Zdechl mi moj HP4050NTD, kupic podobna czy cos zupelnie innego?

Data: 2011-01-22 00:13:35
Autor: topek
Zdechl mi moj HP4050NTD, kupic podobna czy cos zupelnie innego?
Witam,
moja stara kochana HP 4050NTD niestety zdycha.
Myslalem nad czyms nowym, w sensie uzywanym.

Co byscie zaproponowali?

Bardzo zadowolony bylem z tej drukarki.
Ma duplex, dwie szuflady i karte sieciowa.

Takie same parametry musi miec nowa(uzywana) drukarka.

Myslalem o tym, zeby kupic golasa HP4100 (szybsza niz moja 4050, no wlasnie o ile szybsza?) i dokonac kanibalizmu na mojej drukarce.
Tylko czy duplex, sieciowka, szuflada (moze ram?) beda pasowac do HP 4100.

A moze kupic nastepce tych drukarek?
Moze dolozyc jakies 100zl i kupic juz nowszy model?

Co jest udanym modelem, tanim w eksploatacji.
Co byscie polecili?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Zdechl mi moj HP4050NTD, kupic podobna czy cos zupelnie innego?