Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.

Data: 2017-02-27 21:23:52
Autor: J.F.
Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.
Użytkownik "Irek.N."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o91ui5$e1h$1@gioia.aioe.org...
Pewnie zdarzyło Wam się oglądać jak to w RU jest z drobnymi kolizjami.
Najczęściej jeden jedzie na drugiego tak, że kolizji dało by się uniknąć, przynajmniej oglądając YT tak to wygląda.
No więc dzisiaj bus jadący przede mną skręcił sobie powoli w lewo, a z naprzeciwka jechał osobowy, powoli, daleko był. Bus miał w d... wszystko i wszystkich, najwyraźniej kierowniczka osobówki także. Spotkali się tylnym kołem bus-a z prawą stroną osobówki.

Zastanawia mnie co sobie myślała kierowniczka osobówki. Czasu i miejsca

Moze Rosjanka :-)

było tyle, że można było zahamować 5x. Prędkości pojazdów na poziomie 10km/h bus i szacuję 40km/h osobówka. Normalnie ręce mi opadły. Odruchy nie zadziałały, czy też nie było ich w ogóle?
Nie chodzi mi o ustalenie winy, ale o to, że dało się tego uniknąć bez problemu.

No ale tez busiarz powinien tak jechac, zeby jej nie zmuszac do hamowania :-)

J.

Data: 2017-02-27 21:32:31
Autor: Irek.N.
Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.

Moze Rosjanka :-)

Znaczy... tak maną z "natury"? ;)

No ale tez busiarz powinien tak jechac, zeby jej nie zmuszac do hamowania :-)

Oczywiście, że dał ciała. Skręcał w nieutwardzony plac i pewnie dziury go zaskoczyły, bo rozpoczął manewr i strasznie zwolnił jak już złamał tor jazdy.
Obojętne co, mógł mu nawet zgasnąć, ktoś wyskoczyć w międzyczasie przed maskę... nieważne, zablokował z jakiegoś powodu pas, zdarza się.

Normalnie powiedział bym, że osobówka miała ochotę na remont i znalazła sponsora. Tylko że trudno mi uwierzyć w to, że kobieta tak wyrachowana mogła być.

Pamiętam, że kiedyś szukałem chętnego na sponsoring mojej bryki. Znalazłem w Krakowie i co... wybroniłem, taki odruch.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2017-02-27 22:00:47
Autor: Budzik
Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.
Użytkownik Irek.N. tajny@jakis.taki.jest.pl ...

Moze Rosjanka :-)

Znaczy... tak maną z "natury"? ;)

[...]

Ale w takiej sytuacji wina jest ewidentna:
- busiasz winny wymuszenia pierwszenstwa.
- babeczka winna kolizji.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Zdarzenia drogowe w RU - tendencja.