Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.

Data: 2017-02-27 20:00:48
Autor: Budzik
Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.
Użytkownik Irek.N. tajny@jakis.taki.jest.pl ...

i szacuję 40km/h osobówka.

To pewnie do kasacji?

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2017-02-27 21:20:29
Autor: Irek.N.
Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.
To pewnie do kasacji?

Nie aż tak. Coś tam na koniec pewnie wyhamowała. Huknęło, tył podskoczył, nie przyglądałem się, ale nie wyglądało jak by miała cały przód skasowany. Raczej pas, lampa, błotnik, trochę maska...
Silnik palił, nie lało się nic.

Wiesz, to nie był model opancerzony ;)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2017-02-27 22:00:46
Autor: Budzik
[...]

Pewnie po prostu stara technologia.
:)

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.