawni ksiedza pedoffila.

Biskupi co najwyżej poproszą o datki. A rzezimieszek sam Polakom wyciąga

Bardzo grzecznie prosza dodajmy. "Kto dal dobrowolny datek
ten moze byc spokojny, ze mu nie wydupczymy dzieciaka
i nie wytkniemy go podczas kazania z ambony" .

Nullification

Data: 2012-04-02 09:07:38
Autor: jadryś
Zdaniem fachowca.
W dniu 2012-04-01 11:14, pluton pisze:
[...]

Pieprzysz jak postrzelony.

Data: 2012-04-01 10:27:37
Autor: pluton
Zdaniem fachowca.
[...]

Szczerze mowiac nie widze zwiazku miedzy stanem kawalerski a posiadaniem
dzieci.

Mysle, ze prezes mogl poczuc 'wole boza' i sprawdzic,
'jak to sie robi'.

Nullification

Data: 2012-04-01 13:31:20
Autor: bolek
Zdaniem fachowca.
Ile Ci płacą za te brednie ?
Może się załapię ?

Data: 2012-04-02 07:19:42
Autor: stevep
Zdaniem fachowca.
Dnia 01-04-2012 o 13:31:20 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Ile Ci pÂłacÂą za te brednie ?
MoÂże siĂŞ zaÂłapiĂŞ ?

Eee, nie dla psa kiełbasa i nie dla kretyna kasa.
--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-01 23:22:07
Autor: Kaczysta
Zdaniem fachowca.
Wystarczy tak zmienić organizację pracy, zmechanizować ja i zautomatyzować - aby 10 mln pracujących wytworzyła majątek taki, jak 30 lat wcześniej 30 mln pracujących. I po problemie.
AZ

Data: 2012-04-02 00:11:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Zdaniem fachowca.

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:4f78c6db$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co powiesz na rodzenie dzieci przez Jarusia? Chyba nie da rady! A może gdyby spinął sie z tą od Palikota? To chyba by im wyszło?

Zdaniem fachowca.