Zdecydowałem się... :}

Data: 2009-05-31 15:03:29
Autor: Tzva Adonai
Zdecydowałem się... :}
Wśród moich znajomych zapanowała moda na publikowanie filmów dokumentujących
miłosne dokonania, więc i ja zamieściłem coś ze swoich archiwaliów...

21 lipiec 2007r., Basia, 21 lat, Wrocław, lokalizacja: jej mieszkanie...

Video: http://www.hardsextube.com/video/172994/Basia-21-yo-deepthroat

Data: 2009-05-31 15:46:49
Autor: Tzva Adonai
Zdecydowałem się... :}
21 lipiec 2007r., Basia, 21 lat, Wrocław, lokalizacja: jej mieszkanie...

Jeśli film zostanie dobrze przyjęty przez światową publiczność, to udostępnię
pięć kolejnych filmów z Basią (każdy trwa około godziny).. :}... To jedyna
dziewczyna, która nie ma nic przeciwko temu, żebym penetrował jej gardło na
oczach milionów widzów.. :P.. W swoich archiwach mam mnóstwo filmów z różnymi
dziewczynami, ale nie sądzę, żeby którakolwiek wyraziła zgodę na ich
publikację, chociaż niektóre spróbuję wkrótce do tego przekonać... --

Data: 2009-05-31 21:57:26
Autor: Tzva Adonai
Zdecydowałemsię... :}
Jeśli film zostanie dobrze przyjęty

Nie minęło 6 godzin od daty umieszczenia, a już zebrałem 300 odwiedzin i dwie
oceny 5/5... Ludziom już się podoba, a ten film był jak muśnięcie skrzydełkiem
motyla.. Prawdziwy hardcore dopiero nadejdzie.. W skali perwersji od 1 do 10 ten
film z Basią oceniam na 2 z minusem... Jutro opublikuję scenę pod prysznicem...

Data: 2009-05-31 15:08:21
Autor: pp
Zdecydowałemsię... :}

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:6069.000000b4.4a22e126newsgate.onet.pl...
[...]

Przestan Bilyk wachac lakier do paznokci, to przejda ci te twoje zwidy. Od kilku lat,
kazde popoludnie i kazdy wekeend spedzasz przed komputerem, gapisz sie na zdjecia
nastoletnich chlopcow i godzinami walisz ta swoja mala kuske. Lecz sie pedale, bo
wstyd rodzinie przynosisz.

Data: 2009-05-31 22:13:06
Autor: Tzva Adonai
Zdecydowałemsię... :}
Przestan Bilyk wachac lakier do paznokci

Aleś ty się na tego Biłyka uwziął, a to przecież twój gatunek - podciera się
Gazetą Wyborczą i prześladuje kolorowe manify....

Data: 2009-05-31 15:20:30
Autor: pp
Zdecydowałemsię... :}

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:6069.000000cc.4a22e4d2newsgate.onet.pl...
Przestan Bilyk wachac lakier do paznokci

Aleś ty się na tego Biłyka uwziął, a to przecież twój gatunek - podciera się
Gazetą Wyborczą i prześladuje kolorowe manify....

Po co ta maskarada ? Bilyk nie wstydz sie kolegow, twoje pedalskie
sklonnosci byly wyraznie widoczne juz w szkole sredniej. Te twoje
porno-dzieciece marzenia ktorymi sie tutaj dzielisz, to typowy kliniczny
przyklad samotnego internetowego zboczenca.

Zdecydowałem się... :}