Data: 2010-02-26 20:11:43 | |
Autor: kogutek | |
Zdarcie lakieru i wystąpienie rdzy przed lakierowaniem | |
Witam,Nie prawdopodobieństwo a pewność ze rdza będzie po następnej zimie. Technologia lakierowania powinna wyglądać tak. Oczyszczenie papierem, pomalowanie farbą podkładową epoksydową, szpachlowanie, szlifowanie papierem, jak równe to podkład epoksydowy, matowanie drobnym papierem, lakierowanie lakierem nawierzchniowym. Blacha ma dwie strony. Jak prostował to uszkodził zabezpieczenie antykorozyjne po drugiej stronie. Technologia podobna, szpachlować nie trzeba. Jak element styka się bezpośrednio z otoczeniem to jeszcze jakiś bitex na koniec. Przy tak zrobione naprawie będzie to ostatnie miejsce w tym samochodzie w którym pojawi się rdza. Jak jest pewność że element był przez fabrykę cynkowany to na golą wyczyszczoną z rdzy blachę specjalny podkład - cynk w płynie czy jakoś tak się to nazywa. Ze starych preparatów poczciwy 70 procentowy Cynkal się nada. -- |
|